Gå til innhold

Spam/personpreik


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest antagelig

Det håper jeg også. Det har blitt riktig utrivelig her inne den siste tiden. Og mot de av oss som prøver og ta opp kampen mot meningstyrraniet kommer innlegg som dette. Et riktig "sladrehank-innlegg". Så utrolig patetisk. Mannen har tross alt blitt utestengt fra forumet av åpenlyse grunner som han tydeligvis ikke har tatt til seg.

Som sagt så håper jeg de rydder opp. Jeg kan ikke se at noen er tjent med denne personen med et mantra ala: mmmmmmlove the muslims no mather what they say and dommmmmmmmmmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • Colette

    26

  • filiokus81

    11

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Som sagt så håper jeg de rydder opp. Jeg kan ikke se at noen er tjent med denne personen med et mantra ala: mmmmmmlove the muslims no mather what they say and dommmmmmmmmmm ;)

Jeg er ikke spesielt opptatt av hans meninger om muslimer. Jeg skjønner hva han mener mange ganger. Det er mer mantraene som går meg på hjernen - uansett hva det er snakk om. Jeg har også henvendt meg til webmaster i forskjellige sammenhenger - men da på mail - og uten offentlighetens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

helt enig med deg, collette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nåja, det kom et par anklager om at jeg "støttet" terrorisme først!

Ja, men hver gang noen har noe negativt å si om muslimer eller mullahen eller terrorister, så skriver du at det er mange meningsytrere her i landet som er mye farligere enn dem! Så hvis ikke det er å forherlige terrorister f.eks. så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Jeg er ikke spesielt opptatt av hans meninger om muslimer. Jeg skjønner hva han mener mange ganger. Det er mer mantraene som går meg på hjernen - uansett hva det er snakk om. Jeg har også henvendt meg til webmaster i forskjellige sammenhenger - men da på mail - og uten offentlighetens lys.

Jeg har heller ikke problemer med å skjønne hva han mener, problemene oppstår ikke før man er uenig/har en annen oppfatning. Da starter nedlatenheten, personangrepene han selv hevder han ikke bedriver, mantraene og forsøk på "hjernevasking". Jeg lurer av og til på om han faktisk er interessert i å diskutere eller om han rett og slett bare ønsker en gruppe med "nikkedukker" som skal kommentere hans innlegg med ja og ha eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Jeg har heller ikke problemer med å skjønne hva han mener, problemene oppstår ikke før man er uenig/har en annen oppfatning. Da starter nedlatenheten, personangrepene han selv hevder han ikke bedriver, mantraene og forsøk på "hjernevasking". Jeg lurer av og til på om han faktisk er interessert i å diskutere eller om han rett og slett bare ønsker en gruppe med "nikkedukker" som skal kommentere hans innlegg med ja og ha eller noe i den duren.

godt skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til ørten anklager om å støtte/elske muslimske terrorister.

Det er ingen grunn til at den gjengen ikke kan oppføre seg som folk. Samtlige av dem har svart i en tråd til meg, og ønsker kun å lage kvalm med å starte med anklager og lange persondiskusjoner om "Sør" mellom seg.

Jeg ba dem ta et annet sted, men fikk svar at de diskuterte "Sør" hvor det passet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest man blir litt lei

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hver gang noen har noe negativt å si om muslimer eller mullahen eller terrorister, så skriver du at det er mange meningsytrere her i landet som er mye farligere enn dem! Så hvis ikke det er å forherlige terrorister f.eks. så vet ikke jeg.

Sitér meg gjerne korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Helt enig. Godt skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke problemer med å skjønne hva han mener, problemene oppstår ikke før man er uenig/har en annen oppfatning. Da starter nedlatenheten, personangrepene han selv hevder han ikke bedriver, mantraene og forsøk på "hjernevasking". Jeg lurer av og til på om han faktisk er interessert i å diskutere eller om han rett og slett bare ønsker en gruppe med "nikkedukker" som skal kommentere hans innlegg med ja og ha eller noe i den duren.

