Gå til innhold

Fant kondomer i skuffen til mannen min


Chance1365380587

Anbefalte innlegg

Det er alltid to(tre) parter i utroskap. Om du er "sliten" og ikke orker sex, flere år etter en barnefødsel, eller har tilbrakt hele permisjonen på kafe og blitt feit, kan du takke deg selv når gubber ikke gidder å mase lenger,

Det går da an å snakke sammen? Løse problemer sammen? Glad jeg ikke er i forhold med de kravene hele tiden. Ikke legge på seg, alltid ha lyst på sex etc. Det må være slitsomt å være i forhold! To mennesker er sjelden like hele livet. Det må man ta hensyn til eller finne løsninger på.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid to(tre) parter i utroskap. Om du er "sliten" og ikke orker sex, flere år etter en barnefødsel, eller har tilbrakt hele permisjonen på kafe og blitt feit, kan du takke deg selv når gubber ikke gidder å mase lenger,

 

 

Det er alltid to(tre) parter i utroskap. Om du er "sliten" og ikke orker sex, flere år etter en barnefødsel, eller har tilbrakt hele permisjonen på kafe og blitt feit, kan du takke deg selv når gubber ikke gidder å mase lenger,

Veldig saklig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ligger i søppelkassen brukt er det tegn på at han bruker den til onanering. Han er vel ikke utro hjemme? Du kan jo bruke hansker når du går igjennom den. Beste måten å sjekke på!

Ettersom han har gjemt de ubrukte godt i skapet legger han neppe de brukte i matavfallet... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom han har gjemt de ubrukte godt i skapet legger han neppe de brukte i matavfallet... ;-)

Nei, de ligger ikke i matavfallet. Det er mer sannsynlig at de ligger i nærmeste søppelbøtte, kanskje på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de ligger ikke i matavfallet. Det er mer sannsynlig at de ligger i nærmeste søppelbøtte, kanskje på badet?

Tror du? Om han har gjemt denne pakken så godt at ts fant dem kun fordi hun lette etter noe annet gjetter jeg at han putter dem i papir og kaster dem der de ikke kan bli funnet etter at de er brukt. Men mulig du har rett og jeg feil her, og det koster uansett ikke mye å ta en titt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom han har gjemt de ubrukte godt i skapet legger han neppe de brukte i matavfallet... ;-)

 

Kondomer er ikke biologisk avfall og skal følgelig heller ikke kastes i matavfallet. *åpplysende*

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondomer er ikke biologisk avfall og skal følgelig heller ikke kastes i matavfallet. *åpplysende*

 

:D

Hihi, der ser du hvor lenge det er siden kondomtiden :P

Restavfall selvfølgelig. Selv om gutta sikkert blir fornærmet over at det omtales som rest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, der ser du hvor lenge det er siden kondomtiden :P

Restavfall selvfølgelig. Selv om gutta sikkert blir fornærmet over at det omtales som rest...

Vrenges og innholdet tømmes i bioavfall - resten i restavfall! Kildesortering muss sein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrenges og innholdet tømmes i bioavfall - resten i restavfall! Kildesortering muss sein!

 

Hahaha, fantastisk, dagen ble brått bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrenges og innholdet tømmes i bioavfall - resten i restavfall! Kildesortering muss sein!

 

Sånn var det, ja. Stolt over hvor langt du går i din bærekraftige tankegang, morsan!  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det, ja. Stolt over hvor langt du går i din bærekraftige tankegang, morsan! ^_^

Ha ha! Har vært på hytta i sommer og der er det ekstremt hvor mye kildesortering det legges opp til. Jeg lurer noen ganger på hvor grensa går for miljøvennlighet når det gjelder det at man nærmest må vaske søpla si med såpe og vann før sortering!

I tillegg hadde jeg et annet problem der i år: Fordi det legges opp til utstrakt kildesortering hentes restavfall bare hver tredje uke. Jeg tok over hytte og barn etter eksmann som ikke hadde kildesortert NOE, hvilket betød at den bittelille restsøppelkassa var full da jeg kom og fortsatt 1,5 uke igjen til tømming... Jeg måtte ta med meg restsøpla og kaste i søppeldunk på stranda. ;) Eksmannfolk ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...