Gå til innhold

åå trenger hjelp!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er så lei av min mailkorrespondanse med Den Norske Opera nå, finner ikke det de påstår er registrering for ballettskolen for jenter 6-7 år.

En person påstår det ligger noe under registrer, men sender ikke link!! Jeg har holdt på lenge nå og finner ingenting!!

Det merkelige er at jeg ikke kan sende et brev? Når det er så vanskelig/umulig.

Jeg finner kun dette "åpen søknad" på stillinger i den norske opera,

De PÅSTÅR at står registrer, men jeg finner ikke!!

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    31

  • Bella Dotte

    9

  • EnolaGay

    5

  • Elis31

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sjekk mailen din! :-)

Hei!

:) det er noe med linux ubuntu som gjør at registrer blir borte, på wondows får jeg opp registrer.

Da er det i orden. Gleder du deg til i morgen, til å treffe erkehomsene dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:) det er noe med linux ubuntu som gjør at registrer blir borte, på wondows får jeg opp registrer.

Da er det i orden. Gleder du deg til i morgen, til å treffe erkehomsene dine? :)

Tja, det skal vel bli spennende, ihvertfall! Jeg kommer ikke igjennom på mail/sms. Skal vi møtes ved salongen litt før 12.30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det skal vel bli spennende, ihvertfall! Jeg kommer ikke igjennom på mail/sms. Skal vi møtes ved salongen litt før 12.30?

Hei!

Jeg gruer meg så forferdelig...

Hva slags behandling venter meg for 3500 kr ?

Hva slags frisør er dette?

Jeg vet ikke om jeg får sove i natt, for jeg gruer meg forferdelig, og ingen skjønner hvorfor jeg gruer meg sånn. Jeg vil jo ha mitt hår slik det er omtrent, og jeg er ikke noen person som egner meg for slike steder.

Jeg skjønner ikke hvordan et gavekort på denne prisen inkluderer en klipp? Andre sier de betaler 1000 kr for en klipp osv...

Skulle ønske du istedet kunne klippe deg i morgen og jeg kunne vente på deg. Jeg er sur i kveld, jeg merker det, det er for mye og jeg har avbestilt så mange ganger nå og jeg skjønner ikke hvorfor man gir så vriene gaver...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skal vel bli spennende, ihvertfall! Jeg kommer ikke igjennom på mail/sms. Skal vi møtes ved salongen litt før 12.30?

Hei!

Vi bør møtes en stund før, jeg må få tid til å se stedet ordentlig først. jeg tenkte på å ringe dem, for ville helst se det noen dager før, da jeg jo aldri har vært der inne.

Men så tenkte jeg at da tenker de at det er noe galt med meg og det vil jeg ikke. Det er vel bare å gå inn å få det overstått, kanskje bare si, jeg vil ha min egen farge og mitt eget hår, så bare klipp spissene. Så kan jeg ta i mot den der andre behandlingen eller jeg bare sier at "du det går fint med bare vask og klipp", jeg har ikke behov akkurat nå for noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Vi bør møtes en stund før, jeg må få tid til å se stedet ordentlig først. jeg tenkte på å ringe dem, for ville helst se det noen dager før, da jeg jo aldri har vært der inne.

Men så tenkte jeg at da tenker de at det er noe galt med meg og det vil jeg ikke. Det er vel bare å gå inn å få det overstått, kanskje bare si, jeg vil ha min egen farge og mitt eget hår, så bare klipp spissene. Så kan jeg ta i mot den der andre behandlingen eller jeg bare sier at "du det går fint med bare vask og klipp", jeg har ikke behov akkurat nå for noe nytt.

Har du fått et gavekort på 3500 til hårklipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skal vel bli spennende, ihvertfall! Jeg kommer ikke igjennom på mail/sms. Skal vi møtes ved salongen litt før 12.30?

Hei!

Forresten liker jeg hodemassasje, men saken er at man sitter jo litt på utstilling hos frisører og jeg blir så trøtt av det. Også må man jo gå fra den ene vasken til klippestolen og tilbake igjen og det er det der med å gå hit og dit jeg ikke liker, med håndkler og alt mulig på hodet, gjerne så andre ser det, jeg føler det ubehagelig. Jeg er ikke så vant til slikt, jeg syns det blir litt merkelig det hele, at dette skjer så offentlig, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gruer meg så forferdelig...

Hva slags behandling venter meg for 3500 kr ?

Hva slags frisør er dette?

Jeg vet ikke om jeg får sove i natt, for jeg gruer meg forferdelig, og ingen skjønner hvorfor jeg gruer meg sånn. Jeg vil jo ha mitt hår slik det er omtrent, og jeg er ikke noen person som egner meg for slike steder.

