Gå til innhold

det har skjedd igjen


missmas

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er folk som er ute på joggetur som også blir voldtatt. Og folk som ikke har kontroll på livet sitt i det hele tatt, snakker om sex slaver.

 

Men hvis man gang på gang blir voldtatt i fylla er det nok en fordel å slutte å drikke seg snydens full.

Anonymous poster hash: fd380...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DexterMorgan

Det er en verden full av ondskap.

Konsekvensen av det er at man faktisk må ta forhåndsregler dersom man vil redusere sannsynligheten/unngå at den skal ramme deg.

Det har ingenting med "skyld" å gjøre, det er ingen tvil om hvem som har skylden håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Men hvis man gang på gang blir voldtatt i fylla er det nok en fordel å slutte å drikke seg snydens full.

Anonymous poster hash: fd380...b39

 

Ja er enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Jeg brenner meg hver gang jeg legger hånda på den varme kokeplata, hva skal jeg gjøre??  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brenner meg hver gang jeg legger hånda på den varme kokeplata, hva skal jeg gjøre??  :ph34r:

 

Forby alle kokeplater!

Anonymous poster hash: fd380...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk som er ute på joggetur som også blir voldtatt. Og folk som ikke har kontroll på livet sitt i det hele tatt, snakker om sex slaver.

Selvsagt, men jeg skjønner ikke helt denne kommentaren, mener du at det ikke er noen vits i å ta noen forholdsregler da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Selvsagt, men jeg skjønner ikke helt denne kommentaren, mener du at det ikke er noen vits i å ta noen forholdsregler da eller?

Joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...