Gå til innhold

Jeg blir nesten euforisk av å gå på ski :-)


frosken

Anbefalte innlegg

Det er fantastisk skiføre om dagen her jeg bor. Nesten så jeg ikke kan tro det når det ligger milevis av gode løyper foran meg. Riktignok var det minus 13 i dag, men jeg hadde en fantastisk tur ! Var ute i nærmere 4 timer, og har fortsatt godstemningen i kroppen.

Alle som ennå ikke har oppdaget gleden det kan gi å gå på ski, har noe å se frem til :-) (Etter en så flott skitur klarer jeg ikke å la være å drive med litt skimisjonering.)

Ha en god skiuke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    24

  • Sør

    9

  • tonie

    8

  • Dory

    6

Mest aktive i denne tråden

Pøh. Jeg blir like euforisk av hvitvin. og den kan jeg drikke et varmt og behaglig sted.

Men tonie dah ! Tenk på alt det flotte lyset du går glipp av ved å ikke gå på ski...

*synes det nesten er ille at tonie kan sammenligne noe så flott som skiturer med et usselt glass hvitvin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg blir like euforisk av hvitvin. og den kan jeg drikke et varmt og behaglig sted.

Forum for trening og idrettsmedisin...? Finnes det et slikt, altså? Jaja, man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum for trening og idrettsmedisin...? Finnes det et slikt, altså? Jaja, man lærer så lenge man lever.

Trening kan jo være så mangt. Men et eller annet sted skal man jo skrive om livets gleder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tonie dah ! Tenk på alt det flotte lyset du går glipp av ved å ikke gå på ski...

*synes det nesten er ille at tonie kan sammenligne noe så flott som skiturer med et usselt glass hvitvin*

Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. Jeg tror jeg holder meg til hvitvinen, jeg. *skremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. Jeg tror jeg holder meg til hvitvinen, jeg. *skremt*

Ja,ja - jeg er i det minste ikke nyfrelst skientusiast. Bare skientusiast gjennom flere år...*s* (Og jeg skriver ikke mer enn sånn ca ett innlegg om det pr år.)

Men må ikke du som en del av din oppdragergjerning gå litt på ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening kan jo være så mangt. Men et eller annet sted skal man jo skrive om livets gleder:-)

Joa. Det eneste som kanskje kan få meg til å ta meg meg ski er en garanti om at jeg møter på Jonas Gahr Støre der ute i løypa. Ser du noe til ham der du ferdes, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Det eneste som kanskje kan få meg til å ta meg meg ski er en garanti om at jeg møter på Jonas Gahr Støre der ute i løypa. Ser du noe til ham der du ferdes, eller?

Jeg traff ham i Oslo Konserthus! :hint:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på skitur i dag, og hadde nydelig glid deler av turen. Jeg forstår ikke de som ploger i bakkene, det er jo bakkene som er halve morroa. Jeg suste avgårde ned bakkene. Skulle ønske jeg kunne spolt tilbake og rent ned en gang til. Eller 10 ganger på rad. På slutten hadde jeg en konkurranse med han bak meg, men jeg slapp han IKKE forbi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har takk og lov ikke ski. Det betyr 0 dårlig samvittighet for å si nei til kalde skiturer.

Jeg har heller ikke ski, men jeg har god samvittighet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Det eneste som kanskje kan få meg til å ta meg meg ski er en garanti om at jeg møter på Jonas Gahr Støre der ute i løypa. Ser du noe til ham der du ferdes, eller?

Jeg møtte Jonas og Jens på Skjennungstua for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,ja - jeg er i det minste ikke nyfrelst skientusiast. Bare skientusiast gjennom flere år...*s* (Og jeg skriver ikke mer enn sånn ca ett innlegg om det pr år.)

Men må ikke du som en del av din oppdragergjerning gå litt på ski?

Nei, jeg bedriver nerdification av avkommet:) Han spiller piano og sånn. Det hender at jeg sender ham ut i snøskavla her utenfor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bedriver nerdification av avkommet:) Han spiller piano og sånn. Det hender at jeg sender ham ut i snøskavla her utenfor da.

Det er langt større behov for "nerder" enn folk som er flinke til å grave sne!

Godt valg!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg blir like euforisk av hvitvin. og den kan jeg drikke et varmt og behaglig sted.

Åh, nå etterlyser jeg en LIKE-knapp på dol! ;) Med den kalde hvitvinen kan man også drømme om sommer og bedre tider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja. Jeg VISSTE at det måtte finnes enklere måter.

Langt mer komfortabelt enn ute i kulden. Der ser man vel knapt hvem det er man treffer,

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå etterlyser jeg en LIKE-knapp på dol! ;) Med den kalde hvitvinen kan man også drømme om sommer og bedre tider. :)

Det går an å ta med seg hvitvin på skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O, syke kvinde!

Men jeg har også vært ute i 6 timer i dag og arrangert skirenn for barna i borettslaget. Det var en skikkelig kald og skikkelig fin dag med god stemning her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...