Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Har vært på DOL siden høsten 97, på forum siden 98 en gang. Under tilfeldige nick dem første tida. Tror mitt første faste nick var intet ringere enn Høna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Tror jeg dukket opp her første gang i ´97, men jeg husker ikke engang hvilket nick jeg hadde, var stort sett bare på ett forum :)

Haha, kom nettopp på det: Otern! Holder meg til dyreriket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Flisa og Flisgubben. De var jo her mye, hvordan kunne de plutselig bare slutte? Også likte jeg veldig en annen som har sluttet som jeg nå ikke vet om jeg husker navnet på...Valnøtt var det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tror det var høsten 98 jeg fant DOL - da jeg var nygravid med eldstemann.''

Jeg fant dol i august 1997. :o)

Jeg slår dere! -96 her:) Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy - du slår meg med over ett år altså! Ikke verst :-)

Tror det var høsten 98 jeg fant DOL - da jeg var nygravid med eldstemann.

Da oppdaget jeg dol også og har hatt samme nick hele tida. Men det har da du også, eller tar jeg feil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Da oppdaget jeg dol også og har hatt samme nick hele tida. Men det har da du også, eller tar jeg feil nå.

Jeg hadde et nick som var navnet mitt pluss en bokstav helt fra begynnelsen, muligens bare det første året. Fant ut at jeg ville ha et litt mer anonymt nick, så da byttet jeg til prust.

Så "prust" har vært her i 10-11 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lenge jeg har vært her, kan man finne det ut?

Dersom du husker hvilket nick du hadde/valgte da du kom hit, kan du sikkert finne det ut ved å søke på nicket ditt (husk å huke av for "forfatter").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår dere! -96 her:) Sykt.

''Jeg slår dere! -96 her:) Sykt.''

*hehe* Dol startet opp høsten 1996 så da var du kjapt ute! :o) Og siden ble du bare værende, du også.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Flisa og Flisgubben. De var jo her mye, hvordan kunne de plutselig bare slutte? Også likte jeg veldig en annen som har sluttet som jeg nå ikke vet om jeg husker navnet på...Valnøtt var det ja.

Flisgubben ble vel utestengt? Flisa forsvant vel sammen med flere i dragsuget da de prøvde å legge om her inne og brukergrensesnittet en periode var ubrukelig.

Valnøtt skrev så mye personlig at hun valgte å slutte pga barna såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg slår dere! -96 her:) Sykt.''

*hehe* Dol startet opp høsten 1996 så da var du kjapt ute! :o) Og siden ble du bare værende, du også.. :o)

Var det like mye liv her på DOL på den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det like mye liv her på DOL på den tiden?

Ikke i 1996 nei, det tok vel ikke av før i slutten av 97 og fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisgubben ble vel utestengt? Flisa forsvant vel sammen med flere i dragsuget da de prøvde å legge om her inne og brukergrensesnittet en periode var ubrukelig.

Valnøtt skrev så mye personlig at hun valgte å slutte pga barna såvidt jeg husker.

Jeg husker det mer som at hun ble trakassert av eksen her. At han eller noen som gav seg ut for han begynte å svare i trådene. Jeg syntes hun holdt en rimelig anonym profil. Det var kun hvis x-leste her at han kunne kjenne seg igjen vil jeg tro, og slik er det vel med mange.

Selv bytter jeg ofte nick, pyse som jeg er. Men man blir jo veldig glad i de som bruker samme nick for det meste, for da blir man liksom kjent med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det mer som at hun ble trakassert av eksen her. At han eller noen som gav seg ut for han begynte å svare i trådene. Jeg syntes hun holdt en rimelig anonym profil. Det var kun hvis x-leste her at han kunne kjenne seg igjen vil jeg tro, og slik er det vel med mange.

Selv bytter jeg ofte nick, pyse som jeg er. Men man blir jo veldig glad i de som bruker samme nick for det meste, for da blir man liksom kjent med de.

''Jeg husker det mer som at hun ble trakassert av eksen her. At han eller noen som gav seg ut for han begynte å svare i trådene. Jeg syntes hun holdt en rimelig anonym profil.''

Jeg husker ikke at eksen hennes dukket opp her inne, men det kan godt hende. Hun var anonym for meg, men om noen i nærmiljøet hennes leste her inne tror jeg ikke de hadde veldig store problemer med å kjenne henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det mer som at hun ble trakassert av eksen her. At han eller noen som gav seg ut for han begynte å svare i trådene. Jeg syntes hun holdt en rimelig anonym profil. Det var kun hvis x-leste her at han kunne kjenne seg igjen vil jeg tro, og slik er det vel med mange.

Selv bytter jeg ofte nick, pyse som jeg er. Men man blir jo veldig glad i de som bruker samme nick for det meste, for da blir man liksom kjent med de.

Jeg husker hun var på kant med svigerfamilie og egen familie og la ut om det ene og andre og hadde en daglig følgetong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hun var på kant med svigerfamilie og egen familie og la ut om det ene og andre og hadde en daglig følgetong.

''Jeg husker hun var på kant med svigerfamilie og egen familie og la ut om det ene og andre og hadde en daglig følgetong.''

*nikker* I tillegg til visse andre ting hun også fortalte om vil jeg tro hun kunne være lett gjenkjennelig for de som visste av henne i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...