Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

1 minute ago, cilie said:

Jeg var her sporadisk fra slutten av 90-tallet uten at jeg var med i noen «dol-gjeng» - Bare interessert i medisin egentlig, og slike «spør legen»-spalter. Så ble jeg dessverre Huuff et par år, før nåværende faste. 

Å, men da husker jeg deg godt. "Så ble jeg dessverre Huuff". Nå måtte jeg le her 😂 Jeg husker at vi likte å småkrangle litt, men det stakk ikke så dypt fra min side i alle fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, tonie skrev:

Å, men da husker jeg deg godt. "Så ble jeg dessverre Huuff". Nå måtte jeg le her 😂 Jeg husker at vi likte å småkrangle litt, men det stakk ikke så dypt fra min side i alle fall :) 

Det husker jeg ikke egentlig - mener du var ganske nøytral i svarene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se deg igjen, tonie. Det er ikke så mange igjen her inne. Fagpersonene har jo også forsvunnet... 

Anonymkode: 2231c...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, AnonymBruker said:

Fint å se deg igjen, tonie. Det er ikke så mange igjen her inne. Fagpersonene har jo også forsvunnet... 

Anonymkode: 2231c...4f1

Takk for det, hvem du nå er. Ja, det er stille her. Ser ut som selv nhd har gitt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tonie skrev:

Takk for det, hvem du nå er. Ja, det er stille her. Ser ut som selv nhd har gitt seg?

Nhd har pensjonert seg, men ånden hans går igjen. 

Anonymkode: 2231c...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonie skrev:

Helt utrolig, men jeg husket fortsatt passord og brukernavn her! Jeg husker mange av dere, men jeg aner ikke om noen husker meg. Takk for sist, uansett :) 

Tonie! Du var hun søte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, tonie skrev:

Takk for det, hvem du nå er. Ja, det er stille her. Ser ut som selv nhd har gitt seg?

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nhd har pensjonert seg, men ånden hans går igjen. 

Anonymkode: 2231c...4f1

Du vil merke det om du blir her litt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tonie skrev:

Helt utrolig, men jeg husket fortsatt passord og brukernavn her! Jeg husker mange av dere, men jeg aner ikke om noen husker meg. Takk for sist, uansett :) 

Hei, tonie - jeg husker deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, cathlin said:

Tonie! Du var hun søte:-)

Hah! Jeg var den irriterende ærlige med one-linere som spesialfelt. Det var i alle fall sånn jeg likte å se på det på den tiden :rolleyes:

Bra med deg da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, laban said:

Hei, tonie - jeg husker deg 😊

Og jeg deg :)Artig å se at så mange av de gamle fortsatt er her selv om det ikke lenger er like aktivt som i glansdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 timer siden, tonie skrev:

Helt utrolig, men jeg husket fortsatt passord og brukernavn her! Jeg husker mange av dere, men jeg aner ikke om noen husker meg. Takk for sist, uansett :) 

Husker deg. En litt frekk katt med solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎8‎/‎10‎/‎2019 at 11:18 PM, cilie said:

 

Du vil merke det om du blir her litt 😉

Hm... Jeg ser at Kupton er ganske aktiv her, men der får jeg utvilsomt mer assosiasjoner til pupper og lår enn til den gode gamle medisinmannen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, tonie skrev:

Hm... Jeg ser at Kupton er ganske aktiv her, men der får jeg utvilsomt mer assosiasjoner til pupper og lår enn til den gode gamle medisinmannen vår :)

He..? Pga nicket?

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, cilie said:

He..? Pga nicket?

Ja. Kate upton. Tenkte kanskje du mente at han går igjen her under nytt nick, men da misforstod jeg nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, tonie skrev:

Ja. Kate upton. Tenkte kanskje du mente at han går igjen her under nytt nick, men da misforstod jeg nok :) 

Kate Upton = kupton? Den så jeg ikke i det hele tatt.

(Jeg tror ikke du misforsto, men hysj 🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 20.59, tonie skrev:

Helt utrolig, men jeg husket fortsatt passord og brukernavn her! Jeg husker mange av dere, men jeg aner ikke om noen husker meg. Takk for sist, uansett :) 

Selvfølgelig huskes du - og savnes🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gargamel skrev:

Kate Upton = kupton? Den så jeg ikke i det hele tatt.

(Jeg tror ikke du misforsto, men hysj 🤫

Hehe, jeg skjønte ikke hva TS mente og lurte på om vedkommende hadde svart i en tråd omhandlende det ovenfornevnte. Men så tenkte jeg på Cupido - som jeg mener er/ var et blad for voksne? (Som jeg vel å merke aldri har lest i✌️

Men nå fikk TS svar da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 9.31, tonie skrev:

Hah! Jeg var den irriterende ærlige med one-linere som spesialfelt. Det var i alle fall sånn jeg likte å se på det på den tiden :rolleyes:

Bra med deg da? :) 

Jadda:-) Bare et par kilo tjukkere en før. 

Hva med dej? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...