Gå til innhold

_Skikkelig_ lørdagsvits!


morsan

Anbefalte innlegg

En liten gutt var ute og gikk i byen med faren sin, da de passerte et horehus.

- Hva er dette for slags sted?, spurte gutten,

- Å, sa faren, litt flau. - Det er et sted der de selger noe slags godteri.

- Åja, sa gutten, og så dro de hjem.

Lørdagen kom, og gutten fikk ukepengene sine. Som vanlig dro han avgårde til nærmeste kiosk for å kjøpe godteri. Men på veien stoppet han og ombestemte seg; han hadde mye heller lyst til å prøve ut det nye godtestedet - det som han og faren hadde gått forbi noen dager før.

Han dro dit, ringte på, og da selveste "mama'en" åpnet opp, rakte han fram en liten hånd med penger og sa:

- Jeg ville gjerne ha godteri for dette her, jeg!

Mamaen syntes han var alldeles bedårende, tok han med ut på kjøkkenet, og smurte opp tre brødskiver med sjokade til han. Gutten koste seg fælt, og syntes at dette var jammen en fin godtebutikk!

Vel hjemme igjen var far nokså bekymret fordi gutten hadde vært så lenge borte, og han spurte hva som var grunnen.

- Jeg bestemte meg for å dra til det godtestedet du og jeg gikk forbi for noen dager siden, sa gutten glad.

- Å?, sa faren litt engstelig. - Hvordan gikk det, da?

- Jo, sa gutten, - De to første gikk greit, men den tredje måtte jeg slikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Endelig en annen tråd.

Får helt klaus når det bare er _en_ tråd på hele 100 nyeste der man vet at det bare er krangling. Huff.

I aim to please! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he

Sann historie: Det er lørdag. Far og 2-åring, som er skikkelig dårlig å snakke, er på butikken. Far spør om de skal kjøpe godta (dialekt for godteri)? JA!! roper gutten. KJØPE FETTA!!

Oppstandelse på Coop Extra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he

Sann historie: Det er lørdag. Far og 2-åring, som er skikkelig dårlig å snakke, er på butikken. Far spør om de skal kjøpe godta (dialekt for godteri)? JA!! roper gutten. KJØPE FETTA!!

Oppstandelse på Coop Extra...

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

:D Ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

Hehe, den var søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mamma22222

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

haha sku hørt min unge, ca. 2 år gammel,

klarer ikke uttale alt skikkelig da vettu. Hun er veldig nøye med å ha alt på stell.

Skal hun smise yoghurt må hun ha skje og smikke.

Men hun klarer ikke si smikke - hun sier

"fitte"

Litt flaut om hun sier det i barnehagen og de ikke skjønner at hun mener smikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he

Sann historie: Det er lørdag. Far og 2-åring, som er skikkelig dårlig å snakke, er på butikken. Far spør om de skal kjøpe godta (dialekt for godteri)? JA!! roper gutten. KJØPE FETTA!!

Oppstandelse på Coop Extra...

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Ikke fullt så offentlig, for det var bare junior og meg: Han var to år, og har akkurat fått av seg bleia for å lufte stumpen litt. Han bøyer seg ned mot skrittet og sier:

"Det va en liten pikk".

Jeg stusset fælt på hvor i all verden han hadde lært det ordet der, før jeg så at han hatte en liten pRikk øverst på låret! ;-) Han kunne bare ikke si r...;-)

He,he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha sku hørt min unge, ca. 2 år gammel,

klarer ikke uttale alt skikkelig da vettu. Hun er veldig nøye med å ha alt på stell.

Skal hun smise yoghurt må hun ha skje og smikke.

Men hun klarer ikke si smikke - hun sier

"fitte"

Litt flaut om hun sier det i barnehagen og de ikke skjønner at hun mener smikke.

En venninne fortalte om datteren som ikke kunne si "kjeks", men sa "sex". Det kunne også bli litt flaut hvis jenta ropte ut "vil ha sex"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på "mot" og "baller"?

Mot:

– er å komme sent hjem etter en tur på by’n med gutta, bli angrepet av kona med en kost,

og ha mot til å spørre:

- Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?

Baller:

– er å komme sent hjem etter en tur på by’n med gutta, med lukt av parfyme og øl,

leppestift på kragen, klaske kona på baken og ha baller til å si:

- Så var det din tur da, tjukka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...