Gå til innhold

Hvorfor har jeg fått mail?


Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    6

  • Colette

    1

  • cathlin

    1

  • hidi, the scorpion

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Er ikke på Facebook!

*litt stolt over at jeg står i mot*

''*litt stolt over at jeg står i mot*''

Jeg er så glad jeg gjorde det. Har noen venner jeg har forsømt de siste årene og nå har vi fått kontakt igjen. Ja ikke bare på facebook, men i RL også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på "brukerkonto" og velg "kontoinnstillinger" . så "varsler". Da haker du av for hvilke beskjeder du ønsker å få i mailboksen (evt. fjernet haken for de meldingene du ikke ønsker å få)...

En bedre forklaring ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Gå på "brukerkonto" og velg "kontoinnstillinger" . så "varsler". Da haker du av for hvilke beskjeder du ønsker å få i mailboksen (evt. fjernet haken for de meldingene du ikke ønsker å få)...

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*litt stolt over at jeg står i mot*''

Jeg er så glad jeg gjorde det. Har noen venner jeg har forsømt de siste årene og nå har vi fått kontakt igjen. Ja ikke bare på facebook, men i RL også:-)

Joda, ser jo at jeg sikkert hadde fått kontakt igjen med noen som har blitt fjerne - både av venner, studiekamerater og kusiner/fettere...

Men de fleste av de jeg ønsker å ha kontakt med, har jeg mobilnummer til, og holde kontakt med dem via sms, og hvis jeg er på reise, er jeg flink til å kontakte de som evt skulle bo i nærheten.

Men både du og jeg bruker jo mye tid på DOL. Hvor mye tid bruker du på Facebook i forhold? Jeg er nesten sikker på at hvis jeg først heiv meg med på FB, hadde jeg sittet i klisteret der fortere enn svint, og ike fått gjort andre ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Bare hvis man har den innstillingen. Jeg får ikke en eneste mail fra facebook, da hadde jeg blitt gal ;o)

''Jeg får ikke en eneste mail fra facebook, da hadde jeg blitt gal ;o)''

Jeg er ikke så aktiv på facebook som jeg er på dol, men om jeg skal begynne få slike medinger fra dol, ja da blir jeg gal;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er det ikke slik at kan krysse av for at man ønsker å motta e-post når noen svarer en? Det står jo i boksen under her - kanskje du i vanvare har krysset av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Joda, ser jo at jeg sikkert hadde fått kontakt igjen med noen som har blitt fjerne - både av venner, studiekamerater og kusiner/fettere...

Men de fleste av de jeg ønsker å ha kontakt med, har jeg mobilnummer til, og holde kontakt med dem via sms, og hvis jeg er på reise, er jeg flink til å kontakte de som evt skulle bo i nærheten.

Men både du og jeg bruker jo mye tid på DOL. Hvor mye tid bruker du på Facebook i forhold? Jeg er nesten sikker på at hvis jeg først heiv meg med på FB, hadde jeg sittet i klisteret der fortere enn svint, og ike fått gjort andre ting....

''Men både du og jeg bruker jo mye tid på DOL. Hvor mye tid bruker du på Facebook i forhold?''

Veldig lite tid i forhold. Jeg er stort sett bare innom og ser hva folk har spist til middag:-) Neida, jeg titter på bilder osv. Litt koselig da.

Jeg chatter så og si aldri. Jeg slår av chatten, slik at folk ikke skal se jeg er der. Jeg er litt redd for at folk skal begynne chatte med meg slik at må bruke tid på det. Jeg synes det er morsommere å diskutere på dol.

Det viktigste for meg med dol er at jeg raskt får tak i dem jeg vil ha tak i. Når avtaler skal ordnes og slike ting. De fleste er innom i løpet av dagen. Jeg bruker det altså som en mail. Og ettersom jeg kjøpte meg kamera før jeg reiste, ble jeg også veldig interesert i bildetaking. Nå begynner det å dabbe av litt. Dessuten kommer jeg med noen kommentarer innimellom og retter en tommel i været nå og da.

Selv kan jeg kanskje ha en statusoppdatering i en gang hver 14 dag eller enda skjeldnere. Ikke sant Colette? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Er det ikke slik at kan krysse av for at man ønsker å motta e-post når noen svarer en? Det står jo i boksen under her - kanskje du i vanvare har krysset av?

Hvilken boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men både du og jeg bruker jo mye tid på DOL. Hvor mye tid bruker du på Facebook i forhold?''

Veldig lite tid i forhold. Jeg er stort sett bare innom og ser hva folk har spist til middag:-) Neida, jeg titter på bilder osv. Litt koselig da.

Jeg chatter så og si aldri. Jeg slår av chatten, slik at folk ikke skal se jeg er der. Jeg er litt redd for at folk skal begynne chatte med meg slik at må bruke tid på det. Jeg synes det er morsommere å diskutere på dol.

Det viktigste for meg med dol er at jeg raskt får tak i dem jeg vil ha tak i. Når avtaler skal ordnes og slike ting. De fleste er innom i løpet av dagen. Jeg bruker det altså som en mail. Og ettersom jeg kjøpte meg kamera før jeg reiste, ble jeg også veldig interesert i bildetaking. Nå begynner det å dabbe av litt. Dessuten kommer jeg med noen kommentarer innimellom og retter en tommel i været nå og da.

Selv kan jeg kanskje ha en statusoppdatering i en gang hver 14 dag eller enda skjeldnere. Ikke sant Colette? ;-)

OK. Det er jo et nivå som selv jeg kanskje kunne ha fikset. Ønsker ikke å redusere tida mi på DOL særlig, men ønsker heller ikke å bruke mer tid på PC'en.....

Nå må jeg i seng. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du klikker "Svar på innlegg" har du en boks rett under meldingsfeltet.

Jeg har ikke noe under "svar til meg". Har "nytt innlegg" like til høyre for "svar til meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Når du klikker "Svar på innlegg" har du en boks rett under meldingsfeltet.

Aha, da skjønner jeg. Jeg har sikkert kommet til å hake av der, uten at jeg var klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe under "svar til meg". Har "nytt innlegg" like til høyre for "svar til meg"

KLIKK "Svar på innlegg" så ser du boksen rett under "Melding" feltet, over "Signatur".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

OK. Det er jo et nivå som selv jeg kanskje kunne ha fikset. Ønsker ikke å redusere tida mi på DOL særlig, men ønsker heller ikke å bruke mer tid på PC'en.....

Nå må jeg i seng. Natta!

Bruker ikke noe mer tid av den grunn. Har to vinduer oppe. Det skjer lite nytt og interesant på facebook, så det er opp til hver enkelt hvor mye tid man vil bruke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

KLIKK "Svar på innlegg" så ser du boksen rett under "Melding" feltet, over "Signatur".

Ja, jeg fant ut av det. Tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...