Gå til innhold

Sør: Er du enslig?


Gjest Danibard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    15

  • Sør

    3

  • laban

    2

  • fineline

    1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nei, jeg har vært sammen med Sørine i veldig mange år. :-)

Med vennlig hilsen

Hei!

Hvordan vet andre her inne at du er suksessfull?

Hva jobber du med? Du reiser jo en hel del?

Hva er å være suksessfull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan vet andre her inne at du er suksessfull?

Hva jobber du med? Du reiser jo en hel del?

Hva er å være suksessfull?

Suksessfull er et dårlig oversatt synonym for vellykket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suksessfull er et dårlig oversatt synonym for vellykket :-)

Hei!

Okey,

men hvorfor er sør så vellykket?

Jeg er vist vellykket også fordi jeg er gift og har barn og ikke er skilt sier min psykiater. (men dette her forstår jeg ikke, så jeg bare gjengir) (jeg har ingen utmerkelser i yrkeslivet, jeg trodde det var det jeg som var å være vellykket. Men har alle sin egen oppfatning av hva dette er kanskje?) (utifra hva man selv syns er viktig?)

Min mann er vellykket fordi han er sjef i en stor bedrift,

Det er vellykket slik jeg trodde det betydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey,

men hvorfor er sør så vellykket?

Jeg er vist vellykket også fordi jeg er gift og har barn og ikke er skilt sier min psykiater. (men dette her forstår jeg ikke, så jeg bare gjengir) (jeg har ingen utmerkelser i yrkeslivet, jeg trodde det var det jeg som var å være vellykket. Men har alle sin egen oppfatning av hva dette er kanskje?) (utifra hva man selv syns er viktig?)

Min mann er vellykket fordi han er sjef i en stor bedrift,

Det er vellykket slik jeg trodde det betydde.

Jeg vet ikke så mye om Sør, men har forstått at han har (hatt?) en jobb som medfører mye reising og utenlandsopphold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey,

men hvorfor er sør så vellykket?

Jeg er vist vellykket også fordi jeg er gift og har barn og ikke er skilt sier min psykiater. (men dette her forstår jeg ikke, så jeg bare gjengir) (jeg har ingen utmerkelser i yrkeslivet, jeg trodde det var det jeg som var å være vellykket. Men har alle sin egen oppfatning av hva dette er kanskje?) (utifra hva man selv syns er viktig?)

Min mann er vellykket fordi han er sjef i en stor bedrift,

Det er vellykket slik jeg trodde det betydde.

Jeg føler meg langt mer vellykket idag, som skilt, enn det jeg gjorde da jeg var gift:)

Jeg klarer meg fint selv økonomisk, går i full jobb og oppdrar tre barn i grunnskolealder nesten alene - og har det egentlig veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg langt mer vellykket idag, som skilt, enn det jeg gjorde da jeg var gift:)

Jeg klarer meg fint selv økonomisk, går i full jobb og oppdrar tre barn i grunnskolealder nesten alene - og har det egentlig veldig bra:)

Hei!

Ja da er det som jeg tenke, at vellykket eller ikke, er et diffust begrep preget av hva enkeltmenneske selv mener er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja da er det som jeg tenke, at vellykket eller ikke, er et diffust begrep preget av hva enkeltmenneske selv mener er viktig.

Det tror jeg nok :)

Jeg tenker at det å være vellykket ofte henger sammen med utdanningsnivå og/eller yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nok :)

Jeg tenker at det å være vellykket ofte henger sammen med utdanningsnivå og/eller yrke.

Hei!

Ja jeg tenker nok som deg og nettopp derfor ble jeg overrasket over at min psykiater kalte meg med asperger syndrom vellykket?

Jeg skal spørre henne, kanskje jeg hørte helt feil!

Jeg forbinder vellykkethet også med god utdanning og arbeide.

Faktisk mer enn å være gift å ha barn, men kanskje er det feil av meg for det feks å være mamma til så mange barn med autisme er litt av en jobb ved siden av det å være student. Egentlig er det mer enn jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg tenker nok som deg og nettopp derfor ble jeg overrasket over at min psykiater kalte meg med asperger syndrom vellykket?

Jeg skal spørre henne, kanskje jeg hørte helt feil!

Jeg forbinder vellykkethet også med god utdanning og arbeide.

Faktisk mer enn å være gift å ha barn, men kanskje er det feil av meg for det feks å være mamma til så mange barn med autisme er litt av en jobb ved siden av det å være student. Egentlig er det mer enn jeg orker.

Du kan helt sikkert regnes som vellykket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan helt sikkert regnes som vellykket:)

Hei!

Nei nei, jeg har verken fullført universitetsgrad eller arbeider!

Min mann er nok i den kategorien, men jeg strever litt lenger nede.

Akkurat nå skulle jeg finne noen linker til den ukebrann og de ligger på den engelske autisme siden, da kom jeg på igjen at, det er jammen merkelig at jeg har asperger syndrom???

