Gå til innhold

X factor


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Ingen som så på x-factor i kveld? Vi satt hele familien og koste oss med musikk i mange sjanger og mange kvaliteter.

Jeg ble mest imponert over hun siste jenta, Annsofi, 15 år, som hadde DEN mektige stemmen - samt han beskjedne gutten (Leiv Erik?) som bare sang SÅ nydelig (så fint at Bettan ble rørt til tårer).

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg likte også Leiv erik :) han var super flink..

Synes han minnet litt om hun som var nesten blind med den fantastiske stemmen og utstrålingen i fjor eller i forfjor - hva het hun igjen?

Han hadde litt samme måte å være på, beskjeden og ikke så vant til å snakke på scenen - men når han begynte å synge var han som fisken i vann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han minnet litt om hun som var nesten blind med den fantastiske stemmen og utstrålingen i fjor eller i forfjor - hva het hun igjen?

Han hadde litt samme måte å være på, beskjeden og ikke så vant til å snakke på scenen - men når han begynte å synge var han som fisken i vann :-)

ja skjønner hvem du mener :) jeg syns han minte om jan werner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte de samme som deg, men ble mest fasinert av han mørke med de blå øynene... Det stemte liksom ikke. Så nesten ut som om at han hadde smurt seg inn med skokrem...

Huff... nå var jeg slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var han Elisabeth Andreasson tenkte på ja. Han hadde noe liknende i stemmen.

Det er det vel ingen tvil om, siden hun begynte og gråte som hun gjorde, og snakket om en venn han minte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de samme som deg, men ble mest fasinert av han mørke med de blå øynene... Det stemte liksom ikke. Så nesten ut som om at han hadde smurt seg inn med skokrem...

Huff... nå var jeg slem.

Ha - ha - jeg tenkte på akkurat det samme! Det var noe rart med ham, særlig øynene, men også huden... Og så håret da - jeg kom med en kommentar om at han hadde bavian-sveis, men det synte 11-åringen var fælt av meg å si...

Men han hadde vel blå linser bare...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - ha - jeg tenkte på akkurat det samme! Det var noe rart med ham, særlig øynene, men også huden... Og så håret da - jeg kom med en kommentar om at han hadde bavian-sveis, men det synte 11-åringen var fælt av meg å si...

Men han hadde vel blå linser bare...?

Linser eller ekte øyefarge... hele han så fake ut på en måte, men morsom var han på sin måte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lokalpatrioten

Likte de samme som deg, men ble mest fasinert av han mørke med de blå øynene... Det stemte liksom ikke. Så nesten ut som om at han hadde smurt seg inn med skokrem...

Huff... nå var jeg slem.

Jeg kan opplyse deg om at guttens hudfarge faktisk er veldig mørk. Øyenfargen kan jeg ikke si noe om.

Og, ja. Synes kommentaren din var usaklig og slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan opplyse deg om at guttens hudfarge faktisk er veldig mørk. Øyenfargen kan jeg ikke si noe om.

Og, ja. Synes kommentaren din var usaklig og slem.

Så han var mørk ja.... Men med de blå øynene ble det forvirrende. Og for meg ble de blå øynene så dominerende, at resten av pakka ble ble merkelig fasinerende.

Men syntes det var kult at han klarte overbevise dommerene. :-)

Og om jeg var slem, så er det helt greit for meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han var mørk ja.... Men med de blå øynene ble det forvirrende. Og for meg ble de blå øynene så dominerende, at resten av pakka ble ble merkelig fasinerende.

Men syntes det var kult at han klarte overbevise dommerene. :-)

Og om jeg var slem, så er det helt greit for meg. :-)

Kanskje han brukte fargelinser.

Nydelig gutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...