Gå til innhold

etter ett brudd


omneot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • omneot

    25

  • Lillemus

    7

  • Togli

    7

  • morsan

    5

Mest aktive i denne tråden

På 9.12.2013 den 0.12, IngridSletten skrev:

Du må kjenne etter hva du tåler av kontakt. Hvis hvert møte blir en påkjenning ( og det er det gjerne i en slik situasjon), så få du begrense kontakten til et nødvendig minimum.

 

Å beholde et vennskap vil jeg også tenke er vanskelig å få til når det er sånn at du føler mye mer enn vennskap. Kanskje en gang i fremtiden.

 

Ta regi så mye du klarer, kjenn etter hva du tåler og sett grenser. Kanskje ser hun konsekvensene av sitt valg tydeligere hvis du velger hva som er best for DEG i den ufrivillige situasjonen du har havnet i. Kanskje har hun tenkt deg inn i en rolle som du ikke er komfortabel med i det hele tatt.

Ta regi for DEG!

Er du fortsatt her IngridSletten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2013 den 22.12, omneot skrev:

lurer på hvor "normalt" det er etter ett brudd å finne sammen igjen

når bruddet kommer brått som det ofte gjør på en part , så lurer en på hva som gikk gale og om det kan rettes.

sitter igjen med en følelse av at dette har gått rimelig fort i svingene , go at det ikek er så veldig gjennomtenkt.

det baserer jeg på at rett før brudd så la man planer framover , for så og gå ut døren rett etterpå

hva er mulighetne for at man vil angre seg når man får det på avstand og gjerne ser hva man faktisk har mistet / forlatt

ikke at jeg gjør regning med at det vil skje , men i en tidleig fase etter bruddet så er det en del i meg som håper på en ny mulighet

 

Slike tanker har jeg også tenkt. Men jeg tror man skal tenke at hvis noen slår opp så er det håpløst selv om det høres rart ut at noen kan miste interessen fullstendig. Man må bare for sin egen del slå fra tanken på at de vil komme tilbake. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Lilletuppelure
På 17.11.2017 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Lilletuppelure, er du her fortsatt?

Anonymkode: 35f1b...6c8

Sitter og rydder i mailen min og ser at jeg ble spurt etter for et par år siden, hehe ;)

Her er jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...