Men det er jo ikke bare jeg som mener det, det er slik, kan man si "samfunnet" ser på det. Jeg er ikke A 4 slik jeg har prøvd å være, jeg er snill og ærlig, på den måten at jeg aldri vil skade noen, men ikke sånn helt etter formen kan man si. Jeg prøver men "noe" går litt galt. ( nå har jeg skrevet det så vet du det)

Bor du også i Oslo?

Jeg har asperger syndrom IKKE fordi jeg selv mener og forstår det, men fordi min psykiater er overbevist og min mann, samt diverse andre mennesker rundt meg (eks fastlegen, venner osv, merkelig men sånn er det). Er det ikke merkelig at det er sånn å få en psykiatrisk diagnose?

Min psykiater mener jeg ikke er psykisk syk, nhd mener jeg er det, jeg er nok mer enig med min psykiater sånn med tanke på at jeg er for lykkelig til å være syk, men i følge definisjonen har nhd rett. De tror begge har litt rett, men de ser ikke at de begge både har litt rett og ikke :)

Ja ja, jeg må nå lete videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei nei, jeg har verken fullført universitetsgrad eller arbeider!

Min mann er nok i den kategorien, men jeg strever litt lenger nede.

Akkurat nå skulle jeg finne noen linker til den ukebrann og de ligger på den engelske autisme siden, da kom jeg på igjen at, det er jammen merkelig at jeg har asperger syndrom???

Men det er jo ikke bare jeg som mener det, det er slik, kan man si "samfunnet" ser på det. Jeg er ikke A 4 slik jeg har prøvd å være, jeg er snill og ærlig, på den måten at jeg aldri vil skade noen, men ikke sånn helt etter formen kan man si. Jeg prøver men "noe" går litt galt. ( nå har jeg skrevet det så vet du det)

Bor du også i Oslo?

Jeg har asperger syndrom IKKE fordi jeg selv mener og forstår det, men fordi min psykiater er overbevist og min mann, samt diverse andre mennesker rundt meg (eks fastlegen, venner osv, merkelig men sånn er det). Er det ikke merkelig at det er sånn å få en psykiatrisk diagnose?

Min psykiater mener jeg ikke er psykisk syk, nhd mener jeg er det, jeg er nok mer enig med min psykiater sånn med tanke på at jeg er for lykkelig til å være syk, men i følge definisjonen har nhd rett. De tror begge har litt rett, men de ser ikke at de begge både har litt rett og ikke :)

Ja ja, jeg må nå lete videre.

Det beste er nok bare å forsone seg med tanken på at man har asberger og tenke at det er helt ok :)

Jeg bodde i Oslo fra jeg var 16-28 år gammel, men bor nå på sunnmøre. Hadde jeg bodd i Oslo, så hadde det vært kjekt å treffe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok bare å forsone seg med tanken på at man har asberger og tenke at det er helt ok :)

Jeg bodde i Oslo fra jeg var 16-28 år gammel, men bor nå på sunnmøre. Hadde jeg bodd i Oslo, så hadde det vært kjekt å treffe deg :)

Hei!

Jeg har forsonet meg med min asperger, som andre ser og ikke jeg :)

Som Bella Dotte sa til meg "jeg tror aldri du vil se selv at du har asperger syndrom", jeg syns det både var noe sant og noe realistisk i det, kanskje har hun rett, jeg håper ikke det, men likevel, kanskje :)

Hvis du kommer til Oslo, vil jeg møte deg Togli :)

Bare si i fra, jeg kjenner deg jo ganske godt nå, og jeg er akkurat sånn som du tenker, ja for jeg er sånn som jeg er her, alltid.

Det er derfor jeg har tenkt at selv om noen oppdager at jeg er meg, så er det jo sånn med den saken der. Jeg er jo sånn som her alltid, og da blir jo egentlig ingen overrasket eller sjokkert.

Det eneste jeg må passe bedre på er det med barna, ja ikke si for mye om dem, for det må jo de selv bestemme og ha kontroll på.

Kanskje vi treffes en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har forsonet meg med min asperger, som andre ser og ikke jeg :)

Som Bella Dotte sa til meg "jeg tror aldri du vil se selv at du har asperger syndrom", jeg syns det både var noe sant og noe realistisk i det, kanskje har hun rett, jeg håper ikke det, men likevel, kanskje :)

Hvis du kommer til Oslo, vil jeg møte deg Togli :)

Bare si i fra, jeg kjenner deg jo ganske godt nå, og jeg er akkurat sånn som du tenker, ja for jeg er sånn som jeg er her, alltid.

Det er derfor jeg har tenkt at selv om noen oppdager at jeg er meg, så er det jo sånn med den saken der. Jeg er jo sånn som her alltid, og da blir jo egentlig ingen overrasket eller sjokkert.

Det eneste jeg må passe bedre på er det med barna, ja ikke si for mye om dem, for det må jo de selv bestemme og ha kontroll på.

Kanskje vi treffes en dag :)

Det hadde jammen vært hyggelig, så kanskje jeg tar deg på ordet en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...