Gå til innhold

Å barbere seg nedentil :)


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 475
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tzatziki1365380058

    109

  • Sør

    92

  • laguna1

    18

  • flisa

    13

''Det var du som trakk inn pedofili. Du skrev det basert på din tolkning, og det er blitt forklart gjentatte ganger at det var en feiltolkning. Det er ingen i tråden som mener at barbering av skjegg eller kjønnshår har noe med pedofili å gjøre, selv om du sier at noen gjør det. Og jeg gjetter på at du ikke vil forstå det. Har du noen gang prøvd å tenke om du har misforstått noe? Du burde prøve! ;-) – Mirabell''

Nei, pedofili ble trukket inn da noen trakk inn "småpike"-kjønn.

Per og Anne snakker:

Anne: "Jeg liker ikke bål, for det minner meg om bål."

Per: "Mener du at alle som liker bål er pyromane?"

Anne: "Nei, jeg bare liker ikke bål. "

Per: "Jo det mener du. Det var du som trakk inn brann. Du syns det minner om brann!"

Per: "BRANN! BRANN!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Per og Anne snakker:

Anne: "Jeg liker ikke bål, for det minner meg om bål."

Per: "Mener du at alle som liker bål er pyromane?"

Anne: "Nei, jeg bare liker ikke bål. "

Per: "Jo det mener du. Det var du som trakk inn brann. Du syns det minner om brann!"

Per: "BRANN! BRANN!"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEn det er da ingen her som forfekter eller forsvarer at noen "må" gjøre det?

Tvertimot har vel omtrent ALLE påpekt det eksplisitt.

Problemet er jo at de som faktisk ønsket å gjøre det på seg selv, ble sammenlignet med "småpikekjønn".

Med vennlig hilsen

Det er nok ikke alle som er enige om hva som er problemet, det er medvirkende til lengden på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per og Anne snakker:

Anne: "Jeg liker ikke bål, for det minner meg om bål."

Per: "Mener du at alle som liker bål er pyromane?"

Anne: "Nei, jeg bare liker ikke bål. "

Per: "Jo det mener du. Det var du som trakk inn brann. Du syns det minner om brann!"

Per: "BRANN! BRANN!"

Haha, utrolig bra:-)

Det er sånn retorikken er i alle hans diskusjoner og nå klarte tosken å ødelegge enda en tråd med personfokusering, kverulering og ved å vri å vrenge på alt. Så survet han litt da når tzatziki endelig tok igjen etter alle personangrepene hans. Snakker om å dumme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det både liv og "underliv" om noe egentlig helt privat.

Hva er best, rømme eller tzatziki?

Greit å bare "få det ut" folkens, selv om dere egentlig er nokså enige. Eller var det nokså uenige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her var det både liv og "underliv" om noe egentlig helt privat.

Hva er best, rømme eller tzatziki?

Greit å bare "få det ut" folkens, selv om dere egentlig er nokså enige. Eller var det nokså uenige :-)

Målet var igrunnen ikke å finne ut hva som var best (for det er i høyeste grad individuelt), men så sklei det visst ut og ble noe helt annet enn jeg hadde forutsett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet var igrunnen ikke å finne ut hva som var best (for det er i høyeste grad individuelt), men så sklei det visst ut og ble noe helt annet enn jeg hadde forutsett :P

Sant det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke fått med meg tråden du viser til, og ikke denne heller - før jeg så labans svar av i dag, men det må jaggu meg ha skjedd mye på DOL siden jeg var mer aktiv her inne dersom det er opplest og vedtatt at det er de ubarberte som er "verstingene" i en slik debatt, og som ikke klarer å akseptere andres valg. Sist var det vel slik at de barberte syntes ubarbert var ekketl og urenslig og jeg vet ikke hva.

Eller... når jeg tenker litt mer på det... kanskje det bare kommer an på øyet som ser? Hm... det var noe å tenke på gitt!

Ha en riktig god helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har ikke fått med meg tråden du viser til, og ikke denne heller - før jeg så labans svar av i dag, men det må jaggu meg ha skjedd mye på DOL siden jeg var mer aktiv her inne dersom det er opplest og vedtatt at det er de ubarberte som er "verstingene" i en slik debatt, og som ikke klarer å akseptere andres valg. Sist var det vel slik at de barberte syntes ubarbert var ekketl og urenslig og jeg vet ikke hva.

Eller... når jeg tenker litt mer på det... kanskje det bare kommer an på øyet som ser? Hm... det var noe å tenke på gitt!

Ha en riktig god helg! :-)

Følte meg nesten halshugget der altså - selv om min mening er at hver og en må gjøre som de selv ønsker :P

Variasjon er muligens stikkordet :P

God helg til deg også - med eller uten hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med verdens lengste tråd! :-D

- Måtte bare si det, selv om jeg sliter veldig med å engasjere meg i problemstillinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Gratulerer med verdens lengste tråd! :-D

- Måtte bare si det, selv om jeg sliter veldig med å engasjere meg i problemstillinga ;)

Takk :P Jeg er forøvrig overraska over hvor engasjerte folk ble :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...