Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

''Jeg husker hun var på kant med svigerfamilie og egen familie og la ut om det ene og andre og hadde en daglig følgetong.''

*nikker* I tillegg til visse andre ting hun også fortalte om vil jeg tro hun kunne være lett gjenkjennelig for de som visste av henne i alle fall.

''*nikker* I tillegg til visse andre ting hun også fortalte om vil jeg tro hun kunne være lett gjenkjennelig for de som visste av henne i alle fall''

Ja, og det var ikke pene ting hun hadde og si om noen i sin nærmeste krets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''*nikker* I tillegg til visse andre ting hun også fortalte om vil jeg tro hun kunne være lett gjenkjennelig for de som visste av henne i alle fall''

Ja, og det var ikke pene ting hun hadde og si om noen i sin nærmeste krets.

Det er utrolig hvor forskjellig man kan oppfatte ting.

Men for meg satte hun på dagsorden hvordan det var å dele barn med en som har vært voldelig mot deg. Dette har kommet mer på dagsorden i senere tid. Da det også viser seg at det går ut over barna. I værste tilfelle barnedrap. Heldigvis har man fått øynene opp for at en voldelig mann nødvendigvis ikke skal ha samværsrett med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg slår dere! -96 her:) Sykt.''

*hehe* Dol startet opp høsten 1996 så da var du kjapt ute! :o) Og siden ble du bare værende, du også.. :o)

Det var ikke mange sjeler her da. Kunne gå halve dagen uten at det dukket opp et nytt innlegg eller svar.

Jeg husker jeg satt i kø på et legekontor med et filleproblem jeg var nødt til å ha et klart svar på, og da satt jeg og bladde i ukeblader, og kom over en annonse for Doktoronline. Tenkte "Hah, her har vi løsningen neste gang det ikke er noe som MÅ undersøkes". Og så var det gjort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det like mye liv her på DOL på den tiden?

Nei, det var veeeelig stille her. Tok litt mer fart i -97, og så ballet det bare på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor forskjellig man kan oppfatte ting.

Men for meg satte hun på dagsorden hvordan det var å dele barn med en som har vært voldelig mot deg. Dette har kommet mer på dagsorden i senere tid. Da det også viser seg at det går ut over barna. I værste tilfelle barnedrap. Heldigvis har man fått øynene opp for at en voldelig mann nødvendigvis ikke skal ha samværsrett med barn.

Ja, slik kan man også se det. Jeg synes det ble noe sensasjonsaktig over det hele med daglige oppdateringer i "Sagaen om ishakkefolket" hvor hele x-svigerfamilien fikk gjennomgå inkl. hennes egen mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er utrolig hvor forskjellig man kan oppfatte ting.

Men for meg satte hun på dagsorden hvordan det var å dele barn med en som har vært voldelig mot deg. Dette har kommet mer på dagsorden i senere tid. Da det også viser seg at det går ut over barna. I værste tilfelle barnedrap. Heldigvis har man fått øynene opp for at en voldelig mann nødvendigvis ikke skal ha samværsrett med barn.

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utrolig hvor forskjellig man kan oppfatte ting.

Men for meg satte hun på dagsorden hvordan det var å dele barn med en som har vært voldelig mot deg. Dette har kommet mer på dagsorden i senere tid. Da det også viser seg at det går ut over barna. I værste tilfelle barnedrap. Heldigvis har man fått øynene opp for at en voldelig mann nødvendigvis ikke skal ha samværsrett med barn.

Sånn ser jeg også på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik kan man også se det. Jeg synes det ble noe sensasjonsaktig over det hele med daglige oppdateringer i "Sagaen om ishakkefolket" hvor hele x-svigerfamilien fikk gjennomgå inkl. hennes egen mor.

Nå synes jeg dere sladrer om en person som ikke er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Det har alltid blitt påstått at dol var bedre før.''

Slike diskusjoner som dette har vi ikke lenger:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1433255

Sånne diskusjoner er morsomst for de som deltar. Nå har vi milelange tråder med og om Melanmie. Om noen år vil sikkert noen savne de også, mens andre føler at de bare tar opp plass.

For noen år siden var det Prozak som herjet her, og blondinegjengen utfoldet seg til gangs. Blondinene savner sikkert hverandre, mens de fikk mye kritikk fra andre da.

Derfor spurte jeg om hvem det er Spenning savner. Det er ikke noen ens oppfatning om når høydepunktet var på dol.

Du skal se "Sør" og "Nord og ned" synes det er nå, de elsker å hate hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zilja

Blir lett svimmel bare av å se nickene i den tråden der. Aiaiai.. .. eller, auauau.. ;-)

Husker godt disse nickene ja... Har o vært her siden '97 så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacoba

Haha, kom nettopp på det: Otern! Holder meg til dyreriket :)

Hehe, en oter er synonymt med rundbrenner enkelte steder i landet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor forskjellig man kan oppfatte ting.

Men for meg satte hun på dagsorden hvordan det var å dele barn med en som har vært voldelig mot deg. Dette har kommet mer på dagsorden i senere tid. Da det også viser seg at det går ut over barna. I værste tilfelle barnedrap. Heldigvis har man fått øynene opp for at en voldelig mann nødvendigvis ikke skal ha samværsrett med barn.

Slik oppfattet jeg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 1999.

Bytter nick med ujevne mellomrom og leser mye mer enn jeg skriver, men jeg har vært innom nesten hver eneste dag siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svarttrost

Hehe, en oter er synonymt med rundbrenner enkelte steder i landet ;-)

Oi, ante ikke det. Er bare fascinert av otere - og slett ingen rundbrenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacoba

Oi, ante ikke det. Er bare fascinert av otere - og slett ingen rundbrenner :)

Hadde ingen mistanke om det, altså :o)

Hilsen ex-Høna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et nick som var navnet mitt pluss en bokstav helt fra begynnelsen, muligens bare det første året. Fant ut at jeg ville ha et litt mer anonymt nick, så da byttet jeg til prust.

Så "prust" har vært her i 10-11 år :-)

Da er det kanskje ikke så rart at jeg ikke har fått det med meg. Første tiden her inne er man jo litt lost og er redd for å skrive og redd for å bli kjent igjen. Og det er mange nick å holde styr på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje å dra det litt langt å si at jeg er på DOL, men jeg er inne og sjekker en gang iblant. Så flere kjente nick nedover trådlista her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...