Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Nei.

FrP medlemmer er frivillig med i organisasjonen, akkurat som medlemmer av AP og AKP(m-l). Hvis FrP medlemmer føler seg sjikanert av partiets politikk (hvilket jeg forstår!) så er den åpenbare løsningen å melde seg ut av FrP.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Men skylder det den overskriften eller andre ting og tang?

Vel, all den dag Lion ikke har fått noen konkret begrunnelse så er hun like forvirret og uvitende som deg.

Sånn er det med den saken.

Mailen fra webmaster ligger forøvrig i en annen tråd her på forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous1)

Nei.

FrP medlemmer er frivillig med i organisasjonen, akkurat som medlemmer av AP og AKP(m-l). Hvis FrP medlemmer føler seg sjikanert av partiets politikk (hvilket jeg forstår!) så er den åpenbare løsningen å melde seg ut av FrP.

Med vennlig hilsen

Det er ikke FrP politikk folk ble sjikanert av i ditt innlegg, men dine grunnløse påstander der. Som sagt, du er den eneste som ikke kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei,

Når folk banner og skjeller ut Webmaster, for så å spørre om hvorfor de blir slettet, så er det nærliggende å påpeke den (for de fleste) åpenbare sammenhengen...

Med vennlig hilsen

Du sier selv at du ikke har lest Lion sine innlegg, hva snakker du om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ditt innlegg fortjener ikke å bli slettet?

Du har kanskje ikke greie på alt mellom himmel og jord likevel? Vel, det er faen så hardt de faller når de har hengt så høyt. Håper du kommer helskinnet fra det, det ville være synd om "de andre" har hatt rett i sin oppfatning av deg hele tiden.

Jeg syntes du var kul, jeg.

Hei Melaisa,

Jeg har overhodet ikke lest noe av Liions innlegg andre steder enn på Forum for Webmaster.

Jeg har bare påpekt (for henne og andre) at hvis man vil oppnå noe, så er det vanligvis "feil strategi" å kalle "personen med makten" for "hestk*k"....

Jeg antar du er enig....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at du ikke har lest Lion sine innlegg, hva snakker du om ?

Lions innlegg andre steder enn på Forum for Webmaster (hvor hun sannsynligvis havnet ETTER de andre innleggene var blitt slettet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, all den dag Lion ikke har fått noen konkret begrunnelse så er hun like forvirret og uvitende som deg.

Sånn er det med den saken.

Mailen fra webmaster ligger forøvrig i en annen tråd her på forum.

Er det rot i enda flere tråder? *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Melaisa,

Jeg har overhodet ikke lest noe av Liions innlegg andre steder enn på Forum for Webmaster.

Jeg har bare påpekt (for henne og andre) at hvis man vil oppnå noe, så er det vanligvis "feil strategi" å kalle "personen med makten" for "hestk*k"....

Jeg antar du er enig....

Med vennlig hilsen

Det er jeg enig i. Men jeg vet at man sjelden bør uttale seg om en sak før man vet mest mulig om den.

Om du ikke har lest noen av Lions innlegg, så kan du vel egentlig ikke uttale deg om situasjonen....? Jeg ville faktisk tro at du var en av dem som ikke uttalte seg skråsikkert på sviktende grunnlag. Men for all del - jeg har tatt feil før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Når folk banner og skjeller ut Webmaster, for så å spørre om hvorfor de blir slettet, så er det nærliggende å påpeke den (for de fleste) åpenbare sammenhengen...

Med vennlig hilsen

"Når folk banner og skjeller ut Webmaster, for så å spørre om hvorfor de blir slettet, så er det nærliggende å påpeke den (for de fleste) åpenbare sammenhengen... "

Hva er dette? Er det din oppgave å passe på hva som blir sagt mellom meg og andre? Føler du at du må passe på at et minstenivå av moral blir overholdt? Det du _egentlig_ sier er: "Du oppfører deg ikke korrekt, og det er min oppgave å passe på at så ikke skjer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lion ville sagt det med enkle ord.

Du må være en j***la Idiot!!!!

Og du pakket inn det med finere ord. Det er forskjellen., Men dere sier det samme. Lion sier det bare med færre ord og mere krutt...*S*

Hei,

Sikkert sant, ;-) men det endrer ikke på at jeg åpenbart sier det på en måte som er innenfor regelverket, og det er det det handler om her.

