Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

''Han er helt på autopilot.''

Ja, det er helt sikkert. Det er et dusin svar som går igjen. Og de kommer raskt....Synes det er litt skremmende, og minner litt om forsøk på hjernevasking.

Kan du ikke ta personpreik på kjøleskapsdøren hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

''Han er helt på autopilot.''

Ja, det er helt sikkert. Det er et dusin svar som går igjen. Og de kommer raskt....Synes det er litt skremmende, og minner litt om forsøk på hjernevasking.

''Ja, det er helt sikkert. Det er et dusin svar som går igjen. Og de kommer raskt....Synes det er litt skremmende, og minner litt om forsøk på hjernevasking.''

Ja, det er litt sekt-aktig oppførsel synes jeg. Han har heldigvis ikke greid å hjernevaske noen her, så vidt jeg vet. Er vel heller tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg mener ikke at man skal true seg til ting, men jeg mener hun skal behandles med menneskeverd og at man skal finne bedre løsninger enn å sette henne på gaten.''

Hvem er det som har "satt henne på gaten"?

De som vil fjerne henne fra skuret i Sofienbergparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Kan du ikke ta personpreik på kjøleskapsdøren hjemme?

''Kan du ikke ta personpreik på kjøleskapsdøren hjemm''

Det var rette ræva som feis. *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal de voksne gjøre i mellomtiden?

Bo i Sofienbergparken?

''Og hva skal de voksne gjøre i mellomtiden?

Bo i Sofienbergparken?''

Hvorfor mener du at Norge har et ansvar for dem? Har du satt deg inn i EØS-avtalen og reglene som gjelder der for turistvisum? Hvorfor skal romfolket ha særbehandling? Forfekter ikke du likhet for loven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør du?

Åpenbart ikke, så derfor er de andre "uskyldige inntil det motsatte er bevist" i en rettsstat.

Jeg vet ikke, og det gjør ikke du heller. Man må bare anta at det hun sier stemmer, når hun uttaler seg til media. De fleste er jo nøye på hva de sier i en slik sammenheng.

Eller skalvi ikke ta deres uttalelser på alvor? Skal vi trekke fra det som ikke passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest espeås

De som vil fjerne henne fra skuret i Sofienbergparken.

De må vel følge loven de som andre som bor her i landet. Det er ikke lov å campe i Sofienbergparken. Skal de få særbehandling mener du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har du?

Du kjenner kanskje igjen trekkene fra deg selv i meg? Neppe.

Jeg gjentar ikke og repeterer ikke det samme til det kjedsommelige om jeg deltar i en tråd. Du hakker om igjen og om igjen på samme setninga/spørsmålet. Har du funnet et poeng du mener du kan bruke mot folk som "bevis" for hva de mener, så greier du ikke legge det av deg. Jeg tar ikke alt folk skriver som sannhet selv om de etterpå sier de ikke mente det helt slik. Aspebergere har problemer med å komme ut av sporet sitt. Du har sånn sett et veldig sterkt asperger-trekk der.

En annen ting er å misforstå hvor viktig en selv er for andre.

Ikke for at jeg tror det er nødvendig å spørre, hehe. Trådene snakker kanskje for seg selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil fjerne henne fra skuret i Sofienbergparken.

''De som vil fjerne henne fra skuret i Sofienbergparken.''

Nei, det er det virkelig ikke, Sør, og det vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, og det gjør ikke du heller. Man må bare anta at det hun sier stemmer, når hun uttaler seg til media. De fleste er jo nøye på hva de sier i en slik sammenheng.

Eller skalvi ikke ta deres uttalelser på alvor? Skal vi trekke fra det som ikke passer?

Vi skal ta folks uttalelser som deres egne meninger. Ikke andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asperbere er ofte det. På autopilot altså...

''Asperbere er ofte det. På autopilot altså...''

Ja, det spiller egentlig ingen rolle hva han er, Sør er som han er uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han er helt på autopilot.''

Ja, det er helt sikkert. Det er et dusin svar som går igjen. Og de kommer raskt....Synes det er litt skremmende, og minner litt om forsøk på hjernevasking.

''Det er et dusin svar som går igjen. Og de kommer raskt...''

Copy&Paste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må vel følge loven de som andre som bor her i landet. Det er ikke lov å campe i Sofienbergparken. Skal de få særbehandling mener du???

Nei, jeg mener at man bør finne en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta personpreik på kjøleskapsdøren hjemme?

''Kan du ikke ta personpreik på kjøleskapsdøren hjemme?''

Dette er et av dine standardsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta henne inn i ditt hjem og la henne bo der!

''Ta henne inn i ditt hjem og la henne bo der! – Mandolaika''

Du går på autopilot igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ta folks uttalelser som deres egne meninger. Ikke andres.

Ikke i det offentlige rom. Du har helt andre forventninger til "alle oss andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og hva skal de voksne gjøre i mellomtiden?

Bo i Sofienbergparken?''

Hvorfor mener du at Norge har et ansvar for dem? Har du satt deg inn i EØS-avtalen og reglene som gjelder der for turistvisum? Hvorfor skal romfolket ha særbehandling? Forfekter ikke du likhet for loven?

Så du har intet svar. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...