Gå til innhold

åå trenger hjelp!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

''Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og!''

Jeg og. :o) Dessuten er det så mye parfyme i lufta der inne at jeg får krampe i nesa bare jeg passerer ute på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    31

  • Bella Dotte

    9

  • EnolaGay

    5

  • Elis31

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og!''

Jeg og. :o) Dessuten er det så mye parfyme i lufta der inne at jeg får krampe i nesa bare jeg passerer ute på gata.

Hehe og der kom minnet av dama som prøvde å selge meg en eller annen sparkel. Med kommentar at "JEG har den på meg akkurat nå og INGEN kan se at det ikke er heeeeelt naturlig."

Jeg stod med haka nedpå tredje knapphølet og forsøkte å finne ut hva et passende ansiktsuttrykk ville være, all den tid dama var ORANGE i fjeset, og hadde masse synlig hvit PELS på kinnene i tillegg.. *gremmes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

''Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og!''

Skriver under på denne. Jeg tåler små "kjedeparfymerier" av typen Vita-filial på kjøpesenter (hvis det er Vita de heter). Men jeg får helt hetta hvis jeg skal gå gjennom f.eks. parfymeriavd. på Steen & Strøm. (Det er selvfølgelig "gå gjennom" jeg skal, jeg har ingenting der å gjøre, og det er synlig for alle.) Da får jeg følelsen av å være på en annen planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Superfin tror jeg damen som forvandlet meg til et sminketroll sa også.

Jeg vil ikke gjøre annet enn å klippe tuppene, og den der massasjen, selv om jeg er redd for å sovne :)

Hehe, sminke vil jeg helst ta selv jeg også ;) Jeg så ut som ei porselensdukke i bryllupet mitt!! Pent med porselensdukke, men hadde jo vært greit at folk kjente en igjen på bryllupsdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

Haha:))

Spenol er bra, men hadde jeg brukt spenol i ansiktet så hadde jeg garantert sett ut som en fjortis i puberteten ;)

Min ansiktshud må ha gode produkter som koster litt, så det _er_ forskjell på dyre og rimelige produkter - dessverre :/ Men har man "perfekt" hud som ikke får kviser etc, så funker sikkert det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og!''

Jeg og. :o) Dessuten er det så mye parfyme i lufta der inne at jeg får krampe i nesa bare jeg passerer ute på gata.

Da skjønner du hvorfor tanken på danskebåten gjør meg kvalm? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg skal prøve å sove litt nå :)

Kan du sitte ved siden av meg i morgen?

Det beste var om jeg så så funksjonshemmet ut at ingen stilte spørsmål ved at jeg trenger ledsager, men jeg ser jo normal ut, og nå oppfører jeg meg helt gjennomsnitlig selv om du har innvendinger på det, men jeg ser rett på mennesker og slår av en prat med mange mennesker her og der.

jeg syns det er lett og gøy.

Jeg skal fortelle deg noe forferdelig som skjedde på gjenbruksstasjonen i dag, det var grusomt, god natt.

Du kan faktisk fortelle hos frisøren at du har autisme/asperger, og at du derfor har med deg ei venninne, fordi slike ting er vanskelige for deg. Jeg vil tro frisøren tar hensyn til dette, og jo mer åpen du er om slikt, jo mer lærer menneskene rundt deg om det :)

Lykke til! Godt du har Bella Dotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

Spenol? Det er den verste kremen jeg vet om. Jeg klør så jeg holder på å gå fra vettet når jeg bruker den. Den eneste kløen som er verre er den innvendige kløen jeg får når jeg må sitte stille på møte av typen der fjorten kvinner skal ha en demokratisk avgjørelse på alt fra fargen på bindersene til kursen for bedriften de neste tre årene. Herregud, jeg merker jeg blir arg bare av å skrive om det!!!!!!

Dessuten trekker ikke Spenol inn i huden, men blir liggende som en fet hinne utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

Nå leste og leste jeg "en fe" og ikke "et fe".

trodde at en fe ville like seg i et parfymeri, så jeg skjønte ikke no'

(forresten er parfymerier det verste jeg veit også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenol? Det er den verste kremen jeg vet om. Jeg klør så jeg holder på å gå fra vettet når jeg bruker den. Den eneste kløen som er verre er den innvendige kløen jeg får når jeg må sitte stille på møte av typen der fjorten kvinner skal ha en demokratisk avgjørelse på alt fra fargen på bindersene til kursen for bedriften de neste tre årene. Herregud, jeg merker jeg blir arg bare av å skrive om det!!!!!!

Dessuten trekker ikke Spenol inn i huden, men blir liggende som en fet hinne utenpå.

Mulig det klør, men selv om du kjøper en annen til 900 kr som IKKE klør. Så blir du ikke yngre av det. (Eller ser sånn ut) Mente jeg.