Akkurat det samme som f. eks. straffeloven ellers i samfunnet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Lions innlegg andre steder enn på Forum for Webmaster (hvor hun sannsynligvis havnet ETTER de andre innleggene var blitt slettet!)

Poenget er de innleggene hun ble utestengt for. Totalt uforståelig. Innleggene etterpå har ingenting med dem og gjøre. Frustrasjon over å bli behandlet dårlig forstår vi alle, og kanskje spesielt du som frekventerer forum for Overgrep hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når folk banner og skjeller ut Webmaster, for så å spørre om hvorfor de blir slettet, så er det nærliggende å påpeke den (for de fleste) åpenbare sammenhengen... "

Hva er dette? Er det din oppgave å passe på hva som blir sagt mellom meg og andre? Føler du at du må passe på at et minstenivå av moral blir overholdt? Det du _egentlig_ sier er: "Du oppfører deg ikke korrekt, og det er min oppgave å passe på at så ikke skjer"

Nei - jeg "passer ikke på" deg, men jeg påpeker noe som kanskje vil være deg til nytte senere i livet. :-)

Hvis du ikke vil ha svar på innlegg, så ikke skriv innlegg! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei,

Sikkert sant, ;-) men det endrer ikke på at jeg åpenbart sier det på en måte som er innenfor regelverket, og det er det det handler om her.

Akkurat det samme som f. eks. straffeloven ellers i samfunnet.

Med vennlig hilsen

Straffeloven??

Du er virkelig ute å kjører nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er de innleggene hun ble utestengt for. Totalt uforståelig. Innleggene etterpå har ingenting med dem og gjøre. Frustrasjon over å bli behandlet dårlig forstår vi alle, og kanskje spesielt du som frekventerer forum for Overgrep hver dag?

Nei, jeg beholder ikke tittellinjen, fordi da blir det umulig å navigere i tråden etterpå.

Å miste besinnelsen fordi man er utestengt fra DOL (når det åpenbart tar 30 sekunder å komme seg inn igjen) vitner om... ja - du vet!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg "passer ikke på" deg, men jeg påpeker noe som kanskje vil være deg til nytte senere i livet. :-)

Hvis du ikke vil ha svar på innlegg, så ikke skriv innlegg! ;-)

Med vennlig hilsen

Vil ha svar og vil ha svar. Dette innlegget ble opprinnelig skrevet til webmaster. Det er muligens derfor det heter Webmasterforum? I utganspunktet ville jeg faktisk ikke ha svar fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Men jeg vet at man sjelden bør uttale seg om en sak før man vet mest mulig om den.

Om du ikke har lest noen av Lions innlegg, så kan du vel egentlig ikke uttale deg om situasjonen....? Jeg ville faktisk tro at du var en av dem som ikke uttalte seg skråsikkert på sviktende grunnlag. Men for all del - jeg har tatt feil før.

Hei Melaisa,

Derfor har jeg også skrevet (over/under! ;-) )at jeg ikke har lest det Lion har skrevet andre steder enn på Forum for Webmaster. På dette forum leste jeg dog ting som nå er slettet.... av åpenbare årsaker

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha svar og vil ha svar. Dette innlegget ble opprinnelig skrevet til webmaster. Det er muligens derfor det heter Webmasterforum? I utganspunktet ville jeg faktisk ikke ha svar fra deg.

Men nå var du altså heldig, og fikk svar fra meg! :-)

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha svar og vil ha svar. Dette innlegget ble opprinnelig skrevet til webmaster. Det er muligens derfor det heter Webmasterforum? I utganspunktet ville jeg faktisk ikke ha svar fra deg.

Som en tilskuer må jeg bare innrømme at jeg ikke tror Sør bryr seg om hva du vil. Han vil nok bare ha sitt eget syn gjennom.

Hvor sviktende grunn han enn befinner seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffeloven??

Du er virkelig ute å kjører nå.

Les innlegget: "f. eks. straffeloven"

***f. eks.***

Poenget er at det er mange måte å si/gjøre noe på, og noen av dem er innenfor regelverket og andre er utenfor.

Dette gjelder naturligvis enten man snakker om DOLs regelverk, eller straffeloven.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå var du altså heldig, og fikk svar fra meg! :-)

med vennlig hilsen

kan du la være å svare på innlegg som ikke er beregnet på deg, i et forum som ikke er beregnet på deg men webmaster, og til noen som ikke ønsker svar fra deg, og som heller ikke du ønsker svar fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...