Gå til innhold

Kan man få kjøpe tannlegeinstrumet?


tjohei

Anbefalte innlegg

Ja, det var godt du undersøkte flere steder og ikke hørte på den første.

Ja, det er det beste eksempelet jeg noensinne har vurdert - ut i fra ren fornuft/magefølelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    39

  • tjohei

    13

  • Liljana

    5

  • PieLill

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Ja, det er det beste eksempelet jeg noensinne har vurdert - ut i fra ren fornuft/magefølelse:-)

Jeg skal fortelle det til mannen min. Han trakk en tann for ca en uke siden og skal ha innplantat. Muligens skulle han ha enda en, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle det til mannen min. Han trakk en tann for ca en uke siden og skal ha innplantat. Muligens skulle han ha enda en, men husker ikke helt.

Ingenting og være redd for. Men merk dere: Frode Øye - oralkirurg. Anbefaler:-) Kirkevn. 131, Oslo. Fantastisk dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ingenting og være redd for. Men merk dere: Frode Øye - oralkirurg. Anbefaler:-) Kirkevn. 131, Oslo. Fantastisk dyktig!

Jepp. Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Han kunne ikke ha vært i bedre hender. Jeg lover:-)

Skal fortelle det når han kommer hjem ja. Han er på en slags obligatorisk samling, kurs sammen flere som skal vurderes til en ny jobb (ikke det Nav-kurset altså :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal fortelle det når han kommer hjem ja. Han er på en slags obligatorisk samling, kurs sammen flere som skal vurderes til en ny jobb (ikke det Nav-kurset altså :-))

Off da...sent em fredags kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

OK...godt han får hjelp da:-(

Det gjalt en jobb i Oslo (heldigvis), men aner ikke hvorfor han må ha det kurset. Sikkerhetskurs har han i fra før av.

Det er ikke vanskelig for sivilingeniører å få jobb, men han vil være i Oslo et par år nå og jeg orker ikke at han pendler mer jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjalt en jobb i Oslo (heldigvis), men aner ikke hvorfor han må ha det kurset. Sikkerhetskurs har han i fra før av.

Det er ikke vanskelig for sivilingeniører å få jobb, men han vil være i Oslo et par år nå og jeg orker ikke at han pendler mer jeg heller.

Skjønner ikke noe av dette jeg. Hva trenger han NAV til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Skjønner ikke noe av dette jeg. Hva trenger han NAV til?

Nei, det var vel bare et standardbrev fra Nav kanskje?

Tullete at han gikk dit. Et råd fra en kompis. Dette kurset er jo ikke gjennom Nav, men konsulentselskapet han jobber for som sendte han dit. Han har fått tilbud av dem allerede, men det har vært pendlerjobber igjen da. Nå har han kanskje mulighet for en jobb i Oslo som han mente var midt i blinken, men det er kanskje flere som vil ha den jobben, så vi får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var vel bare et standardbrev fra Nav kanskje?

Tullete at han gikk dit. Et råd fra en kompis. Dette kurset er jo ikke gjennom Nav, men konsulentselskapet han jobber for som sendte han dit. Han har fått tilbud av dem allerede, men det har vært pendlerjobber igjen da. Nå har han kanskje mulighet for en jobb i Oslo som han mente var midt i blinken, men det er kanskje flere som vil ha den jobben, så vi får se :-)

Da får jeg håpe at han får den jobben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får lett tannstein på baksiden av fortennene i underkjeven, og bruker en binders som er trukket ut eller lignenede for å skrape ut. Min forrige tannlege sa også at han brukte det.

Går til tannlege en gang i året og får det alltid fjernet der, men det kommer tilbake etter kort tid.

Men det er nok lurere å bestille mer egnet redskap enn en binders, ser du har fått en link :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lett tannstein på baksiden av fortennene i underkjeven, og bruker en binders som er trukket ut eller lignenede for å skrape ut. Min forrige tannlege sa også at han brukte det.

Går til tannlege en gang i året og får det alltid fjernet der, men det kommer tilbake etter kort tid.

Men det er nok lurere å bestille mer egnet redskap enn en binders, ser du har fått en link :-)

Puss tenna og bruk skyllemiddel og du er kvitt dette problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For alt sammen. Jeg fant ut at jeg måtte oppsøke hovedstaden, og det falt mye rimeligere enn vår lokale spesialist. Jeg havnet hos en fantastisk kirurg på kirurgiklinikken as. Har ikke hatt verken smerter, blødninger eller andre problemer siden i går.

Det var veldig rimelig.

Jeg betalte 23.000 for bro for fem tenner for flere år siden.

Implantat er mye dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss tenna og bruk skyllemiddel og du er kvitt dette problemet..

Nei, så enkelt er det nok ikke. For jeg har alltid pusset grundig og bruker tanntråd hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig rimelig.

Jeg betalte 23.000 for bro for fem tenner for flere år siden.

Implantat er mye dyrere.

Ja, det er rimelig, men jeg får mye refusjon fra Helfo pga av tannkjøttsykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig rimelig.

Jeg betalte 23.000 for bro for fem tenner for flere år siden.

Implantat er mye dyrere.

Og den faste tannlegen min som skal sette på kronene tar ikke betalt av meg for dem. Han nøyer seg med den andelen han får fra Helfo. Han er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...