Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

I følge moren til Ari Behn så er det visstnok en rimelig trafikk av utenomjordiske også, så det er neppe nok å bare flytte fra Jorden!

;-)

Med vennlig hilsen

Moren til Ari Behn? Er hun også på tur?

Jeg digger kongefamilien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet det er for sent...Der ser du hva ukontrollert innvavdring gjør. Folk har forstått det.

Nå har vi ikke engang vært i nærheten av "ukontrollert innvandring", og de få prosentene "innvandrere" vi har i Norge er vel minimumskravet for ikke å ende som Nord-Korea.

Er du kommunist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha? Akkurat som da "nordlendingene" flyttet fra Nord-Norge til Oslo for 40 år siden?

Verden går fremover - enten du liker det eller ei. Å tro at man kan få en versjon av Nord-Korea (uten utlendinger) i Norge er ikke bare uønskelig, men totalt uvirkelig.

Så i stedet for å syte er det kanskje bedre at du blir vant med hvordan verden faktisk er?

For verden kommer ikke til å vente på deg.

Med vennlig hilsen

For en sammenligning du kommer med. Er ikke nordlenninger nordmenn? Og nei, jeg vil ikke at Norge skal bli en mulimsk stat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sammenligning du kommer med. Er ikke nordlenninger nordmenn? Og nei, jeg vil ikke at Norge skal bli en mulimsk stat.

Med kun 2 % muslimer foreløpig, tror jeg ikke faren er overhengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ikke engang vært i nærheten av "ukontrollert innvandring", og de få prosentene "innvandrere" vi har i Norge er vel minimumskravet for ikke å ende som Nord-Korea.

Er du kommunist?

Nei, jeg er ikke kommunist, bare realist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Ari Behn? Er hun også på tur?

Jeg digger kongefamilien! :)

Hun har startet "Krystallhealingskole" *LOL*

http://www.side2.no/kjendis/article2710394.ece

Dessuten har hun møtt utenomjordiske fra en annen dimensjon da hun var 17 år gammel:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10026728

Jeg antar hun bare var full! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er for sent...Der ser du hva ukontrollert innvavdring gjør. Folk har forstått det.

Nei, jeg ser faktisk ikke det, men jeg ser mange forsøke å skape problemer og trøkke dem ned i søla som gruppe.

Men man må i hvert fall se ironien i at de som alltid støtter å bombe dem i filler er de samme som klager når de ender på flukt pga bombene de støttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har startet "Krystallhealingskole" *LOL*

http://www.side2.no/kjendis/article2710394.ece

Dessuten har hun møtt utenomjordiske fra en annen dimensjon da hun var 17 år gammel:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10026728

Jeg antar hun bare var full! ;-)

Med vennlig hilsen

Da antar jeg Martha har et greit forhold til sin svigermor. Det er i det minste flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke kommunist, bare realist.

Nei, en realist forstår at verden for lengst har blitt globalisert, og at det ikke finnes noen alternativ (om man hadde vært tåpelig nok til å ønske noe slikt).

Det er bare Nord-Korea som holder ut, for der skal jo alle tenke likt, og være like.

Vi andre har for lengst forstått at variasjon gir styrke, og er helt nødvendig for å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar jeg Martha har et greit forhold til sin svigermor. Det er i det minste flott. :)

Nja - du vet hvordan ulike fraksjoner av de religiøse ofte sloss...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sammenligning du kommer med. Er ikke nordlenninger nordmenn? Og nei, jeg vil ikke at Norge skal bli en mulimsk stat.

''For en sammenligning du kommer med. Er ikke nordlenninger nordmenn?''

Selvsagt. Det er de fleste innvandrere også. Og svært mange muslimer.

''Og nei, jeg vil ikke at Norge skal bli en mulimsk stat.''

Med tanke på at det er 2% muslimer i Norge så lurer jeg litt på hvordan du ser for deg hvordan det skal skje?

Siden du kaller deg "realist", altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja - du vet hvordan ulike fraksjoner av de religiøse ofte sloss...

Med vennlig hilsen

Regner med du mener slåss. (Sloss er i fortid - og de gjør det jo stadig ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener slåss. (Sloss er i fortid - og de gjør det jo stadig ennå)

Hei,

Ja, det gjør jeg. Tusen takk! Det er så sjeldent at jeg bruker det ordet, heldigvis! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, en realist forstår at verden for lengst har blitt globalisert, og at det ikke finnes noen alternativ (om man hadde vært tåpelig nok til å ønske noe slikt).

Det er bare Nord-Korea som holder ut, for der skal jo alle tenke likt, og være like.

Vi andre har for lengst forstått at variasjon gir styrke, og er helt nødvendig for å overleve.

Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også. Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For en sammenligning du kommer med. Er ikke nordlenninger nordmenn?''

Selvsagt. Det er de fleste innvandrere også. Og svært mange muslimer.

''Og nei, jeg vil ikke at Norge skal bli en mulimsk stat.''

Med tanke på at det er 2% muslimer i Norge så lurer jeg litt på hvordan du ser for deg hvordan det skal skje?

Siden du kaller deg "realist", altså?

Hvorfor skal ikke det skje? De får jo alt annet som de krever også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også. Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.

''Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også. Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.''

Det er godt du ser utenfor din egen nesetipp.

Du forsto ikke hva jeg mente med det, gjorde du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også. Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.

''Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også.''

Ja, akkurat som man overlevde før datamaskiner eksisterte, eller før kvinner fikk stemmerett. Det var historie, nå er nå.

Du må bare bli vant med at det er slik.

''Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.''

Men det er jo du som da har et problem, ikke sant?

Det er jo akkurat som at du sier at du ikke synes det er positivt at kvinner fikk stemmerett. Det er opp til deg å ha slike gamle holdninger, men verden går videre.

Det er opp til deg å velge om du vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke det skje? De får jo alt annet som de krever også.

''Hvorfor skal ikke det skje? De får jo alt annet som de krever også.''

Hva er det de har krevd og fått? (som ikke alle andre også får.)

Og hvordan skal de 2% (som har kommet etter 40 år), bli til over 66% (som er nødvendig for å endre på Grunnloven)?

Hvem er det som forteller deg disse fantasihistoriene du kommer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi overlevde vel før strømmen av innvandring tok til her i Norge også.''

Ja, akkurat som man overlevde før datamaskiner eksisterte, eller før kvinner fikk stemmerett. Det var historie, nå er nå.

Du må bare bli vant med at det er slik.

''Og jeg kan ikke se mye positivt i det som skjer.''

Men det er jo du som da har et problem, ikke sant?

Det er jo akkurat som at du sier at du ikke synes det er positivt at kvinner fikk stemmerett. Det er opp til deg å ha slike gamle holdninger, men verden går videre.

Det er opp til deg å velge om du vil være med.

Lurer på hva du sier den dagen Islam overtar for kristendommen her i landet. Da får vi det som vi vil, ikke sant? Det blir vel flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor skal ikke det skje? De får jo alt annet som de krever også.''

Hva er det de har krevd og fått? (som ikke alle andre også får.)

Og hvordan skal de 2% (som har kommet etter 40 år), bli til over 66% (som er nødvendig for å endre på Grunnloven)?

Hvem er det som forteller deg disse fantasihistoriene du kommer med?

Men kjære deg, følger du ikke med på nyhetene? Tror du alt er oppdiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...