Gå til innhold

Fordel med eldre "pulevenn"


Maglor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

Det er veldig enkelt å få seg ung mann.

Jeg hadde profil på (..konkurerende nettsted..) hvor jeg eksplisitt sa jeg ønsket meg menn mellom 20-40 for "hygge". Selv er jeg 62, overvektig og halt. 

Jeg må vel ha fått iallefall 250 hendvendelser derfra.

 

 

Lurer på hvor mange henvendelser en 62 år gammel overvektig og halt mann hadde fått?

Anonymous poster hash: b2701...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    17

  •  cilie

    17

  • Maglor

    8

  • AnonymBruker

    5

Mest aktive i denne tråden

Det er veldig enkelt å få seg ung mann.

Jeg hadde profil på (..konkurerende nettsted..) hvor jeg eksplisitt sa jeg ønsket meg menn mellom 20-40 for "hygge". Selv er jeg 62, overvektig og halt. 

Jeg må vel ha fått iallefall 250 hendvendelser derfra.

Anonymous poster hash: 4d5ae...47d

Troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Hvis det er sånn å forstå at du aldri mer interrssert i sex har dere noe å jobbe med i forholdet. Mener du tilfeldig sex er jeg enig.

Sex med en som det ikke blir noe mer med. Altså da kunne jeg sikkert gått høyere opp i alder, enn en jeg ville ha et forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er veldig enkelt å få seg ung mann.

Jeg hadde profil på (..konkurerende nettsted..) hvor jeg eksplisitt sa jeg ønsket meg menn mellom 20-40 for "hygge". Selv er jeg 62, overvektig og halt. 

Jeg må vel ha fått iallefall 250 hendvendelser derfra.

Anonymous poster hash: 4d5ae...47d

 

 

You go girl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...