Gå til innhold

Jeg blir nesten euforisk av å gå på ski :-)


frosken

Anbefalte innlegg

Jeg savner å gå på ski i dette flotte været og med så mye snø. Har ryggtrøbbel for tiden og har nok med en liten tur på beina.

Har du prøvd å gå på ski med perfekt festesmurning (sånn at du ikke får et eneste glipptak)? Rygger er jo så forskjellige, men for min rygg er ingenting bedre enn å gå på ski, vel og merke med godt smurte ski.

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    24

  • Sør

    9

  • tonie

    8

  • Dory

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

I motsetning til mye annen aktivitet er skigåing et regelrett kinderegg:

Trening - både kondisjon og styrke - for hele kroppen!

Frisk luft

Vakre omgivelser

Stillhet (om man ønsker)

Oi! det var visst fire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mye annen aktivitet er skigåing et regelrett kinderegg:

Trening - både kondisjon og styrke - for hele kroppen!

Frisk luft

Vakre omgivelser

Stillhet (om man ønsker)

Oi! det var visst fire :)

Du glemte sure birkenduster i kondomdress som hyler "LØYPE" når de er 500 meter unna deg, og som søler slim på hele familien når de passerer.

Jeg er imot burkaforbud, men for birkenforbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gå på ski med perfekt festesmurning (sånn at du ikke får et eneste glipptak)? Rygger er jo så forskjellige, men for min rygg er ingenting bedre enn å gå på ski, vel og merke med godt smurte ski.

God bedring :-)

Takk frosken, nei jeg har ikke prøvd det. Akkurat nå i akuttfasen klarer jeg nesten ikke å gå skikkelig, bare små museskritt ad gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Du glemte sure birkenduster i kondomdress som hyler "LØYPE" når de er 500 meter unna deg, og som søler slim på hele familien når de passerer.

Jeg er imot burkaforbud, men for birkenforbud!

Hehe, skjønner hva du mener, men om en unngår de best preparerte løypene, unngår en gjerne også denne horden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mye annen aktivitet er skigåing et regelrett kinderegg:

Trening - både kondisjon og styrke - for hele kroppen!

Frisk luft

Vakre omgivelser

Stillhet (om man ønsker)

Oi! det var visst fire :)

Du glemte lyset!

Jeg har forresten funnet de perfekte skihanskene for ekstrem kulde. http://www.swix.no/eway/default.aspx?pid=279&trg=MainPage_6266&MainContent_6254=6266:0:24,2962&MainPage_6266=6273:71585::0:6272:6:::0:0

Har tynne ullvanter under:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte sure birkenduster i kondomdress som hyler "LØYPE" når de er 500 meter unna deg, og som søler slim på hele familien når de passerer.

Jeg er imot burkaforbud, men for birkenforbud!

Jeg har lest om denne typene løpere, men har ikke truffet en eneste en på mine skiturer. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk frosken, nei jeg har ikke prøvd det. Akkurat nå i akuttfasen klarer jeg nesten ikke å gå skikkelig, bare små museskritt ad gangen.

I akuttfasen er jeg bare venner med isposer, ikke ski :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Du glemte lyset!

Jeg har forresten funnet de perfekte skihanskene for ekstrem kulde. http://www.swix.no/eway/default.aspx?pid=279&trg=MainPage_6266&MainContent_6254=6266:0:24,2962&MainPage_6266=6273:71585::0:6272:6:::0:0

Har tynne ullvanter under:-)

Ja, de har jeg sett :)

Enn så lenge bruker jeg votter og gammelstavene når jeg trenger tykke votter. Går jeg alene og holder farten oppe fryser jeg sjelden på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte lyset!

Jeg har forresten funnet de perfekte skihanskene for ekstrem kulde. http://www.swix.no/eway/default.aspx?pid=279&trg=MainPage_6266&MainContent_6254=6266:0:24,2962&MainPage_6266=6273:71585::0:6272:6:::0:0

Har tynne ullvanter under:-)

Den så veldig fin ut, har du kjøpt den på nett? Tror jeg skal skaffe meg et par sånne for jeg fryser veldig lett på hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har jeg sett :)

Enn så lenge bruker jeg votter og gammelstavene når jeg trenger tykke votter. Går jeg alene og holder farten oppe fryser jeg sjelden på fingrene.

Jeg fryser heller ikke så lenge det ikke er kaldere enn minus 10, men når det er ekstra kaldt og jeg er ute mer enn et par timer så kommer neglespretten snikende. Men jeg skjønner ut fra bemerkningen om gammelstavene at du vet hvorfor jeg ikke bare tar på fjellvotter når det er kaldt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig fin ut, har du kjøpt den på nett? Tror jeg skal skaffe meg et par sånne for jeg fryser veldig lett på hendene.

Nei, jeg kjøpte de i nærmeste skibutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Altså, jeg er veldig glad for å bo i Norge, osv., men jeg vil påstå at et at problemene med Norge er jo nettopp at det er så FÅ valg, med mindre det er sne/is innblandet. I hvert fall om vinteren. Det er selvsagt flott hvis man kan gå ut i det, men knapt så festlig hvis man ikke kan/liker det.

Med vennlig hilsen

Jeg får rette litt på det jeg sa da :-)

Det er mange muligheter hvis man kan/vil benytte seg av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. Jeg tror jeg holder meg til hvitvinen, jeg. *skremt*

''Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. ''

Jeg tenkte på kommentaren din da jeg kom over sitatet jeg skriver om i dette innlegget ;-)

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4533052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. ''

Jeg tenkte på kommentaren din da jeg kom over sitatet jeg skriver om i dette innlegget ;-)

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4533052

Hehe, ja jeg kan skjønne hvorfor. Stakkars deg, frosk. Her skriver du et hallelujainnlegg i ren og skjær lykkerus, og så blir du pepra med negativitet og truet med hammer pga musikksmaken. Stå på gamle ørn, gi ikke opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg kan skjønne hvorfor. Stakkars deg, frosk. Her skriver du et hallelujainnlegg i ren og skjær lykkerus, og så blir du pepra med negativitet og truet med hammer pga musikksmaken. Stå på gamle ørn, gi ikke opp;)

Jeg har i det minste ikke skrevet noe innlegg om dagens skitur...

*minner meg selv på å huske solkrem i morgen, sånn at jeg ikke skal bli mer solbrent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! Gleder meg allerede til netse vinter, når jeg kan ta frem skia igjen.

Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! Gleder meg allerede til netse vinter, når jeg kan ta frem skia igjen.

Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

Hun gleder seg til NESTE vinter..og vi har februar..halvannen meter snø..og 18,3 minusgrader. *Ruller opp haka igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...