Gå til innhold

Jeg provoserer kjæresten min til å bli voldelig


Gjest Den plagsomme kjæresten

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Les hva PieLill skriver. Du er på bærtur, Hidi.

Med vennlig hilsen

Som alltid.

Jeg har levd det "helvetes" livet, så ikke kom og fortell meg hva som er best:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 324
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    53

  • PieLill

    43

  • Mandolaika

    13

  • tonie

    12

Mest aktive i denne tråden

''Det kan bidra til at de ikke bryter ut, men i stedet gjør seg selv til mer og mer dørmatte for voldsutøveren. For å unngå å provosere.''

Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred...

Provoser aldri en full mann, ring politiet!

''Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred...

Provoser aldri en full mann, ring politiet!''

Er du sikker på at det stemmer? Kan det hende hun har hørt en løgn ofte nok til å tro den er sannhet?

Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen.

Begge var beruset. Men du mener altså at det er opp til kvinnen å være rasjonell og edru for dem begge.

Han har rett til å provosere, men ikke hun. Han har rett til å bli sint, miste besinnelsen og gå fra vett og forstand, men hun skal avstå fra å 'provosere'.

Skal man ringe politiet hver gang fulle par krangler, må man firedoble politistyrken, minst.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Men det var ikke tilfelle her! Hun provoserte bevisst,selv når mannen bare ville ha fred...

Provoser aldri en full mann, ring politiet!''

Er du sikker på at det stemmer? Kan det hende hun har hørt en løgn ofte nok til å tro den er sannhet?

Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen.

Begge var beruset. Men du mener altså at det er opp til kvinnen å være rasjonell og edru for dem begge.

Han har rett til å provosere, men ikke hun. Han har rett til å bli sint, miste besinnelsen og gå fra vett og forstand, men hun skal avstå fra å 'provosere'.

Skal man ringe politiet hver gang fulle par krangler, må man firedoble politistyrken, minst.

mvh

Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen.

Og hva leste du av mitt innlegg til deg? Kanskje du bør lese det en gang til.

All fortvilelsen, så avkuttet fra familie og venner. Man er totalt hjernevasket, kunne du ikke lese det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leser mer i tråden ser du at det er mer sannsynlig at kjæresten gjør ts skikkelig fortvilet for så å la henne henge å dingle. Hun er pågående, ikke for å provosere, men i desperasjon etter å få en mer konstruktiv avslutning på krangelen.

Og hva leste du av mitt innlegg til deg? Kanskje du bør lese det en gang til.

All fortvilelsen, så avkuttet fra familie og venner. Man er totalt hjernevasket, kunne du ikke lese det?

Jeg leser at du forteller ts at hun er så provoserende at hun selv er skyld i at hun blir slått. Hun får med andre ord som fortjent.

Erfaring tilsier at dette er blant det verste man kan si i en slik situasjon. Implisipp kan dermed offeret få voldsutøveren til å slutte å være voldelig om hun bare endrer seg selv. Få ting er lengre fra sannheten.

Problemet er at voldsutøveren velger vold og enda til lemper ansvaret for sine handlinger over på sitt offer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid.

Jeg har levd det "helvetes" livet, så ikke kom og fortell meg hva som er best:(

Vel, da bør du vite bedre enn å laste henne for andre folks vold.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...