Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd

Nei, det er meninger jeg ikke aksepterer. Meninger om at "kvinner bør voldtas", meninger om at "homofili er mindreverdig", meninger om at "jøder er gjerrige" og "muslimer er fæle".

1 MILLION homofile ble drept i gasskammerne på grunn av fordommer mot homofile.

Og 5 mill (da er den ene millionen av homofile trukket fra) ble drept fordi de var jøder og trodde på en Gud som forbød homofili! Tenk på det, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

De små børn bryr seg ikke om slikt må De vite, frue.

Jo, det bryr seg om når de blir mobbet fordi de har to mødre eller fedre fordi andre unger har lært at det er "stygt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Jo, det bryr seg om når de blir mobbet fordi de har to mødre eller fedre fordi andre unger har lært at det er "stygt"

Men poenget er jo at de ikke skal ha lært noe om dette ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''"homofili er mindreverdig"''

Det er det vel ingen som har sagt her. Men det må kunne gå ann å si at homofil praksis er synd hvis man er kristen.

Vel, mener du at kristne også skal ha rett til å si at alenemødre er "horer" og ungene deres i barnehagen er "horunger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Jo, det er nettopp det jeg gjør.

Når jeg fordømmer deg for det DU skriver, så baserer jeg meg på det DU har skrevet, og IKKE på "fordommer". Fordommer er hvis jeg mangler informasjon om deg som individ. Det gjør jeg åpenbart ikke, for du oser ut med dine trakasserende innlegg.

Men du kan fritt trakassere meg?

Skjønner ikke logikken her... Tror nemlig ikke at du har noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordomsfull og dum fordi jeg har en mening om at homofili ikke er like normalt som heterofili, og at jeg ikke synes noe om at barn skal lære om homofili i barnehagen?

Det synes jeg er trakassering av meg som person. Og det sier jo veldig mye om deg... Det er du som driter på dråget her...

Hvorfor aksepterer eller respekterer ikke du andres meninger? Er det fordi de avviker fra dine egne?

Å si at homofili ikke er like normalt som heterofili blir litt som å si at det ikke er like naturlig å være rødhåret (i Norge) som blond. Eller ha brune øyne istedetfor blå. Jeg er ganske sikker på at de i barnehagene/barneskolene/barneTV bestreber seg på å bruke eksempler/historier/bøker med alle typer utseende - og ikke at det bare handler om blåøyede og blonde? Selv om det er flest av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Vel, mener du at kristne også skal ha rett til å si at alenemødre er "horer" og ungene deres i barnehagen er "horunger"?

Nei. Men det kan ikke sammenlignes fra å si at homofil PRAKSIS er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan fritt trakassere meg?

Skjønner ikke logikken her... Tror nemlig ikke at du har noen.

Jeg besvarer dine fordomsfulle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er meninger jeg ikke aksepterer. Meninger om at "kvinner bør voldtas", meninger om at "homofili er mindreverdig", meninger om at "jøder er gjerrige" og "muslimer er fæle".

1 MILLION homofile ble drept i gasskammerne på grunn av fordommer mot homofile.

Og 275 000 funksjonshemmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Jeg besvarer dine fordomsfulle innlegg.

''Jeg besvarer dine fordomsfulle innlegg.''

Du besvarer dem med fordomsfullhet. Du sier nemlig at jeg er dum og at jeg trakasserer. Du er ikke det spor bedre selv. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poenget er jo at de ikke skal ha lært noe om dette ennå.

De opplever jo at det kommer en pappa en dag og henter ungen og en annen pappa en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og 5 mill (da er den ene millionen av homofile trukket fra) ble drept fordi de var jøder og trodde på en Gud som forbød homofili! Tenk på det, du!

Nei, 6 millioner jøder ble drept i tillegg til 1 millon homofile, og 1 million funksjonshemmde.

Jødene tror på samme gud som den (kristne) Hitler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

De opplever jo at det kommer en pappa en dag og henter ungen og en annen pappa en annen dag.

De kan jo tro det er en onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg besvarer dine fordomsfulle innlegg.''

Du besvarer dem med fordomsfullhet. Du sier nemlig at jeg er dum og at jeg trakasserer. Du er ikke det spor bedre selv. haha

Nei, du skrev du var dum.

Jeg skrev at du trakasserer homofile, hvilket er åpenbart for alle som leser i tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nei, 6 millioner jøder ble drept i tillegg til 1 millon homofile, og 1 million funksjonshemmde.

Jødene tror på samme gud som den (kristne) Hitler.

Hitler var ateist. Og vegiterianer. Og fanatisk antirøyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jo, det bryr seg om når de blir mobbet fordi de har to mødre eller fedre fordi andre unger har lært at det er "stygt"

''fordi andre unger har lært at det er "stygt"''

Og hvor har disse ungene lært dette, tro? Unger er i utgangspunktet fordomsfrie helt til foreldrene serverer dem sine fordommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...