Gå til innhold

Anbefaler menskopp på det varmeste!


Bella Dotte

Anbefalte innlegg

Det kan være litt knotete med slike nettbutikker. Jeg har slått av Java fordi jeg ikke trenger den til "daglig" bruk i nettbanken, men til netthandel må jeg aktivere den igjen. Sukk. Og jeg må lukke og åpne nettleseren noen ganger for at den skal fatte at jeg har slått den på. Sukk igjen. Taster inn navn, adresse og epostadresse, og oppdager at jeg har glemt å aktivere javaskript også, og må gjøre det på nytt. Grr. Og så taster jeg feil kortnummer. Eller har valgt et kort som har gått ut. Men det går til slutt.

Presis! Men skal jeg allikevel handle noe annet, så......... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bella Dotte

    26

  • Lillemus

    17

  • EnolaGay

    8

  • candyqueen_83

    6

Jeg er nå ferdig med mensen - og jeg savner den! Jeg merket nesten ikke noe til den, det oppleves som om jeg ikke har hatt mens siden i begynnelsen av januar. Det var ingen problemer denne gangen, bare gøy!

En av hensiktene med å skaffe seg en menskopp, var å spare penger. Men nå "sikler" jeg etter flere - de er så fine, og jeg har lyst til å sammenligne (størrelse, farge, bøyelighet) - det er så spennende å bestille fra nye nettbutikker og få tilsendt fra nye land - men jeg trenger ikke flere, jeg er helt fornøyd med den jeg allerede har!

Det er helt åpenbart at jeg har fått en ny særinteresse - jeg glemmer tilogmed innimellom å tenke på psykologene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Jeg er nå ferdig med mensen - og jeg savner den! Jeg merket nesten ikke noe til den, det oppleves som om jeg ikke har hatt mens siden i begynnelsen av januar. Det var ingen problemer denne gangen, bare gøy!

En av hensiktene med å skaffe seg en menskopp, var å spare penger. Men nå "sikler" jeg etter flere - de er så fine, og jeg har lyst til å sammenligne (størrelse, farge, bøyelighet) - det er så spennende å bestille fra nye nettbutikker og få tilsendt fra nye land - men jeg trenger ikke flere, jeg er helt fornøyd med den jeg allerede har!

Det er helt åpenbart at jeg har fått en ny særinteresse - jeg glemmer tilogmed innimellom å tenke på psykologene mine!

:-)

Men hvordan brukte du den når du ikke visste når mensen skulle komme?

Hver gang du dro i basseng, bare for "sikkerhetsskyld"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Bella Dotte

Kun i dag: Femmecup er på salg til halv pris, ca 72 kroner, og de tar ikke betalt for frakt. Denne finnes bare i én utgave, "one size fits all" og er nøytralt gjennomsiktig og fargeløs.

Hvis noen skulle sitte på gjerdet, liksom, tenkte jeg.

http://www.femmecup.com/paypal/paypal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 år senere...
AnonymBruker

Det er helt greit å være skeptisk, men før man har prøvd vet man jo egentlig ikke hva man snakker om. Jeg har brukt min i snart 10 år, og den har ingen aldringstegn. Den er ikke perfekt, men for meg er den en god løsning. Og til det med gris - det er hverken mer eller mindre gris enn med tampong, som jeg brukte i 10 år før menskoppen. Du trenger på ingen måte tømme den i dusjen - jeg gjør det stort sett bare på do.

- For dem som blør mye er menskopp et godt alternativ. Vi trenger gjerne dobbel beskyttelse.

- For dem som får soppinfeksjoner av tamponger, er menskopp et godt alternativ. Den påvirker ikke slimhinnene slik tampongen gjør.

- For dem som ønsker å redusere søppelmengden sin, er menskoppen et godt alternativ. 

- For dem som ønsker å spare penger, er menskoppen et godt alternativ.

Anonymkode: d842f...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...