Jump to content
Sign in to follow this  
Guest noen ER idioter

Ere mulig????

Recommended Posts

Jeg er en jente

Helt enig med deg. men du kan bare gi opp å svare sør. for han kan aldri innrømme å være enig i noe. Det er kun Han som har det rette svaret på alt. Han vet hvordan vi skal/bør føle, reagere osv overfor ting som skjer i verden. neste gang vi leser noe som vi reagerer på, så får vi skrive et spørreinnlegg til sør om hvordan vi bør reagere på dette.

Det er litt kjedelig med sånne folk som krangler mest for å krangle. Da må det være lite å finne på i hverdagen liksom. Jeg synes det er godt med en god debatt og diskusjon, men når det sklir ut til de grader som det har en tendens med hos enkelte da er det ikke trivelig lenger. Da er det bare bortkastet tid.

Godt at det er mange empatiske mennesker her inne som også mener at de såkalte "små" sakene er viktige å engasjere seg i. Tommelen opp til deg!

Fortsetter under...

Guest verinoca

Nei, han tenker på andre ting, hvilket han viser ved å skrive følgende: "greier jeg ikke å få særlige emosjoner i forhold til en katt."

Altså, han har vurdert både kattedrapet og alt det andre, og kommet til at kattedrapet ikke er så viktig som det andre.

Legg merke til at det er MANGE saker (inkl. kattedrapet) nevnt i hans innlegg. I de fleste andre innleggene her er det kun EN sak.

Ergo, det er han (og jeg) som har flere tanker i hodet.

Med vennlig hilsen

''Ergo, det er han (og jeg) som har flere tanker i hodet.''

Jada Sør, dine multiple tanker er selvsagt så mye mer korrekt, riktig og viktig enn oss som evner å se det grusomme i dyremishandling som i menneskedrap.

Du er en mester i å nedverdige og undervurdere andre, ironisk i grunn - all den tid du er så himla opptatt av respekt.

Sør

''Ergo, det er han (og jeg) som har flere tanker i hodet.''

Jada Sør, dine multiple tanker er selvsagt så mye mer korrekt, riktig og viktig enn oss som evner å se det grusomme i dyremishandling som i menneskedrap.

Du er en mester i å nedverdige og undervurdere andre, ironisk i grunn - all den tid du er så himla opptatt av respekt.

Nåja - det er du som leser det inn i innleggene mine.

Jeg påpekte at originalinnlegget handler om én eneste sak, mens NHDs innlegg handler om mange saker samtidig, som blir sammenlignet.

Da er det åpenbart feil når han (og jeg) blir anklaget for kun å tenke på én sak.

Med vennlig hilsen

Guest verinoca

Nåja - det er du som leser det inn i innleggene mine.

Jeg påpekte at originalinnlegget handler om én eneste sak, mens NHDs innlegg handler om mange saker samtidig, som blir sammenlignet.

Da er det åpenbart feil når han (og jeg) blir anklaget for kun å tenke på én sak.

Med vennlig hilsen

''Nåja - det er du som leser det inn i innleggene mine.''

Selvsagt er det behagelig for deg å avvise meg med at jeg (nok en gang) tar feil, men jeg lar meg dessverre ikke undervurdere av deg.

Sør

''Nåja - det er du som leser det inn i innleggene mine.''

Selvsagt er det behagelig for deg å avvise meg med at jeg (nok en gang) tar feil, men jeg lar meg dessverre ikke undervurdere av deg.

Be my guest! Du står selvsagt fritt til å mistolke alt du orker, så lenge du ikke forventer at jeg skal stå til rette for de meningene du finner på at du vil tillegge meg.

Med vennlig hilsen

morsan

''I min slekt må man gå adskillig flere generasjoner tilbake før vi finner en som fikk 17 barn hvorav 10 døde.

''

Kjenner ikke til at noen av mine forfeder hadde så mange barn, jeg (meste jeg vet om er ni), men det betyr ikke at det ikke forekom, lengre tilbake enn oldeforeldre.

Ja, dette gjaldt vel en tipptippoldemor, hvis jeg ikke husker feil. Det er ihvertfall leeeenge siden.

Jeg leste om henne i en bygdebok da jeg var barn. De 17 barna gjorde inntrykk, de 10 døde enda mer, og også det at de brukte navnene om igjen: Det var først den tredje "Ola" som levde opp.

Annonse