Gå til innhold

Til Webmaster


Gjest Jeg trenger svar på dette

Anbefalte innlegg

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

De andre innleggene blir signert med gjest_togli. Ikke anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • XbellaX

    12

  • Togli

    10

  • Nicklusheletida

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Nicklusheletida

De andre innleggene blir signert med gjest_togli. Ikke anonym.

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Er det rart jeg (og andre) er forvirra? Det er bare rotet her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

Det har visst skjedd endrede forklaringer i de timene du har vært borte :P

Mine gamle innlegg vil være undertegnet gjest_togli der det før sto togli, og anonym der jeg før evt brukte andre og uregistrerte nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du fullstendig misset poenget? Det er ikke omleggingen som er et problem. det klarer vi å tilpasse oss, de nye mulighetene med bilde, smileys, personlige meldinger og ikke minst tilrettelegging for iPad og iPhone er svært velkomment.

Det som ikke er velkomment, er at redaksjonen ikke benytter anledningen til å fjerne/anonymisere gamle innlegg, til tross for at mange brukere ber om dette.

Det er rett og slett mangel på respekt!

At du flåser det hele bort med at vi har godt av denne treningen, gjør ikke saken bedre.

Alle innlegg er anonymiserte allerede i dag.

Om du i fremtiden legger til bilde av deg, blir det mindre anonymt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Det var det jeg også trodde, og web.tilsyn, men Hildeadmin oppklarte dette på en fin måte. Gamle innlegg blir ( i toglis tilfelle) rettet til gjest_togli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innlegg er anonymiserte allerede i dag.

Om du i fremtiden legger til bilde av deg, blir det mindre anonymt :-)

Nå, du gruer deg litt du også, men du tør ikke innrømme det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Den venstre hånda vet ikke hva den høyre driver med her inne nå. Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg puster - tilogmed med magen :)

Bra! Knall og fall hører med i slike prosesser men vi står han av, jeg er sikker på at dette blir flott, og det blir en velsignelse å kunne holde seg oppdatert på telefonen ...i tilfeller man egentlig burde drevet med noe langt nyttigere som jobb feks ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra! Knall og fall hører med i slike prosesser men vi står han av, jeg er sikker på at dette blir flott, og det blir en velsignelse å kunne holde seg oppdatert på telefonen ...i tilfeller man egentlig burde drevet med noe langt nyttigere som jobb feks ;-)

He he, ja jeg også tror dette blir bra når man får vent seg til det :) Forandring fryder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Den venstre hånda vet ikke hva den høyre driver med her inne nå. Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?

''Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?''

Ja, man kan lure. Da kan det jo like godt stå bare lillemus. Du blir uansett like søkbar nå. Før jeg dro ut i dag, skulle det ikke være mulig å søke opp gamle nick, men kun bare søke på tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?''

Ja, man kan lure. Da kan det jo like godt stå bare lillemus. Du blir uansett like søkbar nå. Før jeg dro ut i dag, skulle det ikke være mulig å søke opp gamle nick, men kun bare søke på tema.

Du må aldri forlate dol på søndag ettermiddag, det er da det er action her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Du må aldri forlate dol på søndag ettermiddag, det er da det er action her..

Skjønner ;-) Måtte på kino med yngstejenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innlegg er anonymiserte allerede i dag.

Om du i fremtiden legger til bilde av deg, blir det mindre anonymt :-)

Tja, problemet er jo at vi for tolv-tretten år siden omtrent la ut navnet på ungene våre her på DOL - Det hadde vi ikke gjort idag ;) Av den grunn hadde det vært veldig ok om alle tidligere innlegg ble undertegnet "anonym". Jeg ser ikke helt hvilken grunn DOL har for ikke å gjøre det? At de vil beholde innleggene kan jeg imidlertid skjønne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri forlate dol på søndag ettermiddag, det er da det er action her..

Jeg jobber stort sett hver søndag jeg... idag hadde jeg dog bare en kortvakt, så jeg fikk meg meg litt av det.

Men ser ut som jeg kanskje burde ta meg fri hver søndag for å få med meg den actionen som tydeligvis skjer på søndager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber stort sett hver søndag jeg... idag hadde jeg dog bare en kortvakt, så jeg fikk meg meg litt av det.

Men ser ut som jeg kanskje burde ta meg fri hver søndag for å få med meg den actionen som tydeligvis skjer på søndager :)

Du har skjønt det :-)

Nå må jeg køye, sov godt, sees på "den andre siden", (om jeg finner "send"-knappen vel å merke for jeg får ikke brillene mine før til onsdag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...