Gå til innhold

Hvordan kan kjæresten gå ned i vekt?


Gjest stinecj

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Er du tynn med lyst hår?

''Er du tynn med lyst hår?''

Det er da veldig så barnslig og usaklig du blir i denne tråden. Jeg forstår ikke hvorfor du tar denne meningsutvekslingen personlig? Dette er da ikke annet enn en helt vanlig diskusjon som vi har mange av på dol og ikke noe personlig angrep på noen som helst.

Synes du det er høflig å dra inn vårt utseende i en slik tråd? - Ja, er faktisk både tynn og lys. Ergo er jeg sikkert dum.

Jeg regner med du er overvektig, mørk og smart da og vet best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    2

  • tjohei

    2

  • Tonette

    1

  • EnolaGay

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Ikke for apekattene som har funnet en eneste sannhet i livet og sprer den utover alle andre.

Takk, men jeg tror vel jeg nettopp har understreket at det ikke finnes noen sannhet for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

''Er du tynn med lyst hår?''

Det er da veldig så barnslig og usaklig du blir i denne tråden. Jeg forstår ikke hvorfor du tar denne meningsutvekslingen personlig? Dette er da ikke annet enn en helt vanlig diskusjon som vi har mange av på dol og ikke noe personlig angrep på noen som helst.

Synes du det er høflig å dra inn vårt utseende i en slik tråd? - Ja, er faktisk både tynn og lys. Ergo er jeg sikkert dum.

Jeg regner med du er overvektig, mørk og smart da og vet best?

Ja jeg er overvektig og du er tynn. Jeg er ikke mørk og vet aldeles ikke alltid best, men jeg vet mer om overvekt enn de som er tynne.

Gå igjennom dine egne svar for å se barnslige og usaklige svar, og la være å sette pekefingeren opp. Feit er sårende og usmakelig ord og når tynne hespetre snakker om å bli feitere så blir det dumt i beste fall 'blondt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Beklager jeg blir provosert når voksne mennesker bruker ordet feitere i denne sammenhengen.

''Beklager jeg blir provosert når voksne mennesker bruker ordet feitere i denne sammenhengen''

Da må jeg virkelig få unnskylde bruken av dette ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

''Beklager jeg blir provosert når voksne mennesker bruker ordet feitere i denne sammenhengen''

Da må jeg virkelig få unnskylde bruken av dette ordet.

Kanskje du forstår at det var lett å forstå at du var tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Ja jeg er overvektig og du er tynn. Jeg er ikke mørk og vet aldeles ikke alltid best, men jeg vet mer om overvekt enn de som er tynne.

Gå igjennom dine egne svar for å se barnslige og usaklige svar, og la være å sette pekefingeren opp. Feit er sårende og usmakelig ord og når tynne hespetre snakker om å bli feitere så blir det dumt i beste fall 'blondt'.

'' jeg vet mer om overvekt enn de som er tynne''

Men denne diskusjon handler ikke om hvem som vet mest om overvekt.

Hadde jeg visst mye om det, skulle jeg gitt trådstarter noen gode råd, men det har jeg altså holdt meg unna.Kanskje du kan gi noen gode råd, du som vet så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

'' jeg vet mer om overvekt enn de som er tynne''

Men denne diskusjon handler ikke om hvem som vet mest om overvekt.

Hadde jeg visst mye om det, skulle jeg gitt trådstarter noen gode råd, men det har jeg altså holdt meg unna.Kanskje du kan gi noen gode råd, du som vet så mye?

Jeg kan gi deg noen gode råd og det er å la være og bruke ordet feitere i den sammenhengen du har gjort her. Det oser av tenåringsfakter, dvs. det er uttrykk som tenåringer bruker. Jeg ble mobbet i tenårene fordi jeg var lubben, og uttrykket som ble brukt om meg over hele skolen inneholdt ordet "feit". Jeg fikk høre i kantina og dusjen utroligste kommentaren om hun feite der. Det var andre som var kraftig overvektige som fikk slippe.

Jeg har ingen råd å gi trådstarter annet enn å være varsom med og heve seg over mannen med pekefingeren oppe. Det er det veldig mange som gjør.

Om du som er tynn spiser to brødskiver om morgenen eller kvelden har nøyaktig ingenting å si, og hadde det ikke heller på nittitallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg kan gi deg noen gode råd og det er å la være og bruke ordet feitere i den sammenhengen du har gjort her. Det oser av tenåringsfakter, dvs. det er uttrykk som tenåringer bruker. Jeg ble mobbet i tenårene fordi jeg var lubben, og uttrykket som ble brukt om meg over hele skolen inneholdt ordet "feit". Jeg fikk høre i kantina og dusjen utroligste kommentaren om hun feite der. Det var andre som var kraftig overvektige som fikk slippe.

Jeg har ingen råd å gi trådstarter annet enn å være varsom med og heve seg over mannen med pekefingeren oppe. Det er det veldig mange som gjør.

