Gå til innhold

Glasskår i foten


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Har vært uheldig å tråkke på noe glass - nå er det tydelig et mikroskopisk glasskår som sitter under fotsålen. Har prøvd å pirke med pinsett for å få det ut, men har ikke sjans til å få tak i det. Jeg blør litt bare, men får ikke tak i noe. Det gjør vondt hver gang jeg tråkker ned på foten, så det er tydelig at det er noe inni der, selv om jeg ikke ser det.

Noen tips til hvordan jeg kan få noe slikt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Prøv å ha foten i grønnsåpevann og se om du får det ut etterpå?

Tenkte på det, men vet ikke hvor jeg får tak i grønnsåpe her :P

Men jeg gikk til pers med en nål og gravde i vei, og tilslutt kom det ut en glassbit, kjempetynn og rundt 3 mm lang. Satser på at jeg fikk ut alt, og at det blir bra nå! Iallfall ikke vondt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det, men vet ikke hvor jeg får tak i grønnsåpe her :P

Men jeg gikk til pers med en nål og gravde i vei, og tilslutt kom det ut en glassbit, kjempetynn og rundt 3 mm lang. Satser på at jeg fikk ut alt, og at det blir bra nå! Iallfall ikke vondt mer.

Grønnsåpe har de på matbutikkene - sånn til info til senere.

Bra du fikk den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Grønnsåpe har de på matbutikkene - sånn til info til senere.

Bra du fikk den ut :)

Jeg bor i Spania, vet ikke om de har det her, jeg har iallfall ikke lagt merke til det i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Spania, vet ikke om de har det her, jeg har iallfall ikke lagt merke til det i butikkene.

Ah! Det forklarer saken :) Da blir det et detektivoppdrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Prøv å ha foten i grønnsåpevann og se om du får det ut etterpå?

Hvorfor skulle grønnsåpe hjelpe? Og hjelper det mot trefliser også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle grønnsåpe hjelpe? Og hjelper det mot trefliser også?

Hmmm, jeg vet ikke helt, men jeg kan tenke meg at det varme vannet åpner porene så det er lettere å få ut fliser (også av tre), samt at grønnsåpa virker mildt desinfiserende så man motvirker infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Hmmm, jeg vet ikke helt, men jeg kan tenke meg at det varme vannet åpner porene så det er lettere å få ut fliser (også av tre), samt at grønnsåpa virker mildt desinfiserende så man motvirker infeksjon.

Det kan det være verdt å forsøke, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...