Gå til innhold

Han mister ereksjonen - hjelp fra gutta?


Gjest seksuelt frustrert dame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt tips som gutt da er å spørre om han har noen sære fetisjer det funker veldig bra. Når jeg og kjæresten min koser oss så gjør vi det og ja da kan jeg love det det blir nok bra. funker hos meg lov å prøve ut noe nytt/spørre han om det er noe han han tenner ekstra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seksuelt frustrert dame

Mitt tips som gutt da er å spørre om han har noen sære fetisjer det funker veldig bra. Når jeg og kjæresten min koser oss så gjør vi det og ja da kan jeg love det det blir nok bra. funker hos meg lov å prøve ut noe nytt/spørre han om det er noe han han tenner ekstra på.

Har spurt flere ganger om han har noen fantasier, eller noe som helst som kan kan gi han ekstra turn on. Men ingen respons. Det kan virke på meg etterhvert som han rett og slett ikke er så interessert i sex. Eller at han dekker over evt problematikk ved å unnlate sex. Ikke vet jeg, men nå står vi litt på stedet hvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seksuelt frustrert dame

Gjør knipeøvelser hver dag i lang tid fremover. Det påvirker hvor trang/vid du er, og evnen til å knipe underveis i samleiet.

Hans manglende ereksjon- eller lyst- kan også påvirkes av forventninger som mange har vært inne på her. Kanksje han skulle fått fred flere mnd uten noe som helst mas/antydninger om sex? Rive laus evt innvendige sperrer som kanksje har oppstått hos han?

Foreslo en pause på 14 dager uten penetrasjon, men bare kosing. Han sa seg enig. I går friket han ut plutselig og lurte på hva i helvxxxx jeg mente å oppnå med det. Plutselig syter han over lite sex, men vi har jo knapt sex og de gangen vi har prøvd nå i det siste har vi måttet avbryte. Er litt forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Altså null forventning om å prestere. Han var enig i det. (Sliten pga mye jobb osv).

Jeg føler selv at når jeg blir våt, så blir det veldig lite friksjon og jeg kjenner knapt at han er inne i meg dersom jeg ikke får være i en stilling som jeg klarer å knipe godt igjen.

 

1. Se om dere kan finne på noe så han blir mer uthvilt.

2. Sex på morgenkvisten fungerer ofte bedre for menn enn om kvelden. Da er de mer uthvilt.

3. Uansett årsak til ereksjonsproblem, er det en fordel om du trener opp pc-muskelen din slik at du får mer kraft mår du kniper igjen.

Se på nett hvordan du trener den opp.

4. Du fjerner noe av prestasjonsangsten han med å overta styringen selv. Be ham slappe av og overlate mest mulig til deg.

5. Få ham til legesjekk med blodprøver og sånt. Han kan ha en sykdom uten å være klar over det selv.

Anonymous poster hash: 3f2c1...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...