Jeg skjønner ikke hvordan et gavekort på denne prisen inkluderer en klipp? Andre sier de betaler 1000 kr for en klipp osv...

Skulle ønske du istedet kunne klippe deg i morgen og jeg kunne vente på deg. Jeg er sur i kveld, jeg merker det, det er for mye og jeg har avbestilt så mange ganger nå og jeg skjønner ikke hvorfor man gir så vriene gaver...?

Heldiggris!!! Sett deg i frisørstolen og nyyyyt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Heldiggris!!! Sett deg i frisørstolen og nyyyyt :))

Jeg er som Madelenemie. Jeg hadde ikke likt det. Vi er forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått et gavekort på 3500 til hårklipp?

Hei!

Ja det stemmer, samt hodemassajse og servering av diverse drikker, jeg antar kaffetyper.

Bella Dotte sjekket stedet på nettet og klonkluderte med at her jobber det erkehomser :) ja akkurat det er i orden, men det ble bare litt morsomt det ordet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris!!! Sett deg i frisørstolen og nyyyyt :))

Hei!

Er det så enkelt?

jeg liker ikke å gå rundt med håndkler på hodet hit og dit, det er vel det jeg gruer meg mest for, men snakke med mannen kan jeg da gjøre, jeg har jo oxytocin og bella Dotte skal følge meg. Jeg syns egentlig hun burde klippe seg, men hun vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som Madelenemie. Jeg hadde ikke likt det. Vi er forskjellige :-)

Hei!

:) ja jeg pleier ordne håret mitt selv, eller få noen til å klippe det litt.

Jeg er derfor en billig kvinne sier min mann og ler (ler gjør han da alltid, men i kveld er han sur, ja jeg er jo ikke akkurat glad selv heller. Vi krangler ikke, men jeg svarte nok surt, og da fikk jeg et surt svar tilbake, noe som er forståelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Ja det stemmer, samt hodemassajse og servering av diverse drikker, jeg antar kaffetyper.

Bella Dotte sjekket stedet på nettet og klonkluderte med at her jobber det erkehomser :) ja akkurat det er i orden, men det ble bare litt morsomt det ordet der.

Svigerinnen min har vært der. Hun ønsket seg en slik gave av broren min i julegave. Hun ble fin, men nå gjorde de ikke store sprellene med henne.

Det er nok det jeg ville vært mest redd for at de skulle slippe seg skikkelig løs og at jeg ikke ville kjenne meg selv igjen.

Jeg har langt hår og klipper bare tupper, så det er jo meningssløst og betale 3500 for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

:) ja jeg pleier ordne håret mitt selv, eller få noen til å klippe det litt.

Jeg er derfor en billig kvinne sier min mann og ler (ler gjør han da alltid, men i kveld er han sur, ja jeg er jo ikke akkurat glad selv heller. Vi krangler ikke, men jeg svarte nok surt, og da fikk jeg et surt svar tilbake, noe som er forståelig)

Var det han du fikk gaven av kanskje? Da bør du nok prøve og late som du er glad for den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Ja det stemmer, samt hodemassajse og servering av diverse drikker, jeg antar kaffetyper.

Bella Dotte sjekket stedet på nettet og klonkluderte med at her jobber det erkehomser :) ja akkurat det er i orden, men det ble bare litt morsomt det ordet der.

Hodemassasje er forresten veldig deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min har vært der. Hun ønsket seg en slik gave av broren min i julegave. Hun ble fin, men nå gjorde de ikke store sprellene med henne.

Det er nok det jeg ville vært mest redd for at de skulle slippe seg skikkelig løs og at jeg ikke ville kjenne meg selv igjen.

Jeg har langt hår og klipper bare tupper, så det er jo meningssløst og betale 3500 for det :-)

Hei!

Vet du hvor det er ?

ja ja jeg skrev det kanskje, men jeg har også langt hår :) og jeg klipper meg ikke kort, jeg må ha noe som er enkelt, jeg liker å sette håret opp, og sånn må det være, det passer til hverdags og til fest sånt hår. Til fest setter man bare på en blomst eller en spenne med juksediamanter (vet ikke hva det heter) og vips så ser håret flott ut og når man står opp er det bare fort å gre og vips inn i en spenne også ser det helt okey ut, langt hår er fint.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som Madelenemie. Jeg hadde ikke likt det. Vi er forskjellige :-)

Skjønner det... prøvde bare å sende noen positive vibber siden det virker som det ikke er noen vei tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...