Gå til innhold

Har du forslag til sunn kveldskos?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bakt eple med kanel eller riskaker med smak/sunt pålegg

Er riskaker sunt da? Har hørt at de ikke er det. Pakker du et eple inn i aluminiumsfolie med kanel? Hvor lenge skal det stå i ovnen på hvor mange grader? Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt vennet meg av med å spise om kvelden, det går helt fint.

 

Kveldskosen blir ofte de kaloriene ekstra, som en legger på seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Chips,

Det er knasende godt:-)

Chips er ikke spesielt sunt og inneholder masse fett.

Endret av Høstløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chips er ikke spesielt sunt og inneholder masse fett.

Hei!

Jeg syns fett akrylamid og salt er sunt.

Og jeg er og forblir tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg syns fett akrylamid og salt er sunt.

Og jeg er og forblir tynn.

Da har svaret ditt ingen relevans til TS' spørsmål.

Endret av Høstløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg syns fett akrylamid og salt er sunt.

Og jeg er og forblir tynn.

Men du spiser jo omtrent ikke etter hva jeg har skjønt.

 

Å anbefale chips som kveldskos til noen som spør etter noe som er sunt og ikke gjør at man legger på seg, er helt feil.

 

Jeg ville heller gått for lett-kakao (i disse kalde tider), en smoothie (melk, 1/2 banan og frosne bringebær + flytende stevia med vaniljesmak), oppskåret frukt med mager kesam smaksatt med vanilje-stevia (mindre kalorier enn vaniljekesam). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du spiser jo omtrent ikke etter hva jeg har skjønt.

 

Å anbefale chips som kveldskos til noen som spør etter noe som er sunt og ikke gjør at man legger på seg, er helt feil.

 

Jeg ville heller gått for lett-kakao (i disse kalde tider), en smoothie (melk, 1/2 banan og frosne bringebær + flytende stevia med vaniljesmak), oppskåret frukt med mager kesam smaksatt med vanilje-stevia (mindre kalorier enn vaniljekesam). :)

Hei!

Jeg spiser når det ikke er stress rundt meg konstant.

Nå er det stress ,MYE stress, derfor spiser jeg chips og en sjokolade til 5kr hver dag, den gjør meg kvalm.

Men to kvelder nå fikk jeg lyst på mat:-) da spiste jeg en ost, som jeg ikke tåler og resten av fisken fra middagen:-)

Jeg ble proppfull og i godt humør, bare fordi jeg hadde spist og det både fisk og melkeprodukter, osten ble jeg syk av, men smaken er god:-) og det er viktigere i blant.

Jeg syns man må spise og kjenne seg glad, jeg er glad for chips, det elsker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser Skyr de dagene jeg spiser lite.

Skulle ønske jeg tålte det. :( De med smak spiser jeg ikke ettersom de er kunstig søtet og den som er naturell får jeg vondt i magen av. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg syns fett akrylamid og salt er sunt.

Og jeg er og forblir tynn.

Hehe :). En skal ikke kimse av det å kose seg - og mental helse er vel så viktig som fysisk helse! :).

Altfor glad i chips selv, og kan ikke si jeg er direkte tynn, men har funnet ut at bare en veldig liten skål med chips også er veldig godt. Men det er altfor lett å spise for mye når en først er i gang.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :). En skal ikke kimse av det å kose seg - og mental helse er vel så viktig som fysisk helse! :).

Altfor glad i chips selv, og kan ikke si jeg er direkte tynn, men har funnet ut at bare en veldig liten skål med chips også er veldig godt. Men det er altfor lett å spise for mye når en først er i gang.

Hei!

 

:-)

 

Mye helse i kos og bekymringsfrihet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man ikke blir tykk av?

 

Spis det du har lyst på, bare hold deg på eller under TDEE, så blir du ikke tykk.

 

Eller er det koffertgreier? Bruk kondom.

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg spiser når det ikke er stress rundt meg konstant.

Nå er det stress ,MYE stress, derfor spiser jeg chips og en sjokolade til 5kr hver dag, den gjør meg kvalm.

Men to kvelder nå fikk jeg lyst på mat:-) da spiste jeg en ost, som jeg ikke tåler og resten av fisken fra middagen:-)

Jeg ble proppfull og i godt humør, bare fordi jeg hadde spist og det både fisk og melkeprodukter, osten ble jeg syk av, men smaken er god:-) 

 

Jeg syntes generelt sett at det ikke er så veldig lurt på spise mat man blir dårlig av, selv om man blir glad og i godt humør. Men nå er jeg litt sær da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spis det du har lyst på, bare hold deg på eller under TDEE, så blir du ikke tykk.

 

Eller er det koffertgreier? Bruk kondom.

Hva er TDEE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...