Gå til innhold

Privat spm fra voksen


Gjest vanlig-uvanlig

Anbefalte innlegg

Elsker å slikke, elsker å bli sugd, elsker 69 med kjærsten. Generelt har jeg vært litt skuffet av at mange damer ikke liker å suge noe særlig. Jeg synes man bør anstrenge seg litt for et godt sexliv, det er mye som blir veldig deilig når man har mestret det litt.

Du hadde trivdes godt sammen med meg. :) Hos oss er det sånn at jeg mer enn gjerne gir oralsex, mens han ikke liker å gi det. Kunne ikke falle meg inn å mase på ham om det når jeg vet det er noe han ikke liker å gjøre, men det betyr da ikke at jeg da ikke gidder gi ham det?! Han gir meg nytelse på andre områder istedet. Har faktisk aldri hatt et så godt sexliv som med denne mannen og vi er midt i 40-årene begge to.  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde trivdes godt sammen med meg. :) Hos oss er det sånn at jeg mer enn gjerne gir oralsex, mens han ikke liker å gi det. Kunne ikke falle meg inn å mase på ham om det når jeg vet det er noe han ikke liker å gjøre, men det betyr da ikke at jeg da ikke gidder gi ham det?! Han gir meg nytelse på andre områder istedet. Har faktisk aldri hatt et så godt sexliv som med denne mannen og vi er midt i 40-årene begge to.  :wub:

 

Kunne nok hatt det fint sammen vi Lillemus ;) ... hvis vi ikke begge allerede var i fantastiske forhold da.

 

Er vel naturlig at man gir og tar litt forskjellig avhengig av seksuelle preferanser. Angående oralsex så har jeg funnet ut at damer er veldig nøye på hva de putter i munnen.. mange ville gjerne personlig rengjøre lillegutt før suging er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nok hatt det fint sammen vi Lillemus ;) ... hvis vi ikke begge allerede var i fantastiske forhold da.

Er vel naturlig at man gir og tar litt forskjellig avhengig av seksuelle preferanser. Angående oralsex så har jeg funnet ut at damer er veldig nøye på hva de putter i munnen.. mange ville gjerne personlig rengjøre lillegutt før suging er aktuelt.

Hvis det er nødvendig med grundige vask rett før har han neppe bra nok hygiene generelt sett.

Men ser ikke bort fra at enkelte kvinns vasker selv om det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...