Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

Gjest geitost

Hvis mange personer hadde tatt seg slik til rette så hadde det også blitt skrevet om.

Vet du lenger hva du diskuterer? Les hovedinnlegget en gang til og forhold deg til det.

''Vet du lenger hva du diskuterer?''

Neppe. Han går seg helt bort i sine egne bortforklaringer og generall ralling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

''Trakasseringen og diskrimineringen de utsettes for er gjort for å lage jævelskap for folk''

Dette er bare tull. Jeg vil si at man er langt mer tålmodig med disse, enn man ville ha vært med andre som hadde gjorde det samme.

Det er jo de som trakkaserer her .

Nei, romfolket er de mest trakasserte og diskriminerte folket i Europa.

At noen få hundre romfolk skulle trakassere 5 000 000 nordmenn faller på sin egen urimelighet - det er ikke engang nok av dem til å gjøre det dersom de ønsket det.

Det du bedriver er historieforfalskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ja, husokkupanter som okkuperte bygninger med vold, slåss med politiet og var der i uker og måneder.

Her var det snakk om noen timer, og de forlot stedet uten problemer av noen art, i følge politiet.

''Her var det snakk om noen timer, og de forlot stedet uten problemer av noen art, i følge politiet.''

Uten problemer av noen art? Du må ha en svært merkelig måte og tolke det du leser på. Jeg leste dette og tolker det ikke som uten problemer av noen art.

''Vaktselskapet til Undervisningbygg melder at personene som tok seg inn på skolen hadde brutt seg inn gjennom hoveddøren og klippet over ledningen til alarmen.

– Vi har vakthold hver natt mellom klokken 22 og 06. Det er en stor utfordring for oss å sikre tomme bygg. Det koster oss mye ressurser, sier Thorsen''.

Skaff deg briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville ikke skjedd hvis det var en nordmann som brøt seg inn og gjorde hærverk.

''Ja, det ville ikke skjedd hvis det var en nordmann som brøt seg inn og gjorde hærverk. – Nickløsheletida''

Hvordan vet du det? Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nei, romfolket er de mest trakasserte og diskriminerte folket i Europa.

At noen få hundre romfolk skulle trakassere 5 000 000 nordmenn faller på sin egen urimelighet - det er ikke engang nok av dem til å gjøre det dersom de ønsket det.

Det du bedriver er historieforfalskning.

''Nei, romfolket er de mest trakasserte og diskriminerte folket i Europa''

Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de forlot, uten å rydde opp etter seg.

Hvem skal gjøre de tro ?

Å drite i eget reir slik de gjorde, gjør ingen siviliserte mennesker.

Ingen.

Mangler toalett ?

En skole uten toalett, og de driter til og med på loftet !

Hvor står det at de folkene som brøt seg inn på Hovin skole gjorde noe av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet O'Hara

Ja, jeg vet det fordrer mye mer når man må forholde seg til individer fremfor fordommer mot hele folkegrupper. Det er selvsagt langt vanskeliger, og man må begynne å finne løsninger fremfor å bare fordømme.

Jeg synes den spanske løsningen (hvor 700000 (!) romfolk er integrert i samfunnet, og 50% jobber, og 50% eier eget hus, og ungene går på skole) er veldig interessant.

Og det er langt mer løsningsorientert enn bare mer trakassering og diskriminering av romfolket.

Med vennlig hilsen

Du er ikke sann, hersketeknikkene bare lyser. Det er ikke spesielt sjarmerende å fordumme dine motstandere - det kommer ikke deg til gode, for å si det slik. Men det er typisk, eneste utvei og en grei måte å forsøke å stille seg selv i et bedre lys.

At andre har andre tanker og meninger enn deg, betyr ikke at du har fasiten. Og den dagen man er i stand til å innrømme det, eller i det minste respektere andres meninger, DA kan vi begynne å diskutere løsninger. At jeg går i strupen på deg i en diskusjon på internett - sier INGENTING om hva jeg kan klare å klekke ut av løsninger for problemer i samfunnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Ja, det ville ikke skjedd hvis det var en nordmann som brøt seg inn og gjorde hærverk. – Nickløsheletida''

Hvordan vet du det? Hvor har du det fra?

