Gå til innhold

...når vi lurer på hvordan det går....


flisa

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha, Aina - fra oss alle som er bekymret. Vet du - jeg sender deg navnet til mammaen hennes - kom på nå at hun fortalte meg fornavnet hennes ---- skal se om jeg finner henne i tlf.katalogen. Men nå føler vel du deg presset også?

Føler meg ikke presset, men glad om jeg kan være til hjelp.

Flott at hun er innlagt og ikke i koma, men håper de gir henne riktig behandling nå.

De må forstå at det er mer enn bare å gi tabletter i hytt og pine til folk som er sterkt deprimerte. Jeg tror det er like viktig at vi og de rundt henne bryr seg.

Vel, flisa. Vi prates etterpå. Nå skal jeg bli "kvitt" syv kaniner...

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei flisa:-)

Poenget er at vi ikke KAN gjøre noe som helst i slike situasjoner - annet enn å oppfordre til å kontakte det lokale hjelpeapparatet. Vi kjenner ikke våre brukeres identitet, og kan dermed heller ikke varsle noen direkte.

Vennlig hilsen

Dette er noe av det som imponerer minst på DOL. Dere fraskriver dere etthvert ansvar for brukernes ve og vel, og synes å være mer opptatt av deres egen image fremfor å drive en helsetjenste via nettet. Dere «truer» med å finne folks IP når de blir for store i kjeften, men å få ut finger'n når noen ligger nesa i været ser ut til å være plent umulig.

Terningkast én!

Flisgubben, som enda kan kalle seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...