Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Nei, Hitler jeg ikke dypt kristen. Det er det dummeste jeg har hørt.

Han stengte ikke-kristne skoler, og holdt masse taler om kristendom. Han forsøkte å forsone den katolske og protestantiske kirken, og uttalte at hanv ar trist at kristendommen var delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Og hvilke uttalelser om homofile er det jeg har servert? At homofili ikke er like normalt som heterofili og at jeg ikke synes barn skal lære om homofili eller høre eventyr om homofile i barnehagen?

Og det får jeg pepper for å mene? Ok, jaja sier jeg bare.

Selvfølgelig får du pepper for det, du går foran som et dårlig eksempel for unger som skal lære seg at man ikke mobber de som ikke her A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nei, hvorfor det. Er det verre å drepe bergensere enn jøder, homofile og funksjonshemmede

Det kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Han stengte ikke-kristne skoler, og holdt masse taler om kristendom. Han forsøkte å forsone den katolske og protestantiske kirken, og uttalte at hanv ar trist at kristendommen var delt.

Hitler hatet den jødiske guden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Du skrev at de skulle få høre heterofile eventyr (om prinser og prinsesser) for litt siden.

Nei, det gjorde jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Den jødiske guden er jo den kristne guden!

Som nettopp var en viktig grunn til at han ikke var kristen. Har du lest Min Kamp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nettopp var en viktig grunn til at han ikke var kristen. Har du lest Min Kamp?

Nei, men jeg har lest en del av Hitlers taler, og lest hva han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Nei, hvorfor det. Er det verre å drepe bergensere enn jøder, homofile og funksjonshemmede

Og tenk hvis nazistene drepte alle som kalte seg for Dorthe på lat... Da skal du jammen være glad for at du ikke levde under krigen.

(Dette var selvsagt like dumt å si som ditt sleivete utsagn om bergensere og gassing).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en like tilfeldig gruppe ;o)

En ny "Hitler" som fikk sine idéer etter å ha overnattet (uten å få sove) på samme hotell som en gjeng fulle bergensere! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''...slike fordommer som du er befengt med.''

Og DET var liksom ikke en fordomsfull kommentar fra din side, Sør? "Befengt med" er et veldig negativt ladet uttrykk, og du oser av fordomsfullhet (om ikke hat) mot de som har andre oppfatninger enn deg selv. Skalm deg! Noe så flaut for deg!

Du bruker faktisk ordet "fordom" helt feil her.

Fordom betyr at du har forhåndsbestemte oppfatninger. Det at andre bedømmer dine direkte uttalelser og tar avstand fra dem er ikke å ha fordommer mot deg.

Men dersom din meningsmotstander antar at du på grunn av dine uttalelser "sikkert stemmer Frp" eller "sikkert har lavere eller ingen utdannelse", så har vedkommende fordommer mot deg, altså forhåndsbestemte oppfatninger uten at man vet om dette medfører riktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nei, men jeg har lest en del av Hitlers taler, og lest hva han gjorde.

Fra leksikon: "for sin avvisning av kristendomme". Han var altså ikke kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Selvfølgelig får du pepper for det, du går foran som et dårlig eksempel for unger som skal lære seg at man ikke mobber de som ikke her A4

Jeg er selv ikke A4, og jeg har et barn som heller ikke er A4. Men likevel kan jeg være imot at eventyr i barnehagen skal handle om homofile-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...