Tror du en normann bare for beskjed om å stikke av sted fra stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er knapt menneskelig oppførsel.. – black wealch''

Vel, det er en mulig beskrivelse av trakasseringen av romfolket.

Kaninen vår er mer renslig enn dette..

Jeg fatter ikke at de kan orke å bo slik, og at ikke noen av dem tar ansvar for å få et minimum av styring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, romfolket er de mest trakasserte og diskriminerte folket i Europa''

Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer.

''Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer. – Nickløsheletida''

Nei, at du velger ikke å se det betyr ikke at det ikke skjer.

At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.

''Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalde''

Mildt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nei, romfolket er de mest trakasserte og diskriminerte folket i Europa.

At noen få hundre romfolk skulle trakassere 5 000 000 nordmenn faller på sin egen urimelighet - det er ikke engang nok av dem til å gjøre det dersom de ønsket det.

Det du bedriver er historieforfalskning.

''Nei, romfolket er de mest trakasserte''

Her er det en skrivefeil. Riktig er trakasserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meget gammel dame

Kaninen vår er mer renslig enn dette..

Jeg fatter ikke at de kan orke å bo slik, og at ikke noen av dem tar ansvar for å få et minimum av styring.

''Jeg fatter ikke at de kan orke å bo slik, og at ikke noen av dem tar ansvar for å få et minimum av styring.''

Søppel blir resultatet av en søppelkultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Ja, jeg vet det fordrer mye mer når man må forholde seg til individer fremfor fordommer mot hele folkegrupper. Det er selvsagt langt vanskeliger, og man må begynne å finne løsninger fremfor å bare fordømme.

Jeg synes den spanske løsningen (hvor 700000 (!) romfolk er integrert i samfunnet, og 50% jobber, og 50% eier eget hus, og ungene går på skole) er veldig interessant.

Og det er langt mer løsningsorientert enn bare mer trakassering og diskriminering av romfolket.

Med vennlig hilsen

''Ja, jeg vet det fordrer mye mer når man må forholde seg til individer fremfor fordommer mot hele folkegrupper. Det er selvsagt langt vanskeliger,''

Ja, det har du rett når det gjelder disse individene. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere og vanskeligere dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meget gammel dame

Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.

''Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaninen vår er mer renslig enn dette..

Jeg fatter ikke at de kan orke å bo slik, og at ikke noen av dem tar ansvar for å få et minimum av styring.

''Jeg fatter ikke at de kan orke å bo slik, og at ikke noen av dem tar ansvar for å få et minimum av styring. – black wealch

''

De er fattige. De har ikke noe sted å bo. Mange romfolk blir tvunget til å bo i kloakkrør i Bucuresti - dovaner er ikke akkurat det en del av dem prioriterer høyest.

I Spania laget de et prosjekt for å integrere 700 000 (!) romfolk, og det er omtrent det eneste prosjektet i Europa som har vært positivt (andre steder er det bare trakassering og diskriminering).

I Spania fikk de hjelp til hus og jobb mot at ungene gikk på skolen. Resultatet var at 50% fikk ordentlige jobber, og 50 % faktisk kunne kjøpe eget hus.

En langt bedre løsning enn mer trakassering og diskriminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

''Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer. – Nickløsheletida''

Nei, at du velger ikke å se det betyr ikke at det ikke skjer.

At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er det.

Hvorfor er nickløsheletidas tolkning feil, og din tolkning riktig? Begge deler er tolkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer. – Nickløsheletida''

Nei, at du velger ikke å se det betyr ikke at det ikke skjer.

At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er det.

''At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er de''

Neida, ran og mishandling av både norske 90-åringer og andre svake folk, som narkomane, er antagelig helt normal atferd i din bisarre verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en normann bare for beskjed om å stikke av sted fra stedet?

Intet tilsier at det ikke skjer hele tiden, hvis det ikke er noe stjålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Ser ingen som trakkaserer dem, men ser tydelig at de trakkaserer. – Nickløsheletida''

Nei, at du velger ikke å se det betyr ikke at det ikke skjer.

At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er det.

''At du tolker det de gjør som trakassering betyr heller ikke at det er det''

Det kan ikke finnes andre grunner for at de velger og drite og pisse rundt omkring på gulvet, istedenfor f.eks å ta i bruk en bøtte og grave ned driten etterpå.

Ren og skjær ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...