Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.

''Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.''

OK, men da går jo alt "greit"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Forskningen viser at pedofile har normal IQ. Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.

''Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep. – Andeby

''

Kan du slutte med disse idiot-påstandene dine nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskningen viser at pedofile har normal IQ. Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.

''Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.''

Æ, neivel. Hvem er det som gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey :)

Men hva er de da?

Sex med mindreåring? ikke utviklet? virker pedofilt for meg.

I henhold til definisjonen.

Selvsagt er de pedofile hvis de føler seksuell tiltrekning til småbarn.

"Andeby" er en av dem, og derfor kommer han med alle disse løgnene. Det er best å ignorere ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg så er program om behandling av pedofile, det så ikke bra ut!!

Prognosen var dårlig, de mere holdt seg vekk fra nye overgrep for å slippe fri, nei huff sånn lovbrytere må straffes mye strengere en i dag, for barns rettsikkerhet.

Jeg mener man skal gå langt også i å varsle nabolag, ikke tilate ansettelser i visse typer arbeide, og ha et utbredt varslingssystem i helsesystemet.

Vi lever i et ganske humant samfunn det vil slike lovbrytere klare

Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

Varsling i nabolag etc. har de prøvd ut i USA uten at det har hjulpet noe som helst. Tvert i mot har det ødelagt folk, både familier og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.''

OK, men da går jo alt "greit"!

Nei, det sa jeg ikke. Men mange vet ikke hva voldtekt betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Folk som gjør dette, Madelenemie, gir f*en i barnet.

De er ikke "koblet rett", så hva som skjer med ungen er (for dem) helt irrelevant.

Med vennlig hilsen

Hei!

ja huff det er nok sånn.

Jeg blir bare så opprørt av å ikke finne fornuft, ikke finne forklaring, ikke nå inn, ikke opplysning, da føles det enda mer grumsomt og menigsløst og alt det som det nettopp er.

Da blir jeg sintere forstår du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

Varsling i nabolag etc. har de prøvd ut i USA uten at det har hjulpet noe som helst. Tvert i mot har det ødelagt folk, både familier og barn.

''Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

''

Slutt med disse løgnene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gjør dette, Madelenemie, gir f*en i barnet.

De er ikke "koblet rett", så hva som skjer med ungen er (for dem) helt irrelevant.

Med vennlig hilsen

Det stemmer ikke. Mange av de tror ikke det er skadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Nei, det sa jeg ikke. Men mange vet ikke hva voldtekt betyr.

Hei!

Det er sant, det viste ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det stemmer ikke. Mange av de tror ikke det er skadelig.

Hei!

Innerst inne vet de vel det ? :)

Det der er vel litt å skjule seg bak en unnskyldning?

I dag mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.''

Æ, neivel. Hvem er det som gjør det da?

Som regel menn som har interpersonlige problemer som de av ulike grunner ikke håndterer på an adekvat måte. Men barneovergripere er som regel tiltrukket av voksne, ikke barn.

I tillegg kan det skje pga ulike psykiske lidelser, eller at personen er mentalt tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja huff det er nok sånn.

Jeg blir bare så opprørt av å ikke finne fornuft, ikke finne forklaring, ikke nå inn, ikke opplysning, da føles det enda mer grumsomt og menigsløst og alt det som det nettopp er.

Da blir jeg sintere forstår du.

Enkelt forklart: De tiltrekkes av barn, på samme måte som vanlige voksne mennesker tiltrekkes av voksne.

For å få tilfredstilt dette må de begå overgrep mot småbarn. Noen klarer selvsagt å ikke utføre overgrep, men man vet selvsagt ikke hvem på forhånd.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke. Mange av de tror ikke det er skadelig.

''Det stemmer ikke. Mange av de tror ikke det er skadelig.''

Rent intellektuelt så VET de det, men om de mangler den IQ-en som kreves til å forstå det, så.....

Det blir vel en slags fortrengelsestaktikk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke. Mange av de tror ikke det er skadelig.

''Mange av de tror ikke det er skadelig.''

Nei, kun pedofile lurer seg selv med dette.

Og du illustrerer akkurat det jeg sa - de gir f*en i om de ødelegger barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel menn som har interpersonlige problemer som de av ulike grunner ikke håndterer på an adekvat måte. Men barneovergripere er som regel tiltrukket av voksne, ikke barn.

I tillegg kan det skje pga ulike psykiske lidelser, eller at personen er mentalt tilbakestående.

Slutt med de tåpelige løgnene og bortforklaringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

Varsling i nabolag etc. har de prøvd ut i USA uten at det har hjulpet noe som helst. Tvert i mot har det ødelagt folk, både familier og barn.

Hei!

Jeg tror det har ødelagt for overgripere ingen andre.

Men til det andre du skriver skal jeg lese meg opp, jeg vet for lite, men jeg har en viss følelse, i mitt hode er slike mennesker udyr, jeg er nok mere sint på dem enn folk flest, jeg tåler ikke noen som kader barn og dyr, de tilhører satan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sa jeg ikke. Men mange vet ikke hva voldtekt betyr.

''Men mange vet ikke hva voldtekt betyr.''

Det veit ikke den gjengse 5-åringen heller, men vedkommende må like fullt leve med seinskadene. At det er en nær omsorgsperson som forgrep seg, gjør det ikke akkurat lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du feil. Grunnen til at noen mennesker som bryr seg om barna likevel gjør sånt, er fordi de ikke tror det skader men er bra for barna. Hadde man satset mer på forebygging så hadde kanskje folk som tror dette latt være å gjøre det.

I så fall sier du jo bare at en god del pedofile er enda farligere hvis de går rundt og tror på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

''

Slutt med disse løgnene dine.

Du som er så opptatt av fakta, burde kanskje ha såpass ydmykhet at du er åpen for at en pedofil selv KANSKJE kan vite NOE mer om dette enn du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...