Gå til innhold

Plutselig økt svette, illeluktende.


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har plutselig fått en veldig økt svetteproduksjon under armene. Som regel er det sånn at så fort jeg har kommet ut av dusjen og fått på meg klær, så er det vått under armene. Sånn fortsetter det hele dagen. Men det som verre er, at det lukter noe veldig veldig vondt. Denne lukten får jeg så og si heller ikke bort! :-/ Når jeg i løpet av dagen skal vaske meg igjen, så blir lukten ikke borte uansett hvilken såpe jeg bruker. Jeg har prøvd forskjellige deodoranter, men det har ikke noe å si. Jeg har til vanlig lenge brukt Stop24 fra apoteket, men denne hjelper heller ikke på dette. Jeg nevnte problemet til fastlegen min, men hun hadde ikke noen ideer. Jeg håper INDERLIG du kan hjelpe meg videre med dette, for det har blitt et stort problem for meg dette :-( Jente, 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det at du får disse problemene i en alder av 35 år kan bety at det er en bakenforliggende årsak. Det kan være greit med noen blodprøver hos fastlegen med sjekk av hormonsystemet inkludert stoffskiftet. Hvis Stop 24 ikke hjelper kan injeksjoner med Botox lokalt under armene være et alternativ da dette reduserer svetteproduksjonen sterkt i flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluminiumklorid! Prøv denne og se om det blir bedre da. Datteren min på femten begynte med denne for et par år siden, da hun var så plaga av våt svette under armene (hos henne har det dog aldri luktet noe). Problemet var løst etter kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...