Gå til innhold

Enkel velkomstdrink med vodka


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Noen som har en grei oppskrift?

Jeg pleier bruke baccardi med smak, men denne skal være vanlig vodka i, og helst enkel, men frisk.

Noe punsj-aktig duger også, kan gjerne være med frukt, bare det er relativt enkelt og blande sammen med greie ingredisenser.

Takk takk. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Vodka med Schweppes Russian (skrives det slik?).

Veldig friskt og godt!

Ah, det kan jeg jo prøve. Det er jo enkelt og greitt, men blir det ikke litt kjedelig? Kan jeg hive oppi noe lime og sitron for at det skal se freshere ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335204285' post='4751910]

*husket plutselig ungdomstida*

Nei, da får noen andre lage den. ;o)

Hehe, kan prøve med Knott og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335204357' post='4751912]

Ah, det kan jeg jo prøve. Det er jo enkelt og greitt, men blir det ikke litt kjedelig? Kan jeg hive oppi noe lime og sitron for at det skal se freshere ut?

Fargen på drinken blir lyserosa...og jeg er usikker på om det passer med sitron/lime smak.

Hva med å pynte glasset med et jordbær? Pluss godt med isbiter og et sugerør i passende farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Fargen på drinken blir lyserosa...og jeg er usikker på om det passer med sitron/lime smak.

Hva med å pynte glasset med et jordbær? Pluss godt med isbiter og et sugerør i passende farge?

Kanskje det kanskje. Jeg har røde sugerør . :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vodka, sitronbrus, tropisk juice, appelsinbåter og biter av vannmelon.

Da blir det litt mer stæsj oppi, så det var ikke dumt. Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335204888' post='4751926]

Kanskje det kanskje. Jeg har røde sugerør . :o)

Da blir det stilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335204931' post='4751927]

Da blir det litt mer stæsj oppi, så det var ikke dumt. Takker!

Ja, den er fruktig og fin. Vil du ha den enda friskere, kan du bytte ut sitronbrusen med sånn schweppes appelsin - den er syrlig og god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ambrose

Fanta exotic blandet med vodka, og med en appelsinskive til pynt på glasset (evt ha de flytende oppi punsj-bollen).

Det som er så fint med denne, er at en kan ha både med og uten alkohol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335204357' post='4751912]

Ah, det kan jeg jo prøve. Det er jo enkelt og greitt, men blir det ikke litt kjedelig? Kan jeg hive oppi noe lime og sitron for at det skal se freshere ut?

Anbefaler å hive oppi en dæsj cranberry juice. Ikke fykk på med frukt, men en liten limeskive gjør seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Anbefaler å hive oppi en dæsj cranberry juice. Ikke fykk på med frukt, men en liten limeskive gjør seg.

Ikke DYNG på med frukt, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Fanta exotic blandet med vodka, og med en appelsinskive til pynt på glasset (evt ha de flytende oppi punsj-bollen).

Det som er så fint med denne, er at en kan ha både med og uten alkohol :)

Jeg drikker ikke den fantaen, men skal bringe det videre til hun som skal ha selskap (jeg skal lage drikken da), for jeg kan drikke noe annet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, den er fruktig og fin. Vil du ha den enda friskere, kan du bytte ut sitronbrusen med sånn schweppes appelsin - den er syrlig og god.

Å det hørtes jo enda bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Anbefaler å hive oppi en dæsj cranberry juice. Ikke fykk på med frukt, men en liten limeskive gjør seg.

Tranebærjuice er godt.

Jeg liker vodka, is og tranebærjuice som drink.

Skal formidle det videre jeg, jeg skal bare lage den, men hun som skal feirest bør jo få velge det hun liker best. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ikke DYNG på med frukt, skulle det stå.

Fykk, dyng, jeg skjønte det, he he.

Jeg hadde en plan om å ha en stor bolle, sånn punsjaktig nemlig, var derfor jeg tenkte på litt frukt.

Jeg skal late som det er sommer, vi skal grille og ha bålpanne, og velkomstdrikk i sommeraktige glass. Siden jeg er redd vi kommer til å fryse litt, så har jeg varm badestamp. Og folk får jo være inne også da, men jeg har jervenduk også jeg om det skulle bli kjølig, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...