Gå til innhold

Martyren fra Snåsa


Sør

Anbefalte innlegg

Louis Cyphre

Haha, topp underholdning. Han greier jaggu drite seg totalt ut nok en gang.

Hvis Chrome teller riktig, er han nå oppi i 231 innlegg i denne tråden. "Imponerende"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 674
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    257

  • mrxx

    135

  • Mrs D

    69

  • Tonette

    11

Mest aktive i denne tråden

Nei, du startet.

Dette skrev du kl 12:55

''Det er morsomt for oss andre å se hvordan du ikke klarer å beholde oversikten, og roter deg stadig dypere inn.''

Før det var ikke dette nevnt.

Så hvem er oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med sangsols innlegg om forskning på arvemateriale å gjøre?

Nettopp at historien om DNA selvsagt ikke sier noe som helst om at man ikke kan telle hvor mange som blir friske.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du startet.

Forresten jeg skal oppsummere det i ett innlegg, så du ikke blir enda mer forvirret enn hva du er:

Dette skrev du kl 12:55

''Det er morsomt for oss andre å se hvordan du ikke klarer å beholde oversikten, og roter deg stadig dypere inn.''

Før det var ikke verken "oss" eller "alle" nevnt.

"alle" ble skrevet av meg kl. 18:43

Altså mange timer senere:-)

Hvem startet sa du og hvem har oversikt??....*lol*

Så hvem er oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Hvis Chrome teller riktig, er han nå oppi i 231 innlegg i denne tråden. "Imponerende"!

Fyren setter ny mening i begrepet "å skaffe seg et liv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Jeg liker ikke at folk agerer som behandlere, uten å kunne dokumentere effekten av behandlingen de utsetter folk for.

''Jeg liker ikke at folk agerer som behandlere, ''

Men det er da ingen som tvinger deg til å oppsøke mannen. Om andre gjør dette frivillig er ikke noe du behøver å bry deg med.

''uten å kunne dokumentere effekten av behandlingen de utsetter folk for.''

Og det eksakte problemet med at han ikke kan "dokumentere" effekten er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Hehe, ja:-)

... og akkurat nå oppdaget jeg at det er ENDA en snåsakaill-tråd der sør er minst like tilstedeværende! Hva ER det med sør og snåsakaillen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og akkurat nå oppdaget jeg at det er ENDA en snåsakaill-tråd der sør er minst like tilstedeværende! Hva ER det med sør og snåsakaillen? :D

Hehe, vet ikke, må være en besettelse.

Men nå er han borte, spørs om han må ha i seg litt mat, det må være slankende dette:-)

Rett ovenfor her så påsto han at det var jeg som startet dette med "oss" med at jeg begynte med "alle", vel nå har jeg laget en oversikt for han med klokkeslett, så får vi se hva han svarer til det:-) Han påstår at jeg ikke har oversikt, så nå må han snart bevise at han har det:-) Han påsto jo at jeg begynte, men nå har jeg tilbakevist det grundig men han finner nok en metode å kverulere på det også.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke, må være en besettelse.

Men nå er han borte, spørs om han må ha i seg litt mat, det må være slankende dette:-)

Rett ovenfor her så påsto han at det var jeg som startet dette med "oss" med at jeg begynte med "alle", vel nå har jeg laget en oversikt for han med klokkeslett, så får vi se hva han svarer til det:-) Han påstår at jeg ikke har oversikt, så nå må han snart bevise at han har det:-) Han påsto jo at jeg begynte, men nå har jeg tilbakevist det grundig men han finner nok en metode å kverulere på det også.-)

Nei han er ikke borte, han er bare over i en annen tråd og lærer oss om mangel på likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Nettopp at historien om DNA selvsagt ikke sier noe som helst om at man ikke kan telle hvor mange som blir friske.

Med vennlig hilsen

''Nettopp at historien om DNA selvsagt ikke sier noe som helst om at man ikke kan telle hvor mange som blir friske'' Men det har da hverken sangsol eller jeg påstått heller? Vi har påpekt at man først trodde man benyttet en metode som ga valide data og dermed riktige konklusjoner, men så viste det seg at metoden ikke var egnet. Riktig metodikk ga derfor et helt annet resultat.

Dette er relevant i denne sammenhengen, fordi forskere på feltet vi diskuterer i tråden mener at det samme er tilfelle her. Hvor ditt innspill skulle passe inn i forhold til dette greier jeg faktisk ikke å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han er ikke borte, han er bare over i en annen tråd og lærer oss om mangel på likestilling.

Ja, jeg ser det nå, vi får se da om han klarer å svare på den siste oversikten jeg lagde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nettopp at historien om DNA selvsagt ikke sier noe som helst om at man ikke kan telle hvor mange som blir friske'' Men det har da hverken sangsol eller jeg påstått heller? Vi har påpekt at man først trodde man benyttet en metode som ga valide data og dermed riktige konklusjoner, men så viste det seg at metoden ikke var egnet. Riktig metodikk ga derfor et helt annet resultat.

Dette er relevant i denne sammenhengen, fordi forskere på feltet vi diskuterer i tråden mener at det samme er tilfelle her. Hvor ditt innspill skulle passe inn i forhold til dette greier jeg faktisk ikke å forstå.

Hvordan kan metodikken med å dele det inn i to grupper, og telle antall friske, være "feil"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og akkurat nå oppdaget jeg at det er ENDA en snåsakaill-tråd der sør er minst like tilstedeværende! Hva ER det med sør og snåsakaillen? :D

''Hva ER det med sør og snåsakaillen? :D''

Jeg liker ikke folk som utnytter mennesker som ofte er i utsatte situasjoner. Det gjelder alle av den typen, og Joralf Gjerstad er bare den som klarer å komme seg oftest i media.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva ER det med sør og snåsakaillen? :D''

Jeg liker ikke folk som utnytter mennesker som ofte er i utsatte situasjoner. Det gjelder alle av den typen, og Joralf Gjerstad er bare den som klarer å komme seg oftest i media.

Med vennlig hilsen

Psst, du har ett par spørsmål å besvare, har du glemt det?

Se forøvrig en av mine siste innlegg om "oss" og "alle" med klokkeslett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Hvordan kan metodikken med å dele det inn i to grupper, og telle antall friske, være "feil"?

Det var akkurat slik de tenkte før også- når de brukte sin metodikk og fikk protein til svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat slik de tenkte før også- når de brukte sin metodikk og fikk protein til svar.

Nei, det var det ikke. Da undersøkte de HVORDAN arvemateriale ble overført, og ikke OM det ble.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Hehe, vet ikke, må være en besettelse.

Men nå er han borte, spørs om han må ha i seg litt mat, det må være slankende dette:-)

Rett ovenfor her så påsto han at det var jeg som startet dette med "oss" med at jeg begynte med "alle", vel nå har jeg laget en oversikt for han med klokkeslett, så får vi se hva han svarer til det:-) Han påstår at jeg ikke har oversikt, så nå må han snart bevise at han har det:-) Han påsto jo at jeg begynte, men nå har jeg tilbakevist det grundig men han finner nok en metode å kverulere på det også.-)

Du roses herved i skyene for utholdenhet - og evne til å skape underholdning :D

Nå i kveld endret han forresten til at han hadde ment at "oss" var de 33 % i samfunnet forøvrig som ikke trodde på alternativ behandling. Blir artig å se hva han svarer deg - om han gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Nei, det var det ikke. Da undersøkte de HVORDAN arvemateriale ble overført, og ikke OM det ble.

Med vennlig hilsen

De visste ikke HVA arvematerialet var. Protein eller DNA.

Hvordan det ble overført kom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...