Gå til innhold

Klage på buker.


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Sør

    8

  • Louis Cyphre

    4

  • Tunta

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

LOL, ja hva forventer du med det nivået du legger opp til?

Her er ditt åpningsinnlegg i dag:

''At du gidder å bruke krefter på en person som "Nord og ned"?

Vedkommende kommer aldri til å bli overbevist om noe som helst. Personen, har oppgitt å ta til seg nye data og/eller benektelse, har overtatt dette mennneske;) – hidi, the scorpion''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Da får de utestenge en viss annen usmakelig frekkas også som ikke gjør annet enn å ødelegge alle tråder han befinner seg i og prøver å drepe diskusjonen ved å beskylde alle for fodommer. Er så møkk lei den fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de utestenge en viss annen usmakelig frekkas også som ikke gjør annet enn å ødelegge alle tråder han befinner seg i og prøver å drepe diskusjonen ved å beskylde alle for fodommer. Er så møkk lei den fyren!

Å, jeg er så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ble også skrevet til hidi (tror det var første svar):

''Hvem løsnet på tvangstrøya di, så du kan skrive så mye fjas? – Nord og ned.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de utestenge en viss annen usmakelig frekkas også som ikke gjør annet enn å ødelegge alle tråder han befinner seg i og prøver å drepe diskusjonen ved å beskylde alle for fodommer. Er så møkk lei den fyren!

Det "merkelige", NHT, er at du har skrevet flere innlegg til meg enn jeg har til deg, så helt hva du maser om vet jeg ikke.

Du henvender deg til meg igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Dette ble også skrevet til hidi (tror det var første svar):

''Hvem løsnet på tvangstrøya di, så du kan skrive så mye fjas? – Nord og ned.''

Ja, hvem gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

Det "merkelige", NHT, er at du har skrevet flere innlegg til meg enn jeg har til deg, så helt hva du maser om vet jeg ikke.

Du henvender deg til meg igjen og igjen.

At noen henvender seg til deg burde ikke gi deg noen som helst rett til å være smakløs og spydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen henvender seg til deg burde ikke gi deg noen som helst rett til å være smakløs og spydig.

Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig, på tross av hva som har vært skrevet av ukvemsord, og regelrett løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Her er ditt svar på en tråd jeg lagde for et av ofrene på Utøya, mannen til Mona Børseid: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4620490

''Hold kjeft!''

Tror du ikke som bør snakke om å få andre utestengt, gitt.

Det må være noe av det mest fornuftige jeg har sagt noensinne!

At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig, på tross av hva som har vært skrevet av ukvemsord, og regelrett løgn.

Du ser ikke deg selv og det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Det må være noe av det mest fornuftige jeg har sagt noensinne!

At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))

''At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))''

Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.

''Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.''

Har "ryddet" opp for lenge siden. Og, ja, det har vært konskvenser, har blitt utestengt.

Var det noe mer du ville vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.''

Har "ryddet" opp for lenge siden. Og, ja, det har vært konskvenser, har blitt utestengt.

Var det noe mer du ville vite?

''Har "ryddet" opp for lenge siden''

Hjelper lite når du tilsynelatende er i full gang med å rote til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

''Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.''

Har "ryddet" opp for lenge siden. Og, ja, det har vært konskvenser, har blitt utestengt.

Var det noe mer du ville vite?

Kan ikke huske at jeg stilte deg noe spm i det hele tatt jeg, så nei takk ikke noe mer jeg behøver å vite. Bare minnet deg på at du kan være relativt ufin til tider, senest i dag. Kan ikke se at du da har noen grunn til å klage på noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))''

Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.

''Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.''

Du klarer ikke å stå alene, altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...