Gå til innhold

Nok er nok!


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Det står: Doktor Online lagrer ingen personopplysninger utover e-postadresse og IP-adresse spores ikke.

Slik jeg forstår det så sporer dere ikke ip- adresse, men lagrer den. Det er slik dere kan se om noen prøver å opprette nye kontoer.

Jeg forstår det slik at det mangler et komma mellom "epostadresse" og "IP-adresse". Da blir det forståelig for meg - at IP-adr ikke lagres. Men det er som sagt min forståelse :) Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår det slik at det mangler et komma mellom "epostadresse" og "IP-adresse". Da blir det forståelig for meg - at IP-adr ikke spores. Men det er som sagt min forståelse :)

De sporer ikke ip adressen, men Kanskje de lagrer den.  Hvordan skal de eller vite om noen prøver å opprette nye brukerkontoer? Det er ikke noe problem for meg om de gjør det, men jeg lurte litt etter det første innlegget her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Vi kan se hvilken ip-adresse et innlegg er postet fra. Og i tillegg så er jo enkelte brukere så lettkjennelige at vi ganske raskt vil gjenkjenne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...