Gå til innhold

Rosa slalomklær?


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Jeg synes det høres fint ut! Kunne godt tenkt meg litt mer farger på meg selv i slalåmbakken, men jeg har sort bukse og brun jakke, og hvit hjelm.

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • frosken

    3

  • Dorthe

    3

  • Mary Poppins

    3

Gjest Nickløsheletida

Jeg synes det høres fint ut! Kunne godt tenkt meg litt mer farger på meg selv i slalåmbakken, men jeg har sort bukse og brun jakke, og hvit hjelm.

Kjør på!

Det jeg begynte å tenke på nå, er at jeg må bruke rosa bukse til jeg er langt oppe i 50-åra. Er jo meningen at jeg skal ha dem en 10-års tid når jeg først bruker så mye penger på klær. Det forrige antrekket mitt har jeg sikkert brukt i 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg begynte å tenke på nå, er at jeg må bruke rosa bukse til jeg er langt oppe i 50-åra. Er jo meningen at jeg skal ha dem en 10-års tid når jeg først bruker så mye penger på klær. Det forrige antrekket mitt har jeg sikkert brukt i 10 år.

Hvis den fremdeles passer om ti år, hva er problemet? Man trenger ikke se ut som om man trenger rullator selv om man har passert 50.

Den største forskjellen er antakelig at du legger mindre vekt på hva andre måtte mene. Dessuten er det ganske mange som har nok med seg selv i slalåmbakken (ja, det skrives med å på norsk) og bryr seg lite om hva andre har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hvis den fremdeles passer om ti år, hva er problemet? Man trenger ikke se ut som om man trenger rullator selv om man har passert 50.

Den største forskjellen er antakelig at du legger mindre vekt på hva andre måtte mene. Dessuten er det ganske mange som har nok med seg selv i slalåmbakken (ja, det skrives med å på norsk) og bryr seg lite om hva andre har på seg.

Ok da, får høre på dere da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg begynte å tenke på nå, er at jeg må bruke rosa bukse til jeg er langt oppe i 50-åra. Er jo meningen at jeg skal ha dem en 10-års tid når jeg først bruker så mye penger på klær. Det forrige antrekket mitt har jeg sikkert brukt i 10 år.

Her og nå bestemte jeg meg for at jeg SKAL kjøpe knallrosa slalombukse til meg selv på 50-årsdagen! Ingenting er bedre enn at man ikke forfaller selv om man fyller 50 ;) Klart man lett kan bikke over til å bli harry, men det synes jeg IKKE det er når man har sort jakke som "tilbehør" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg har en venninne som gikk på hodet i en bratt bakke (uten påkjørsel) som siden har brukt hjelm, men jeg lærte intet av hennes episode''

Vet ikke om du husker en tråd jeg hadde for lenge siden. Den handlet om sønnen min som ville ha en ny dyr hjelm. Det endte med at han fikk den hjelmen. Han falt i bakken og hjelmen sprakk. Det sier vel litt hvordan det kunne ha gått uten hjelmen. Nå kjører han brett da, gjør hopp og slikt, men alikevel. Jeg skal forresten lære meg brettkjøring nå, så jeg skal kjøpe meg hjelm ja.

Åh, sånt skremmer vettet av meg :/

Pga at jeg blir så lett øm av lette trykk der høreimplantatet mitt ligger, så greier jeg ikke å bruke hjelm i slalombakken.... jeg kan kjøpe hjelmen i str XL, men da henger den jo og slenger på hodet mitt :P Tror jeg allikevel skal gi det en sjanse til og se om jeg kan finne en hjelm som passer meg bedre enn den jeg hadde og som jeg bare måtte gi til eldstedatra mi..... På sykkel bruker jeg ALLTID hjelm, men den trykker på en litt annen måte ved implantatet enn det slalomhjelmen gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rosa bukse gpr fint npr jakka er svart. Mange med knallfarger i løypene nå, men helrosa ville jeg ikke gått for.

Men du - "siste halvdel av 40-årene"? Snøft! Er jo bare "midten av 40-årene" da! ;-) Vi er jo samme årgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm rart linken funker når jeg trykker på den

Uansett, jeg synes faktisk ikke det gjør noe om luen er rosa også men om du vil bytte den til sort er jo det greit..

Knallfarger er lov når det gjelder skiklær:) Hadde det vært en vanlig bukse så hadde jeg sagt nej!

''Hadde det vært en vanlig bukse så hadde jeg sagt nej!''

Å ja gudbedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Til mitt forsvar går jeg oftere overende i skibakken enn på vegen... ;-)''

Hverken i skibakken eller på veien er det det å gå overende jeg frykter mest - jeg frykter mer mine medtrafikanter! Og hodet mitt tåler nok bedre å treffe snøen i stor fart enn veien...

''jeg frykter mer mine medtrafikanter''

Enig. tenker akkurat slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nei, rosa bukse gpr fint npr jakka er svart. Mange med knallfarger i løypene nå, men helrosa ville jeg ikke gått for.

Men du - "siste halvdel av 40-årene"? Snøft! Er jo bare "midten av 40-årene" da! ;-) Vi er jo samme årgang.

''Men du - "siste halvdel av 40-årene"? Snøft! Er jo bare "midten av 40-årene" da! ;-) Vi er jo samme årgang''

Har jo tippet over midten da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Her og nå bestemte jeg meg for at jeg SKAL kjøpe knallrosa slalombukse til meg selv på 50-årsdagen! Ingenting er bedre enn at man ikke forfaller selv om man fyller 50 ;) Klart man lett kan bikke over til å bli harry, men det synes jeg IKKE det er når man har sort jakke som "tilbehør" :)

Har bestemt meg for å beholde den nå. Dere er jo så positive alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det :-) Må visst ut med mer penger da. Brukte nesten 10.000 i dag og da fikk jeg til og med avslag.

Støtter det folk sier til deg om hjelm. Jeg ble faktisk overrasket over hvor lett og behagelig hjelmen er å ha på - var redd den ville føles som en diger kladeis på hodet. det er kun på de kaldeste dagene jeg har en tynn lue under. Ellers gir hjelmen god nok varme. Og jeg slipper å bekymre meg for å bli rent ned av en vill og gæern småunge som bare kjører rett ned uten å svinge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Men du - "siste halvdel av 40-årene"? Snøft! Er jo bare "midten av 40-årene" da! ;-) Vi er jo samme årgang''

Har jo tippet over midten da ;-)

Teknisk sett ja, men "siste halvdel" høres eldre ut enn "midten" :-) Djeez - har jo bare så vidt sluttet å være i begynnelsen av 40-åra jo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var kult og sprekt :)

På treningssenteret "mitt", er det mange på din alder, og som bruker slike fancy farger. Det synes jeg er stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett ja, men "siste halvdel" høres eldre ut enn "midten" :-) Djeez - har jo bare så vidt sluttet å være i begynnelsen av 40-åra jo ;-)

Jeg priser meg lykkelig over at jeg fortsatt har beina godt plassert FØR midten av førtiåra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hadde det vært en vanlig bukse så hadde jeg sagt nej!''

Å ja gudbedre!

Men kanskje Morten Abel har rosa bukse? Han har i alle fall gul og oransje. Men er like kjekk uansett, synes jeg. Sexy. Tagbar. Karismatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...