Om du som er tynn spiser to brødskiver om morgenen eller kvelden har nøyaktig ingenting å si, og hadde det ikke heller på nittitallet.

'' Jeg ble mobbet i tenårene fordi jeg var lubben, og uttrykket som ble brukt om meg over hele skolen inneholdt ordet "feit". Jeg fikk høre i kantina og dusjen utroligste kommentaren om hun feite der. Det var andre som var kraftig overvektige som fikk slippe''

Men nå er du voksen og da er det på tide og legge sånt bak seg. Jeg har akkurat nøyaktig de samme opplevelsene som deg. Folk gispen i dusjen, jeg ble kaldt mager og flaggstang. Jeg kledde på meg lag på lag med klær for å se tykkere ut, men vet du hva?

Jeg kan da ikke la meg såre i dag om folk bruker slike ord generelt? Vi er voksne nå. Ok, jeg kunne erstatet ordet feit med tykk, men det er jo bare en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Kanskje du forstår at det var lett å forstå at du var tynn.

Kanskje du forstår at det er lett å forstå hvem som skjuler seg bak dette nicket? Synes jeg kjenner igjen tonen her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

'' Jeg ble mobbet i tenårene fordi jeg var lubben, og uttrykket som ble brukt om meg over hele skolen inneholdt ordet "feit". Jeg fikk høre i kantina og dusjen utroligste kommentaren om hun feite der. Det var andre som var kraftig overvektige som fikk slippe''

Men nå er du voksen og da er det på tide og legge sånt bak seg. Jeg har akkurat nøyaktig de samme opplevelsene som deg. Folk gispen i dusjen, jeg ble kaldt mager og flaggstang. Jeg kledde på meg lag på lag med klær for å se tykkere ut, men vet du hva?

Jeg kan da ikke la meg såre i dag om folk bruker slike ord generelt? Vi er voksne nå. Ok, jeg kunne erstatet ordet feit med tykk, men det er jo bare en bagatell.

Ok så forstår du ikke et kvekk av det jeg skrev, og prøver til og med å fortelle meg hvor flink du er til å legge slikt bak deg. Hva vet du om andre som leser det du skriver og aldri skriver her?

Det handler ikke om å skrive feit eller tykk. Det handler om å forstå at det å diskutere overvekt er noe annet enn undervekt.

Jeg har ingen problemer med å forstå at du ikke har særlig selvtillit, men øker du den med å skrive slik du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

Kanskje du forstår at det er lett å forstå hvem som skjuler seg bak dette nicket? Synes jeg kjenner igjen tonen her ja.

Har du flere hersketeknikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Har du flere hersketeknikker?

Det kan jo godt hende at jeg har hvis du nå på nytt har tenkt å henge etter meg å kalle meg hespetre og det som verre er. Det er ingen andre på dette forumet som bruker slike ord. De fleste her inne er mye yngre enn deg, men likevel er de fleste langt mer moden enn deg. Nå hopper jeg ut av denne diskusjonen for vi vet jo hvordan dette vil utarte seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

Det kan jo godt hende at jeg har hvis du nå på nytt har tenkt å henge etter meg å kalle meg hespetre og det som verre er. Det er ingen andre på dette forumet som bruker slike ord. De fleste her inne er mye yngre enn deg, men likevel er de fleste langt mer moden enn deg. Nå hopper jeg ut av denne diskusjonen for vi vet jo hvordan dette vil utarte seg :-)

Hvor er skalaen din for modenhet? Jeg har truffet mange apekatter som er søtere enn deg. De bruker ikke hånlige smilefjes overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' jeg vet mer om overvekt enn de som er tynne''

Men denne diskusjon handler ikke om hvem som vet mest om overvekt.

Hadde jeg visst mye om det, skulle jeg gitt trådstarter noen gode råd, men det har jeg altså holdt meg unna.Kanskje du kan gi noen gode råd, du som vet så mye?

Til Nickløsheletida

Jeg synes ikke du har virket dum i det hele tatt... men da er vi kanskje to blonde og tynne her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Til Nickløsheletida

Jeg synes ikke du har virket dum i det hele tatt... men da er vi kanskje to blonde og tynne her :P

Takk for det du :-) Jeg fant ut hvem vedkommende var tidligere og tillegger ikke vedkommende injuriende kraft:-) Skjelt og smelt på alle dolere i årevis. Blir litt dumt når en diskusjon om hvorvidt man legger på seg før og etter 18.00, skal begynne og handle om vårt utseende, hespetre og apekatter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shilapila

Takk for det du :-) Jeg fant ut hvem vedkommende var tidligere og tillegger ikke vedkommende injuriende kraft:-) Skjelt og smelt på alle dolere i årevis. Blir litt dumt når en diskusjon om hvorvidt man legger på seg før og etter 18.00, skal begynne og handle om vårt utseende, hespetre og apekatter ;-)

Wow alle dolere, hverken mer eller mindre og det i åresvis. Det mangler ikke på "klokskapen" fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...