Gå til innhold

Rembrandt tannblekemiddel


Amiga

Anbefalte innlegg

Hva koster det sånn ca. å få gjort det hos tannlege da? Og det finnes visst flere metoder?

Hva er forskjell på de forskjellige metoder? Pris/Kvalitet ? Jeg regner med att det er litt billigere her på Gran Canaria enn i Norge, men siden jeg ikke jeg har peiling på priser på dette blir jeg glad for et sånnt ca. svar likevel! :-)

Jeg spurte tannlegen min om det samme for et par år siden og husker ikke nøyaktig hva han svarte, så dette blir litt svevende:

Ca. 2-2.500 for en behandling med to konsultasjoner, som effekt som ville vare rundt et par år. Inkl. spesialtilpassede skinner til mitt tannsett. Hm.. Ja, tror det var omtrent slik (_mulig_ at man skulle sove med det blekemiddelet en periode, husker som sagt ikke helt svaret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte tannlegen min om det samme for et par år siden og husker ikke nøyaktig hva han svarte, så dette blir litt svevende:

Ca. 2-2.500 for en behandling med to konsultasjoner, som effekt som ville vare rundt et par år. Inkl. spesialtilpassede skinner til mitt tannsett. Hm.. Ja, tror det var omtrent slik (_mulig_ at man skulle sove med det blekemiddelet en periode, husker som sagt ikke helt svaret).

Menne.... hvorfor svarer du når du åpenbart ikke har peiling?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne.... hvorfor svarer du når du åpenbart ikke har peiling?

:)

Åpenbart..? Det vil tiden vise! *niblunker til tannlegen*

(nå må du slutte med den evinnelige herpinga av andres tråder, dah!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart..? Det vil tiden vise! *niblunker til tannlegen*

(nå må du slutte med den evinnelige herpinga av andres tråder, dah!)

Nei, birdie, her handler det ikke om herping. Jeg mener, du prøver å gi et resymé av hva tannlegen din sa, men så husker du ikke en dritt :) Du må kvalitetssikre det du skriver, baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Tre ganger så dyrt, jo..

Har ikke sett den her til lands, jeg - derimot selger H&M en lignende pakke (som også fåes på TV-shop) til samme pris som du må ut med på GC.

Jeg reagerte på prisen ja..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, birdie, her handler det ikke om herping. Jeg mener, du prøver å gi et resymé av hva tannlegen din sa, men så husker du ikke en dritt :) Du må kvalitetssikre det du skriver, baby!

Jammen atte..

- jeg er jo _søt_, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpenbart..? Det vil tiden vise! *niblunker til tannlegen*

(nå må du slutte med den evinnelige herpinga av andres tråder, dah!)

På Smart Club selger de en tannkrem som heter Denblan. Den bleker tennene bra, iallefall, og om man ikke bruker den for lenge av gangen, så slipper man ising også.

Jeg bruker den periodevis av og til, og jeg har ganske svak emalje på tennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

På Smart Club selger de en tannkrem som heter Denblan. Den bleker tennene bra, iallefall, og om man ikke bruker den for lenge av gangen, så slipper man ising også.

Jeg bruker den periodevis av og til, og jeg har ganske svak emalje på tennene...

Vet det er lenge siden du skrev innlegget ditt, men jeg fant det når jeg drev på å søkte. Jeg lurer på... Virker virkelig den tannkremen`? Jeg hadde nemmelig en slik blekningstannkrem og den virket ikke i det hele tatt! (husker ikke hva den het,men jeg kjøpte den på et parfymeri og den var DYR)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er lenge siden du skrev innlegget ditt, men jeg fant det når jeg drev på å søkte. Jeg lurer på... Virker virkelig den tannkremen`? Jeg hadde nemmelig en slik blekningstannkrem og den virket ikke i det hele tatt! (husker ikke hva den het,men jeg kjøpte den på et parfymeri og den var DYR)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er lenge siden du skrev innlegget ditt, men jeg fant det når jeg drev på å søkte. Jeg lurer på... Virker virkelig den tannkremen`? Jeg hadde nemmelig en slik blekningstannkrem og den virket ikke i det hele tatt! (husker ikke hva den het,men jeg kjøpte den på et parfymeri og den var DYR)

Jeg kjøpte tannblekemiddelet som man skulle bruke i stedet for tannkrem, jeg brukte det 3 ganger daglig i to uker samtidig som jeg brukte Vademecum tannskyllemiddel før tannpussen med batteridreven tannbørste, tennene ble lysere men ikke reklamehvit. Så jeg kommer til å bruke det flere ganger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er lenge siden du skrev innlegget ditt, men jeg fant det når jeg drev på å søkte. Jeg lurer på... Virker virkelig den tannkremen`? Jeg hadde nemmelig en slik blekningstannkrem og den virket ikke i det hele tatt! (husker ikke hva den het,men jeg kjøpte den på et parfymeri og den var DYR)

Jeg synes den virker, iallefall. Kritthvite tenner får man ikke, men de blir hvitere. Og så iser det ikke i tennene når man bruker den, iallefall ikke hos meg. Jeg fikk litt sårt tannkjøtt i den første perioden jeg brukte den, men det kan godt være jeg var litt for ivrig og pusset for hardt...

Den koster rundt 80 kroner på Smart Club...mintgrønn og hvit pakning, om jeg ikke husker feil.

Regner med de har det på andre Smart Club-butikker enn Alnabru også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...