Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Ikke at jeg leste linken, men jeg er absolutt for at homofili normaliseres for barn!

Hvor vanskelig må det ikke være å komme ut av skapet etter kanskje 10-15 år med utelukkende forventninger om at man skal finne seg en av motsatt kjønn?

Men ikke så tidelig. Vent nu til barnene kommer i 5-6 klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest I alle dager

Jeg har flere ganger spurt i mail om å få stengt tilgangen min til dol, men de tar det aldri til etterretning.

Ikke min feil det...

Så derfor er du ikke ansvarlig for hva du skriver? Det er ikke forbudt å tenke selvom en skulle ønske at noen andre tok ansvar for ens "ukontrollerte" handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vet du at selvmordsprosenten er drastisk høyere hos homofile?''

Nei, det visste jeg ikke. Jeg trodde den var høyest hos dem med depresjoner og andre psykiske lidelser.

Du kan jo søke litt på det. Her er et sitat:

"Når det gjelder selvmordstanker og selvmordsforsøk er lesbiske kvinner og homofile menn mer utsatt enn den generelle befolkning. Andelen som har vært plaget av tanker om å ta sitt eget liv i løpet av de siste 14 dager, er 6-7 ganger høyere blant NOVA-undersøkelsens kvinner og menn enn den generelle befolkning."

Får du litt dårlig smak i munnen av dine respektløse uttalelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke så tidelig. Vent nu til barnene kommer i 5-6 klasse.

Hvorfor?

Det er ikke barn som har fordommer mot homofile. Det er noe de får fra folk som deg, BobbyPeru, solfryd osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Nei, det er noe du åpenbart legger beslag på her.

Les hva du svarte på.

''Nei, det er noe du åpenbart legger beslag på her''

??? Jeg er for dum til å skjønne hva du mente nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger spurt i mail om å få stengt tilgangen min til dol, men de tar det aldri til etterretning.

Ikke min feil det...

''Jeg har flere ganger spurt i mail om å få stengt tilgangen min til dol, men de tar det aldri til etterretning.''

Jeg vil tro at du har lagt inn en god søknad i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Selvfølgelig er det flott. Tenk på hvor mange barn som har to fedre eller to mødre.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Hvorfor?

Det er ikke barn som har fordommer mot homofile. Det er noe de får fra folk som deg, BobbyPeru, solfryd osv.

Det er ikke bra for små børn å lære om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nevner du skikkelig problematiske og negative ting. Tenker du at et homofilt samliv er traumatisk og negativt?

Niks - bare at det hele dreier seg om grensesetting. En del verdier er under press. Dette har endret innhold i f.eks eventyr og i andre pedagogiske opplegg. Hvorvidt dette er ønsket av barna eller hvorvidt det er bra for barna er lite diskutert. Likefult skjer endringene fordi barneinstitusjoner er viktige symbolske arenaer for å få gjennomslag for sin politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, det er noe du åpenbart legger beslag på her''

??? Jeg er for dum til å skjønne hva du mente nå..

Jeg vet det, og du er fordumsfull i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Niks - bare at det hele dreier seg om grensesetting. En del verdier er under press. Dette har endret innhold i f.eks eventyr og i andre pedagogiske opplegg. Hvorvidt dette er ønsket av barna eller hvorvidt det er bra for barna er lite diskutert. Likefult skjer endringene fordi barneinstitusjoner er viktige symbolske arenaer for å få gjennomslag for sin politikk.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Hvorfor er det ikke det?

De er åpenbart for små. De kan bli ledet inn på ville veier. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks - bare at det hele dreier seg om grensesetting. En del verdier er under press. Dette har endret innhold i f.eks eventyr og i andre pedagogiske opplegg. Hvorvidt dette er ønsket av barna eller hvorvidt det er bra for barna er lite diskutert. Likefult skjer endringene fordi barneinstitusjoner er viktige symbolske arenaer for å få gjennomslag for sin politikk.

Det som er under press er ikke "verdier", men dine fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er åpenbart for små. De kan bli ledet inn på ville veier. Ikke bra.

Hvor har du det fra?

Dette er åpenbart noe du finner på for å opprettholde dine egne fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Hvor har du det fra?

Dette er åpenbart noe du finner på for å opprettholde dine egne fordommer.

Det har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er ikke bra for små børn å lære om slikt.

Nei, for børn bør gå tidlig til sengs og ha hendene over dynekanten, slik at de ei utsettes for styggedom. Husk at onani går på forstanden løs. Homofili er sikkert intet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...