Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Denne sensuren din grenser til det latterlige. Zirine ga deg kritikk, og så presterte du faen meg å slette det. Har du så liten selvtillit at du ikke tåler at noen sier deg imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Hva er det nå som er blitt slettet da? Tror jeg må ta en liten titt på regelverket for å se om det er blitt forandret i det siste! Jeg blir forvirret over hva som får stå og hva som blir slettet............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Det går an å henvende seg på en ålreit måte og det gjorde hun ikke.

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det nå som er blitt slettet da? Tror jeg må ta en liten titt på regelverket for å se om det er blitt forandret i det siste! Jeg blir forvirret over hva som får stå og hva som blir slettet............

Zirine kritiserte webmaster i et innlegg. Dette ble tydeligvis mer enn h*n kunne tåle. Patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å henvende seg på en ålreit måte og det gjorde hun ikke.

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse.

"Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse."

Men det er brukbart kylling å ikke tørre og gå inn i en diskusjon. Dere viser et inkonsekvent skjønn, og jeg vet at misnøyen er økende. Dere burde hatt en dialog med brukerne for å sondere terrenget i forhold til hva som er ønskelig praksis. DOL er tross alt til for brukerne, ikke for webmasterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å henvende seg på en ålreit måte og det gjorde hun ikke.

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse.

Hvorfor har du ikke svart på innlegget mitt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiion

Det går an å henvende seg på en ålreit måte og det gjorde hun ikke.

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse.

Excuse me. Men du må være det feigeste som går i to sko. Sletter alle henvendelser til deg framfor å gi oss et skikkelig svar.

For ikke å snakke om den usaklige slettingen din.

Du har i kveld slettet omtrent alt jeg har skrevet. Det være seg innlegg om astronauter, konjakk, whatsoever. Hva var støtende med dem? Kan du nå være så snill å komme med en begrunnelse?

Du velger vel den enkleste veien: Ny utestenging og sletting.

Pingle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Det går an å henvende seg på en ålreit måte og det gjorde hun ikke.

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Dette gjelder også overfor administrasjonen. Vil også minne om at vi har full rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse.

"Vil også minne om at administrasjonen har rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse."

Dette kunne jo vært et sitat fra Franz Kafka's bok "Prosessen".

Jeg venter fremdeles på et svar hvorfor mitt innlegg "Skjebnens Ironi" ble fjernet fra Psykiatri-forumet igår? Likte du det bare ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil også minne om at administrasjonen har rett til å slette innlegg uten noen nærmere begrunnelse."

Dette kunne jo vært et sitat fra Franz Kafka's bok "Prosessen".

Jeg venter fremdeles på et svar hvorfor mitt innlegg "Skjebnens Ironi" ble fjernet fra Psykiatri-forumet igår? Likte du det bare ikke?

Ville bare minne deg på at DOL faktisk er en privateid organisasjon, og at du ikke her mer "rettighet" til å få dine meninger publisert her, enn du har rett til å "tvinge" Aftenposten til å publisere dine leserbrev.

All snakk om "demokrati", "ytringsfrihet" osv er irrelevant, fordi DOL har overhodet ingen "plikt" til å publisere noe de ikke liker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om!

Webmaster er (formodentlig ;-) ) et menneske.

De fleste mennesker liker ikke å få slike innlegg i ansiktet.

Hva enn det er du prøver å oppnå, vil du trolig lykkes bedre med hvis du skriver på normal, høflig norsk!

Slikt kaller vi andre sosial intelligens!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om!

Webmaster er (formodentlig ;-) ) et menneske.

De fleste mennesker liker ikke å få slike innlegg i ansiktet.

Hva enn det er du prøver å oppnå, vil du trolig lykkes bedre med hvis du skriver på normal, høflig norsk!

Slikt kaller vi andre sosial intelligens!

Med vennlig hilsen

Det er bra at jeg har deg til å passe på meg, slik at det går meg vel her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Ville bare minne deg på at DOL faktisk er en privateid organisasjon, og at du ikke her mer "rettighet" til å få dine meninger publisert her, enn du har rett til å "tvinge" Aftenposten til å publisere dine leserbrev.

All snakk om "demokrati", "ytringsfrihet" osv er irrelevant, fordi DOL har overhodet ingen "plikt" til å publisere noe de ikke liker.

Med vennlig hilsen

Sier Sør, som til stadighet blir innlemmet i webmasters lune fang, til tross for gjentatte overtredelser av regler på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Ville bare minne deg på at DOL faktisk er en privateid organisasjon, og at du ikke her mer "rettighet" til å få dine meninger publisert her, enn du har rett til å "tvinge" Aftenposten til å publisere dine leserbrev.

