Gå til innhold

SOS, store utland!


tonie

Anbefalte innlegg

Det er det lille landet i nord som kaller. Den siste sovjetstaten, vet dere. Det skjer rare, rare ting her. Jeg kan ikke si noe om hva det gjelder, for da blir alt slettet, men vi er litt bekymret for rikets framtid, vet ikke helt hva vi skal tro, og får ikke lov til å snakke om det! Det kan se ut som vi er kneblet av myndighetene, og ingen vet helt hvor kongen er. Det ryktes at de snart kommer og samler inn tastaturene våre, og det neste kan bli at vi får taleforbud. Kan dere vennligst komme og hjelpe oss?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det er litt rart at alt slettes, alle steder. Bare på donald.no får det stå.

Anonymous poster hash: ee262...b7d

 

Donald altså, tuller du? :) Ulydige unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Jeg googla det der, men det skulle jeg ikke gjort, for jeg endte opp på en side hvor det var avbildet Carl I. Hagen i en sliten truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei da så, for mediestrategien var i såfall å offentliggjøre skilsmissen via Katrine Angelica Østlyng i en skypesamtale sant?? :D

Det er alltid sånn. Den første som spør kjendiser om kjærester, graviditet, samlivsbrudd, sykdommer og den slags, får vite den absolutte sannheten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er denne Katrine Angelica Østlyng? Beklager spørsmålet mitt, jeg er ikke så oppdatert på kjendisfronten...

 

Du får klikke på linken da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Du får klikke på linken da vet du.

 

Ah, klikket meg videre:

 

som til daglig er musikkjournalist og student

 

She's a nobody.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, det går nå varmt på Twitter. Det påstås at det blir pressekonferanse etter Statisråd i morgen.

 

Har dette noe med Velte-Petter å gjøre?



Anonymous poster hash: 893c8...28f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...