Men, hva slags møter er det du må være på?! Nå ble jeg nyskjerrig og så for meg sånne amerikanske dustetvserier der alle damene går i små kjoler og har langt hår, er 19 år og utdanna professorer hele gjengen. Men kan ikke koke kaffe engang. :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste og leste jeg "en fe" og ikke "et fe".

trodde at en fe ville like seg i et parfymeri, så jeg skjønte ikke no'

(forresten er parfymerier det verste jeg veit også...)

Feer kommer i alle fasonger...

http://www.forskningsradet.no/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheader=image%2Fjpeg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1274462013640&ssbinary=true

http://bilder.vgb.no/137/3col/img_487478840b02e.jpg

Med og uten hår.

;0P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

Spenol kom dårlig ut i en test. Husker ikke om det var at den inneholdt parabener eller hva det enn heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det klør, men selv om du kjøper en annen til 900 kr som IKKE klør. Så blir du ikke yngre av det. (Eller ser sånn ut) Mente jeg.

Men, hva slags møter er det du må være på?! Nå ble jeg nyskjerrig og så for meg sånne amerikanske dustetvserier der alle damene går i små kjoler og har langt hår, er 19 år og utdanna professorer hele gjengen. Men kan ikke koke kaffe engang. :0D

Blir jeg ikke yngre av en krem til 900, altså? Shit. Jeg har blitt narret.

Njæ, det er nå bare møter. Sånn som det ofte er når mange kvinner skal ha møte. Da er det så viktig at alle får bestemme like mye sånn at det ikke blir urettferdig og sånn. Nå klør det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, sminke vil jeg helst ta selv jeg også ;) Jeg så ut som ei porselensdukke i bryllupet mitt!! Pent med porselensdukke, men hadde jo vært greit at folk kjente en igjen på bryllupsdagen :P

Hei!

Ja det mener jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som et fe på parfymeri jeg og! For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.

Det er overpriset.

Altfor mye juglete innpakning på produktene.

Og siste gangen jeg var der og spurte etter en spesiell krem, så ser dama dumt på meg etter at jeg hadde forsøkt å forklare. Og så sier hun med snerpestemme at "Ja, men det er ikke noe naturlig i den hvis det er det du tror!" Da gikk jeg.

Og nå går jeg heller på Body Shop. Der er jentene søte og ikke oppsnobba! ;0)

(Jeg aner ikke hva tråden handler om jeg bare hoppa inn her og babla i vei..)

''For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.''

Hehe, ganske så enig med deg!

Apropos Spenol: Faren min på 80+ har brukt det heile livet og har hud som ei babyrompe til tross for hard livsførsel. Han kaller det "spenafett".

Husker da vi flytta fra Vestlandet til Østlandet og jeg som 7-åring måtte gå på butikken med beskjed om å handle "spenafett" og "torrfisk"... Jeg fikk noen rare blikk og kom hjem med hundemat og beskjed om å oppsøke 'oksestasjonen' for spenefett... Trenger jeg å nevne at min kjære far gikk fra konseptene? Jaja, slik gjekk no dagan :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For det første så tror jeg ikke noe som helst på at de selger et eneste produkt som fungerer bedre enn spenol.''

Hehe, ganske så enig med deg!

Apropos Spenol: Faren min på 80+ har brukt det heile livet og har hud som ei babyrompe til tross for hard livsførsel. Han kaller det "spenafett".

Husker da vi flytta fra Vestlandet til Østlandet og jeg som 7-åring måtte gå på butikken med beskjed om å handle "spenafett" og "torrfisk"... Jeg fikk noen rare blikk og kom hjem med hundemat og beskjed om å oppsøke 'oksestasjonen' for spenefett... Trenger jeg å nevne at min kjære far gikk fra konseptene? Jaja, slik gjekk no dagan :-/

Spenol funker for de som i utgangspunktet f.eks. er genetisk disponerte for tørr hud.... men for meg med blandingshud er spenol "døden" - så det stemmer IKKE at alle kremer inneholder det samme ;)

Jeg har prøvd ulike produkter og har noen få merker jeg ser at huden min trives med. De andre kan jeg bare droppe om jeg ikke vil se ut som en fjortis med kvisetryne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det var lurt :)

Da kan vi dele alt.

ja det er jo ikke til å forstå, 3500 kr på en klipp?

Men så det pent ut der? Så du lysekronene i taket :) ja de var fine, men jeg syns alle som jobbet der så så syntetiske ut, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk den følelsen, men det minnet meg om damer i et parfymeri. jeg avskyr parfymerier, de stinker forferdelig.

Nå er vi hjemme igjen etter frisørbesøk - jeg er ihvertfall det. Vi startet dagen ganske mismodige og skeptiske. Skulle derfor ønske dere kunne ha sett Ms ansiktsuttrykk da seansen var over. OVERRASKET og FORBLØFFET kunne leses av øynene hennes...! Så fornøyd, og hun ble også veldig fin! Resultatet ble akkurat så forskjellig at man kunne se at noe var blitt gjort, men ikke så mye at det ble "kunstig". M var dyktig imponert over hvor flinke de var med hår, det er jo en kunst, et fag - wow! Hun måtte få navnet på frisøren, for hun skulle tilbake dit...! Og hun ble litt forelsket i ham... selv om han nok var homofil!

