Gå til innhold

Trekant med ekstra mann?


Gjest don wee

Anbefalte innlegg

Gjest don wee

Jeg foreslo dette for kona for en stund siden, men da avviste hun. Jeg tror det kom litt brått på og at hun svarte politisk korrekt som en ren refleks. Jeg siden jeg var i tenårene fantasert om å prøve ut trekant, og vurderer å hinte om det på nytt.

Hva slags tanker hadde ramlet gjennom deg dersom mannen din foreslo en trekant med en ekstra mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

''Hva slags tanker hadde ramlet gjennom deg dersom mannen din foreslo en trekant med en ekstra mann?''

Jeg ville blitt overrasket, siden jeg hadde forventet at hvis han ville ha med en tredjeperson i sengen, så ville det vært en jente... Det er jeg som bruker å spøke med at en ekstra mann i sengen ville vært tingen.

Så om han kom og foreslo trekant med en ekstra mann på fullt alvor... Jeg ville blitt nokså paff i første omgang. Og vet neimen ikke hva jeg ville svart når jeg fikk summet meg. Jeg tror jeg ville takket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde takket for tilbudet, hvis denne mannen var tiltenkt meg og min nytelse? Hvis han var tiltenkt bruk for begge, hadde jeg vurdert hvor vidt jeg ønsket å fortsette forholdet med en bifil mann. Jeg hadde takket nei til eget bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don wee

Jeg hadde takket for tilbudet, hvis denne mannen var tiltenkt meg og min nytelse? Hvis han var tiltenkt bruk for begge, hadde jeg vurdert hvor vidt jeg ønsket å fortsette forholdet med en bifil mann. Jeg hadde takket nei til eget bruk.

Tredjemann er kun forbeholdt henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde takket for tilbudet, hvis denne mannen var tiltenkt meg og min nytelse? Hvis han var tiltenkt bruk for begge, hadde jeg vurdert hvor vidt jeg ønsket å fortsette forholdet med en bifil mann. Jeg hadde takket nei til eget bruk.

Okei da får du bare avvente å se om hun er villig til å bidra til at du får satt fantasien din ut i praksis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredjemann er kun forbeholdt henne ;)

Okei da får du bare avvente å se om hun er villig til å bidra til at du får satt fantasien din ut i praksis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stusset fælt. :o) Han er nemlig overhodet ikke typen til akkurat det, men man vet jo aldri hva andre går rundt og tenker på innerst inne.

Men om jeg hadde blitt med på det? Ikke godt å si. Det avhenger av så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O h  Y e s !

Han hadde fått et stor og rungende "JA!"

Har erfaring med trekant sammen med to menn. Å få dette sammen med min elskede mann, hadde vært fantastisk. Og vi kan godt dele på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde svart nei, og det vet han :)

tenkte på en ekstra dame jeg nå.. hadde sagt nei da og.. Men en ekstra mann?! er det normalt? :P Da hadde jeg tenkt at han var homse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mother of all ghosts

Oh yes!

Og jeg er kun sammen med helt heterofile menn så jeg vet at han ville vært tiltenkt meg.

''helt heterofile menn''

Går det an å være litt hetrofil? hehe... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Oh yes!

Og jeg er kun sammen med helt heterofile menn så jeg vet at han ville vært tiltenkt meg.

''Og jeg er kun sammen med helt heterofile menn så jeg vet at han ville vært tiltenkt meg.''

Ville du ha tenkt det sånn promte? Jeg ville antatt at trekant er noe man ønsker seg for egen nytelse, derfor ville jeg stusset veldig over om mannen min foreslo å ta med en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. ville spurt om han var tiltenkt meg eller oss begge. Jeg ser ikke helt for meg samboern med en annen mann.. han er ikke homofob, men langt i fra bilfil også..

Er det fordi du tenner på tanken på å se en annen ta kona di, eller vile du også ha deg med denne mannen?

Jeg ville nok sagt nei, fordi jeg vet at samboern min hadde blitt sjalu, uansett avtale i forkant. Hadde det vært spørsmål om trekant med ei dame til hadde jeg nok sagt ja.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og jeg er kun sammen med helt heterofile menn så jeg vet at han ville vært tiltenkt meg.''

Ville du ha tenkt det sånn promte? Jeg ville antatt at trekant er noe man ønsker seg for egen nytelse, derfor ville jeg stusset veldig over om mannen min foreslo å ta med en annen mann.

Ja jeg ville visst det :) Han vet at jeg liker sånt, og vi har hatt det begge veier. Han var dog aldri borti den tredje mannen i det hele tatt. Det ville vært en kjempe turn off for oss begge.

De aller fleste menn foretrekker to jenter og en mann, og ofte lufter man tanken om to menn først, for så å spørre om to damer. Taktikk ;) Ellers er det jo også mange som synes det er deilig å se jenta nyte to menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja jeg ville visst det :) Han vet at jeg liker sånt, og vi har hatt det begge veier. Han var dog aldri borti den tredje mannen i det hele tatt. Det ville vært en kjempe turn off for oss begge.

De aller fleste menn foretrekker to jenter og en mann, og ofte lufter man tanken om to menn først, for så å spørre om to damer. Taktikk ;) Ellers er det jo også mange som synes det er deilig å se jenta nyte to menn.

Da skjønner jeg det bedre. Vi har aldri prøvd trekant, bare fleipet om det. Og da foreslår alltid han en ekstra jente, mens jeg foreslår en ekstra mann. Siden vi aldri blir enige om hvem vi vil ha med oss, blir det nok heller aldri noe av.

Jeg vet heller ikke om jeg virkelig hadde villet, om mannen min plutselig hadde sagt ja til mitt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg det bedre. Vi har aldri prøvd trekant, bare fleipet om det. Og da foreslår alltid han en ekstra jente, mens jeg foreslår en ekstra mann. Siden vi aldri blir enige om hvem vi vil ha med oss, blir det nok heller aldri noe av.

Jeg vet heller ikke om jeg virkelig hadde villet, om mannen min plutselig hadde sagt ja til mitt forslag.

Jeg tror i hvert fall man må være 100% sikker på at dette er noe man vil, om man begir seg ut på sånt.

Jeg har bare gode opplevelser med en tredjeperson i sengen, men vet om andre som ikke har følt det var like vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...