Gå til innhold

La oss lage en liste over slankemat


tjohei1

Anbefalte innlegg

Bra link! Jada, havregrøt er sunt i passelig mengde. For de fleste betyr det mindre porsjon enn hva Marit Bjørgen tar til frokost.

Jeg får snakke for meg selv, men jeg vil ikke ta bort den lille skjeen med sukker som gjør at det smaker godt, men som tross alt har få kalorier. Når man rører 1/2 kg sukker inn i en kakedeig eller drikker en liter cola er sukkermengden i en helt annen størrelsesorden.

Jeg bruker flytende vaniljestevia i havregrøten min, kjempegodt! :) Og sunnere enn sukker, selv om det er bare en liten skje på grøten. Sunnere for både tenner og blodsukkeret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra link! Jada, havregrøt er sunt i passelig mengde. For de fleste betyr det mindre porsjon enn hva Marit Bjørgen tar til frokost.

Jeg får snakke for meg selv, men jeg vil ikke ta bort den lille skjeen med sukker som gjør at det smaker godt, men som tross alt har få kalorier. Når man rører 1/2 kg sukker inn i en kakedeig eller drikker en liter cola er sukkermengden i en helt annen størrelsesorden.

Du kan jo bruke honning istedenfor sukker. Det er sunnere og inneholder næringsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker flytende vaniljestevia i havregrøten min, kjempegodt! :) Og sunnere enn sukker, selv om det er bare en liten skje på grøten. Sunnere for både tenner og blodsukkeret. :)

Hvor får man tak i flytende stevia? Meny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i flytende stevia? Meny?

Amer ikke om de har det på Meny, det er ingen Meny her, jeg handler på iherb.com, kommer i postkassa i løpet av noen dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amer ikke om de har det på Meny, det er ingen Meny her, jeg handler på iherb.com, kommer i postkassa i løpet av noen dager. :)

Er det trygt å handle der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella Dotte

Vær obs på at også kunstige søtningsmidler bidrar til å opprettholde søtsug, hyppig inntak av søtsaker kan gjøre det vanskeligere å holde dietten for de som sliter med søtsug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at også kunstige søtningsmidler bidrar til å opprettholde søtsug, hyppig inntak av søtsaker kan gjøre det vanskeligere å holde dietten for de som sliter med søtsug.

Ja også kan det også være skadelig i store mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trygt å handle der da?

Har aldri hørt at noen har problemer med å handle på iherb.com, men pass på at du ikke overstiger 200,-, den magiske tollgrensen... Da kan du evt. få delt pakken i flere mindre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...