Selv var jeg mest overrasket og forbløffet over hvor flinke de som jobbet der, var med mennesker. Spesielt han som friserte - og stylet - M, hadde peiling på mange ting, og vi snakket blant annet om klimaet, invaderende dyrearter, ernæring, språk; og han hadde en vidunderlig sans for humor, jeg syntes vi kunne snakke lett om det meste! Vi var der i tre og en halv time; vi ble signe, men opprømte begge to. Jeg har kjempet litt med å justere verdensbildet mitt nå, for dette stemte ikke med min oppfatning av hvordan frisører er eller bør være. For en merkelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen etter frisørbesøk - jeg er ihvertfall det. Vi startet dagen ganske mismodige og skeptiske. Skulle derfor ønske dere kunne ha sett Ms ansiktsuttrykk da seansen var over. OVERRASKET og FORBLØFFET kunne leses av øynene hennes...! Så fornøyd, og hun ble også veldig fin! Resultatet ble akkurat så forskjellig at man kunne se at noe var blitt gjort, men ikke så mye at det ble "kunstig". M var dyktig imponert over hvor flinke de var med hår, det er jo en kunst, et fag - wow! Hun måtte få navnet på frisøren, for hun skulle tilbake dit...! Og hun ble litt forelsket i ham... selv om han nok var homofil!

Selv var jeg mest overrasket og forbløffet over hvor flinke de som jobbet der, var med mennesker. Spesielt han som friserte - og stylet - M, hadde peiling på mange ting, og vi snakket blant annet om klimaet, invaderende dyrearter, ernæring, språk; og han hadde en vidunderlig sans for humor, jeg syntes vi kunne snakke lett om det meste! Vi var der i tre og en halv time; vi ble signe, men opprømte begge to. Jeg har kjempet litt med å justere verdensbildet mitt nå, for dette stemte ikke med min oppfatning av hvordan frisører er eller bør være. For en merkelig dag!

Dere er bare så skjønne dere to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen etter frisørbesøk - jeg er ihvertfall det. Vi startet dagen ganske mismodige og skeptiske. Skulle derfor ønske dere kunne ha sett Ms ansiktsuttrykk da seansen var over. OVERRASKET og FORBLØFFET kunne leses av øynene hennes...! Så fornøyd, og hun ble også veldig fin! Resultatet ble akkurat så forskjellig at man kunne se at noe var blitt gjort, men ikke så mye at det ble "kunstig". M var dyktig imponert over hvor flinke de var med hår, det er jo en kunst, et fag - wow! Hun måtte få navnet på frisøren, for hun skulle tilbake dit...! Og hun ble litt forelsket i ham... selv om han nok var homofil!

Selv var jeg mest overrasket og forbløffet over hvor flinke de som jobbet der, var med mennesker. Spesielt han som friserte - og stylet - M, hadde peiling på mange ting, og vi snakket blant annet om klimaet, invaderende dyrearter, ernæring, språk; og han hadde en vidunderlig sans for humor, jeg syntes vi kunne snakke lett om det meste! Vi var der i tre og en halv time; vi ble signe, men opprømte begge to. Jeg har kjempet litt med å justere verdensbildet mitt nå, for dette stemte ikke med min oppfatning av hvordan frisører er eller bør være. For en merkelig dag!

Høres ut som en hyggelig og spennende dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen etter frisørbesøk - jeg er ihvertfall det. Vi startet dagen ganske mismodige og skeptiske. Skulle derfor ønske dere kunne ha sett Ms ansiktsuttrykk da seansen var over. OVERRASKET og FORBLØFFET kunne leses av øynene hennes...! Så fornøyd, og hun ble også veldig fin! Resultatet ble akkurat så forskjellig at man kunne se at noe var blitt gjort, men ikke så mye at det ble "kunstig". M var dyktig imponert over hvor flinke de var med hår, det er jo en kunst, et fag - wow! Hun måtte få navnet på frisøren, for hun skulle tilbake dit...! Og hun ble litt forelsket i ham... selv om han nok var homofil!

Selv var jeg mest overrasket og forbløffet over hvor flinke de som jobbet der, var med mennesker. Spesielt han som friserte - og stylet - M, hadde peiling på mange ting, og vi snakket blant annet om klimaet, invaderende dyrearter, ernæring, språk; og han hadde en vidunderlig sans for humor, jeg syntes vi kunne snakke lett om det meste! Vi var der i tre og en halv time; vi ble signe, men opprømte begge to. Jeg har kjempet litt med å justere verdensbildet mitt nå, for dette stemte ikke med min oppfatning av hvordan frisører er eller bør være. For en merkelig dag!

Hei!

Frisøren var flink, men du var like fantastisk, jeg er glad i deg Bella Dotte :)

Jeg er glad du orker å ha en venn som noen ganger setter deg og andre venner i anførselstegn :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...