Gå til innhold

helsesøster igjen...


katya

Anbefalte innlegg

nå vil venninnen min at jeg skal gjøre et nytt forsøk og gå til helsesøster. men kan jeg??

venninnen min som vil dette har a selv, men begynner nå å få kontroll. har spist en del i det siste. det er jeg gla for.

uansett, skal jeg gå dit??

i går måtte jeg spise, i dag har jeg ikke spist.... fikk en kommentar fra naboen om at jeg var blitt så tynn. (he he da ble jeg gla da!!) vil ikke dit, men når jeg tenker på å ta livet mitt fordi jeg spiser 3 brødskiver og litt kjeks burde jeg kanskje det. holder også på å gå amok fordi jeg ikke har avføringsmiddel. det ender vel med at jeg kjøper det igjen, og jeg som skulle slutte..

vil gå, men vil ikke allikevel... hjelp igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære katya ! Livet i seg selv er en utfordring og er fullt av uforutsigbarheter. Du har sikkert ofte opplevd at du har vært nødt til å gjøre ting som du ikke vil, ønsker eller er redd for. Slik har du det nok nå, men du har sikkert kommet deg igjennom disse forskjellige vanskelige utfordringene tidligere. Det å nå søke hjelp, kontakte helsesøster er en ny oppgave for deg, en ny utfordring. Jeg skjønner at du har mange ambivalente tanker og følelser knyttet til det å få hjelp, det å fortelle, klare å fortelle. Jeg håper likevel at den sterke delen i deg bestemmer denne gangen, da du fortjener å få og ta i mot hjelp- lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære katya ! Livet i seg selv er en utfordring og er fullt av uforutsigbarheter. Du har sikkert ofte opplevd at du har vært nødt til å gjøre ting som du ikke vil, ønsker eller er redd for. Slik har du det nok nå, men du har sikkert kommet deg igjennom disse forskjellige vanskelige utfordringene tidligere. Det å nå søke hjelp, kontakte helsesøster er en ny oppgave for deg, en ny utfordring. Jeg skjønner at du har mange ambivalente tanker og følelser knyttet til det å få hjelp, det å fortelle, klare å fortelle. Jeg håper likevel at den sterke delen i deg bestemmer denne gangen, da du fortjener å få og ta i mot hjelp- lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

for respons på mitt noe teite innlegg. men jeg er så innmari usikker på meg selv. vet at jeg trenger hjelp, men vil ikke at noen skal bry seg eller komme for nært innpå meg.

litt tricky!! ja ja

takk uansett laila og kajza!

ps. tror ikke jeg kommer til å kjøpe avføringspiller. kjemper mot!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

for respons på mitt noe teite innlegg. men jeg er så innmari usikker på meg selv. vet at jeg trenger hjelp, men vil ikke at noen skal bry seg eller komme for nært innpå meg.

litt tricky!! ja ja

takk uansett laila og kajza!

ps. tror ikke jeg kommer til å kjøpe avføringspiller. kjemper mot!!

klem

Kjære katya!

Du har ofte oppløftende ord til andre i forumet, mens du selv sliter veldig. håper du etterhvert klarer å få mot til å søke hjelp, tørr å ta imot støtte og nærhet fra andre. Flott at du har mot til ikke å kjøpe avføringspiller, kjemp videre, lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære katya ! Livet i seg selv er en utfordring og er fullt av uforutsigbarheter. Du har sikkert ofte opplevd at du har vært nødt til å gjøre ting som du ikke vil, ønsker eller er redd for. Slik har du det nok nå, men du har sikkert kommet deg igjennom disse forskjellige vanskelige utfordringene tidligere. Det å nå søke hjelp, kontakte helsesøster er en ny oppgave for deg, en ny utfordring. Jeg skjønner at du har mange ambivalente tanker og følelser knyttet til det å få hjelp, det å fortelle, klare å fortelle. Jeg håper likevel at den sterke delen i deg bestemmer denne gangen, da du fortjener å få og ta i mot hjelp- lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Kjære Katya!!!!

Vær så snill, prøve å gå dit for din egen skyld.... Du kan jo prøve å finne ut om helsesøstra er grei. Du tregner jo ikke akkurat å fortelle alt på en gang...

Vær så snill, for din egen skyld?!

stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...