Jeg har lurt på det samme faktisk. Hva er hensikten med alle innleggene? Jeg oppfatter det som en form for hjernevasking, hvor man skal svare som lydige disipler. Og akkurat den biten er for meg skremmende. Man forsøkes kneblet, rett og slett. Og han sender mail til webmaster når noen reagerer/protesterer på det! Som et bortskjemt barn som skal forskånes fra vanlige reaksjoner på det han sier og gjør...Og dette får lov til og pågå her inne - igjen og igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Sitér meg gjerne korrekt.

"Har du lest hva folk fra høyresiden skriver på VG. Dagbladet, Nettavisen, osv?

Det er langt verre enn noe av det Mullah Krekar sier, og de blir ikke tiltalt.

Men de har vel ikke skjegg..."

dette skriver du bl.a. i innlegget om mullah krekar. du latterliggjør folks meninger, og mener at mullaen blir mistenkeliggjort bare pga skjegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme faktisk. Hva er hensikten med alle innleggene? Jeg oppfatter det som en form for hjernevasking, hvor man skal svare som lydige disipler. Og akkurat den biten er for meg skremmende. Man forsøkes kneblet, rett og slett. Og han sender mail til webmaster når noen reagerer/protesterer på det! Som et bortskjemt barn som skal forskånes fra vanlige reaksjoner på det han sier og gjør...Og dette får lov til og pågå her inne - igjen og igjen?

Det er DU som skriver til meg, Colette.

Det er du som kverner og kverner og kverner og kverner om "Sør", og som gjør det utrivelig for folk som vil diskutere sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til ørten anklager om å støtte/elske muslimske terrorister.

Det er ingen grunn til at den gjengen ikke kan oppføre seg som folk. Samtlige av dem har svart i en tråd til meg, og ønsker kun å lage kvalm med å starte med anklager og lange persondiskusjoner om "Sør" mellom seg.

Jeg ba dem ta et annet sted, men fikk svar at de diskuterte "Sør" hvor det passet dem.

Det er ingen som ønsker og lage kvalm. Du provoserer og folk blir provosert. Overraskende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du lest hva folk fra høyresiden skriver på VG. Dagbladet, Nettavisen, osv?

Det er langt verre enn noe av det Mullah Krekar sier, og de blir ikke tiltalt.

Men de har vel ikke skjegg..."

dette skriver du bl.a. i innlegget om mullah krekar. du latterliggjør folks meninger, og mener at mullaen blir mistenkeliggjort bare pga skjegget...

I Nettavisen er det innlegg om å "utrydde" hele den muslimske befolkningen i Norge.

Tror du han som skrev det ble rettsforfulgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Det er DU som skriver til meg, Colette.

Det er du som kverner og kverner og kverner og kverner om "Sør", og som gjør det utrivelig for folk som vil diskutere sak.

Nei, sør, det er du som gjør det utrivelig. ingen er som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

I Nettavisen er det innlegg om å "utrydde" hele den muslimske befolkningen i Norge.

Tror du han som skrev det ble rettsforfulgt?

Slike anonyme trusler på et nettforum er det ingen som tar alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som ønsker og lage kvalm. Du provoserer og folk blir provosert. Overraskende?

At du blir provosert over at andre har andre meninger enn deg må du nok leve med.

Jeg synes det er fint at folk har andre meninger enn det jeg har.

Derimot synes jeg ikke dine stadige personangrep er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

I tillegg til ørten anklager om å støtte/elske muslimske terrorister.

Det er ingen grunn til at den gjengen ikke kan oppføre seg som folk. Samtlige av dem har svart i en tråd til meg, og ønsker kun å lage kvalm med å starte med anklager og lange persondiskusjoner om "Sør" mellom seg.

Jeg ba dem ta et annet sted, men fikk svar at de diskuterte "Sør" hvor det passet dem.

''Det er ingen grunn til at den gjengen ikke kan oppføre seg som folk. Samtlige av dem har svart i en tråd til meg, og ønsker kun å lage kvalm med å starte med anklager og lange persondiskusjoner om "Sør" mellom seg.''

Ja, selv er du uskyldig som et lite lam... Du burde kanskje gå litt i deg selv og se på hvor nedlatende du oppfører deg mot de som er uenige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...