Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Nei, jeg beholder ikke tittellinjen, fordi da blir det umulig å navigere i tråden etterpå.

Å miste besinnelsen fordi man er utestengt fra DOL (når det åpenbart tar 30 sekunder å komme seg inn igjen) vitner om... ja - du vet!

Med vennlig hilsen

Så om du hadde blitt utestengt hadde det vært okei? Fordi du ikke mistet mer enn 30 sekunders skrivetid.....?

Eller er det annerledes for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

kan du la være å svare på innlegg som ikke er beregnet på deg, i et forum som ikke er beregnet på deg men webmaster, og til noen som ikke ønsker svar fra deg, og som heller ikke du ønsker svar fra ?

Og hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegget: "f. eks. straffeloven"

***f. eks.***

Poenget er at det er mange måte å si/gjøre noe på, og noen av dem er innenfor regelverket og andre er utenfor.

Dette gjelder naturligvis enten man snakker om DOLs regelverk, eller straffeloven.

Med vennlig hilsen

Du er patetisk Sør, virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Melaisa,

Derfor har jeg også skrevet (over/under! ;-) )at jeg ikke har lest det Lion har skrevet andre steder enn på Forum for Webmaster. På dette forum leste jeg dog ting som nå er slettet.... av åpenbare årsaker

Med vennlig hilsen

Mener du at du ikke uttaler deg på sviktende grunnlag når du ikke har foranledningen???????????????

Jeg er rett og slett litt overrasket, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er patetisk Sør, virkelig.

Beklager, men jeg kan ikke se at det er mitt problem at en anonym person ikke gidder å lese innlegget før vedkommende svarer på det.

Hva du mener at jeg er, eller ikke er, er meg hamrende bedøvende likegyldig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg kan ikke se at det er mitt problem at en anonym person ikke gidder å lese innlegget før vedkommende svarer på det.

Hva du mener at jeg er, eller ikke er, er meg hamrende bedøvende likegyldig.

Med vennlig hilsen

Tullami mener vel at det var rimelig søkt å dra inn straffeloven som eksempel, kan jeg tenke meg.

Det tenker jeg du kunne tenke deg også. Om du kjente etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest samuelsen

Beklager, men jeg kan ikke se at det er mitt problem at en anonym person ikke gidder å lese innlegget før vedkommende svarer på det.

Hva du mener at jeg er, eller ikke er, er meg hamrende bedøvende likegyldig.

Med vennlig hilsen

Blir du seksuelt opphisset av å se dine egne innlegg...? Det må jo være eneste grunnen til at du skriver så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Beklager, men jeg kan ikke se at det er mitt problem at en anonym person ikke gidder å lese innlegget før vedkommende svarer på det.

Hva du mener at jeg er, eller ikke er, er meg hamrende bedøvende likegyldig.

Med vennlig hilsen

Vel, du leste ikke mitt innlegg heller. Jeg skrev at jeg ikke giddet finne dokumentasjon, ikke at jeg ikke kunne. Men likevel fortsatte du.

Se litt på deg selv også du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du hadde blitt utestengt hadde det vært okei? Fordi du ikke mistet mer enn 30 sekunders skrivetid.....?

Eller er det annerledes for deg?

Hvis jeg hadde blitt utestengt fra et sted, og jeg ville "inn igjen", så ville jeg ihvertfall ikke skjelt ut webmaster....

Og hvis jeg hadde skjelt ut webmaster, så ville jeg heller ikke lurt på hvorfor jeg fremdeles var utestengt....

Jeg tør påstå at man ikke behøver å være i slekt med Einstein for å skjønne dette.... :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde blitt utestengt fra et sted, og jeg ville "inn igjen", så ville jeg ihvertfall ikke skjelt ut webmaster....

Og hvis jeg hadde skjelt ut webmaster, så ville jeg heller ikke lurt på hvorfor jeg fremdeles var utestengt....

Jeg tør påstå at man ikke behøver å være i slekt med Einstein for å skjønne dette.... :-)

Med vennlig hilsen

Hvorfor forstår du ikke frustrasjon Sør? Du er jo på overgrepsforum daglig? Du vet jo at dette er normale reaksjoner når man føler seg trampet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du leste ikke mitt innlegg heller. Jeg skrev at jeg ikke giddet finne dokumentasjon, ikke at jeg ikke kunne. Men likevel fortsatte du.

Se litt på deg selv også du.

Du "gidder ikke" av samme årsak som ingen "gidder" å lete etter julenissen på Nordpolen - du vet du ikke finner innlegg som beviser det du påstår, fordi påstandene dine er falske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde blitt utestengt fra et sted, og jeg ville "inn igjen", så ville jeg ihvertfall ikke skjelt ut webmaster....

Og hvis jeg hadde skjelt ut webmaster, så ville jeg heller ikke lurt på hvorfor jeg fremdeles var utestengt....

Jeg tør påstå at man ikke behøver å være i slekt med Einstein for å skjønne dette.... :-)

Med vennlig hilsen

Joda, men så er det rimelig mange ting man ikke burde/skulle gjort rimelig ofte. Føler man seg dårlig behandlet, så reagerer man ofte deretter. Du får se Lions innlegg som en reaksjon på hvor dårlig hun følte seg behandlet.

Du er nå ikke alltid så pen i målet du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Du "gidder ikke" av samme årsak som ingen "gidder" å lete etter julenissen på Nordpolen - du vet du ikke finner innlegg som beviser det du påstår, fordi påstandene dine er falske.

Hva i setningen " det gidder jeg ikke" var det du ikke forsto ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du seksuelt opphisset av å se dine egne innlegg...? Det må jo være eneste grunnen til at du skriver så mange...

Nei - ikke som jeg har merket....

Blir du opphisset av å lese dem, siden du åpenbart gjør det...???

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men så er det rimelig mange ting man ikke burde/skulle gjort rimelig ofte. Føler man seg dårlig behandlet, så reagerer man ofte deretter. Du får se Lions innlegg som en reaksjon på hvor dårlig hun følte seg behandlet.

Du er nå ikke alltid så pen i målet du heller.

Hei,

Jeg påstår da heller ikke at jeg er den "peneste i språket"... :-)

Poenget i innlegget står fremdeles.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Nei - ikke som jeg har merket....

Blir du opphisset av å lese dem, siden du åpenbart gjør det...???

Med vennlig hilsen

Du ødelegger livssyn. Det er snart bare deg selv og nye dolere som gidder å diskutere med deg nå. Vettuge folk holder seg unna, og det er synd. Du har ødelagt et helt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Nei - ikke som jeg har merket....

Blir du opphisset av å lese dem, siden du åpenbart gjør det...???

Med vennlig hilsen

Nei, jeg blir ikke det. Jeg leser dem for å holde mine dyriske lyster under kontroll. Og det virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg påstår da heller ikke at jeg er den "peneste i språket"... :-)

Poenget i innlegget står fremdeles.

Med vennlig hilsen

Mens mitt poeng ikke er kommentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i setningen " det gidder jeg ikke" var det du ikke forsto ?

Den delen som sier at "dette er noe jeg skriver for å bortforklare at jeg faktisk ikke kan finne noen slike innlegg fra deg som jeg påstod at du hadde skrevet så mange av"....

Med andre ord: bortforklaringen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke FrP politikk folk ble sjikanert av i ditt innlegg, men dine grunnløse påstander der. Som sagt, du er den eneste som ikke kan se det.

Jeg skrev om FrP politikk, med eksempler fra politikere i FrP.

At du ikke kan lese det jeg skriver, regner jeg ikke som mitt problem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...