All snakk om "demokrati", "ytringsfrihet" osv er irrelevant, fordi DOL har overhodet ingen "plikt" til å publisere noe de ikke liker.

Med vennlig hilsen

Hei Sør!

Det du skrev er noe av det dummeste jeg har hørt. På DOL har vi flere fora. Så lenge man ikke trakasserer andre mennesker, burde innleggene få stå. Det du står for, kan beskrives med ett ord: SENSUR. Det man ikke liker; trykker man ikke.

Jeg leser Aftenposten. Mange ganger leser jeg leserbrev der som er helt på trynet. Men det betyr ikke at jeg kommer til å be Aftenposten slutte å trykke slike leserbrev, bare fordi jeg ikke er enig i meningene som kommer frem der. Jeg respekterer andres meninger.

Og det bør du og Webmaster også gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier Sør, som til stadighet blir innlemmet i webmasters lune fang, til tross for gjentatte overtredelser av regler på dol.

Konkret: hvilke overtredelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sør!

Det du skrev er noe av det dummeste jeg har hørt. På DOL har vi flere fora. Så lenge man ikke trakasserer andre mennesker, burde innleggene få stå. Det du står for, kan beskrives med ett ord: SENSUR. Det man ikke liker; trykker man ikke.

Jeg leser Aftenposten. Mange ganger leser jeg leserbrev der som er helt på trynet. Men det betyr ikke at jeg kommer til å be Aftenposten slutte å trykke slike leserbrev, bare fordi jeg ikke er enig i meningene som kommer frem der. Jeg respekterer andres meninger.

Og det bør du og Webmaster også gjøre.

Gi deg samuelsen. Det Sør skrev var så fornuftig at du ikke visste hva du skulle svare så du skrev det der.

Og, det du leser på Aftenbladet har allerede gått igjennom sensuren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sør!

Det du skrev er noe av det dummeste jeg har hørt. På DOL har vi flere fora. Så lenge man ikke trakasserer andre mennesker, burde innleggene få stå. Det du står for, kan beskrives med ett ord: SENSUR. Det man ikke liker; trykker man ikke.

Jeg leser Aftenposten. Mange ganger leser jeg leserbrev der som er helt på trynet. Men det betyr ikke at jeg kommer til å be Aftenposten slutte å trykke slike leserbrev, bare fordi jeg ikke er enig i meningene som kommer frem der. Jeg respekterer andres meninger.

Og det bør du og Webmaster også gjøre.

Selvfølgelig har DOL sensur. Det har da alle media. Kan ikke forstå at det skal komme som noen overraskelse...???

HVIS DOL hadde påstått at de publiserte (for eksempel) alle politiske standpunkt, men i virkeligheten kun publiserte standpunkt fra den ene politiske fløy, så hadde du hatt et poeng.

Men inntil du kan påvise at DOL bryter sitt eget regelverk, så har du intet å fare med.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg samuelsen. Det Sør skrev var så fornuftig at du ikke visste hva du skulle svare så du skrev det der.

Og, det du leser på Aftenbladet har allerede gått igjennom sensuren :)

Oh...og før du skriver en 5-avsnitts innlegg om at det var AftenPOSTEN og ikke Aftenbladet så beklager jeg feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at jeg har deg til å passe på meg, slik at det går meg vel her i verden.

Jepp!

I mellomtiden skal du være takknemlig for at Webmaster ikke har beføyelser for å henrette deg i bakhagen, med et nakkeskudd. ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

I mellomtiden skal du være takknemlig for at Webmaster ikke har beføyelser for å henrette deg i bakhagen, med et nakkeskudd. ;-)

Med vennlig hilsen

Da hadde jeg pokker meg ligget tynt an, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Selvfølgelig har DOL sensur. Det har da alle media. Kan ikke forstå at det skal komme som noen overraskelse...???

HVIS DOL hadde påstått at de publiserte (for eksempel) alle politiske standpunkt, men i virkeligheten kun publiserte standpunkt fra den ene politiske fløy, så hadde du hatt et poeng.

Men inntil du kan påvise at DOL bryter sitt eget regelverk, så har du intet å fare med.

Med vennlig hilsen

"Jeg bekymret meg så mye om å bli gal. Til slutt ble jeg gal av bekymring."

De to setningene skrev jeg i Psykiatri-forumet igår, og de ble slettet.

Mener du at dette strider mot DOL regelverk? Finner du de to setningene uakseptable?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...