Gå til innhold

Utro på ferie, angrer ikke


DoleMari

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg vært utro på ferie. Jeg er glad jeg var det og hadde en god opplevelse om at jeg kan ha det godt igjen! Han var en gentleman og jeg hadde bra sex.

 

Grunnen er vel at samboeren min var utro med meg på ferie, jeg tilga og har gått videre,, men har aldri klart å stole helt på han fordi han snakker ikke. Vi har ikke sex lenger, og jeg trengte å kjenne at jeg har lyst igjen:)

 

Jeg tar det heller med meg hjem som en berikelse og kanskje piffe opp litt hjemme... men møtte en trøtt og sliten og lite pratsom mann igjen etter ferien. Har bestemt meg for å ikke mase og være litt roligere hjemme...Men jeg blir så urolig når han ikke prater til meg på 5 timer og er helt stille... jeg føler meg så avvist:(

 

Jeg hadde ikke angst på ferie i det hele tatt, men når jeg kommer hjem blir jeg så lei meg av en mann som ikke "ser meg i det hele tatt, og jeg får en følelse av selvhat og hater meg selv. Jeg prøver hele tiden og ikke tenke sånn ,men jeg blir så urolig av stillheten hele tiden. Hvis jeg ikke prater kan det gå mange timer og ingen sier noe og jeg prøver alt for at han skal ha det godt. Masserer han og prøver å få han til å le, men det går ikke. Han vil helst bare være i fred hele tiden.

 

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Min største frykt er at jeg har ødelagt han med mitt følelsesprat tidligere som jeg har tenkt å gjøre noe med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dere er sammen fordi...? Dere knuller andre bak ryggen på hverandre og snakker ikke til hverandre - finnes det noe kjærlighet her i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min side har det vært masse og det er det fortsatt. Han er grei, men utslitt av jobb og lite søvn osv. Han lukker seg mer og mer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at jeg ikke klarer å være sammen med en så inneslutta type etter å ha vært sammen i  4 år. Ingen spørsmål om hvordan jeg har hatt det på tur, ingen interesser for meg. Hvis jeg spør om noe kan han svare: skulle jeg svare på det. Kan sitte å se fotball hele søndagen foran tv og ser ikke på meg, viser meg ingen interesse... vi hadde bra sex før, men jeg liker ikke klasking og hardhendt behandlng. Egentlig er jeg litt sint.. han kan furte en hel kveld uten å snakke til meg, og så kommer det fram at det er en liten filleting, og jeg føler meg straffa og fortvila av taushten og likegyldigheten hans..

 

Mens jeg derimot har angstproblemer i visse situasjoner, og det trigges veldig at hans adferd, og det baller det vel på seg og jeg blir masete for å få en respons når jeg snakker til han.... har bestemt meg for å roe ned dette og vre mer stille..

 

Han er på årlige fylleturer med moren sin og da stoler jeg absolutt ikke på han... jeg har aldri vært utro og har ikke hatt lyst å andre enn han, før nå. Ikke fikk jeg fylleangst heller ,som jeg pleier å få når jeg drikker for mye... jeg hadde det bare gøy. Det var bare godt å kjenne seg glad og ha det godt med en mann igjen, så jeg angrer ingenting.. utrolig til å være meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Du får finne ut hva du vil. Enten må du satse på forholdet eller så får du komme deg ut av det. Det du gjør nå er ikke OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg syns det er ok det du gjorde, man trenger gode opplevelser i livet. Virker ikke som forholdet ditt til din mann er særlig bra, da er det vel naturlig at man søker andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er ok det du gjorde, man trenger gode opplevelser i livet. Virker ikke som forholdet ditt til din mann er særlig bra, da er det vel naturlig at man søker andre plasser.

:) Jeg vet det ikke er ok, men trenger gode opplevelser. Så får jeg ta tak i ting etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

:) Jeg vet det ikke er ok, men trenger gode opplevelser. Så får jeg ta tak i ting etterhvert:)

Hvorfor er det ikke ok hvis det gir deg gode opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pauser i forhold er undervurdert, da får man tanke til å kjenne på om det er savn der eller ikke, og ting blir bedre, eller avsluttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pauser i forhold er undervurdert, da får man tanke til å kjenne på om det er savn der eller ikke, og ting blir bedre, eller avsluttes.

Enig. Jeg trengte å kjenne at noen faktisk begjæret meg igjen. Det har jeg ikke gjort på årevis. Jeg har gjort så mye for å få liv i dette forholdet, men jeg kan ikke forandre andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at jeg ikke klarer å være sammen med en så inneslutta type etter å ha vært sammen i  4 år. Ingen spørsmål om hvordan jeg har hatt det på tur, ingen interesser for meg. Hvis jeg spør om noe kan han svare: skulle jeg svare på det. Kan sitte å se fotball hele søndagen foran tv og ser ikke på meg, viser meg ingen interesse... vi hadde bra sex før, men jeg liker ikke klasking og hardhendt behandlng. Egentlig er jeg litt sint.. han kan furte en hel kveld uten å snakke til meg, og så kommer det fram at det er en liten filleting, og jeg føler meg straffa og fortvila av taushten og likegyldigheten hans..

 

Mens jeg derimot har angstproblemer i visse situasjoner, og det trigges veldig at hans adferd, og det baller det vel på seg og jeg blir masete for å få en respons når jeg snakker til han.... har bestemt meg for å roe ned dette og vre mer stille..

 

Han er på årlige fylleturer med moren sin og da stoler jeg absolutt ikke på han... jeg har aldri vært utro og har ikke hatt lyst å andre enn han, før nå. Ikke fikk jeg fylleangst heller ,som jeg pleier å få når jeg drikker for mye... jeg hadde det bare gøy. Det var bare godt å kjenne seg glad og ha det godt med en mann igjen, så jeg angrer ingenting.. utrolig til å være meg:)

Les hva du selv skriver. Hvis dere ikke har barn sammen - kom deg unna! Har dere barn sammen - vurder å jobbe med forholdet, familieterapi etc., men det høres ganske håpløst ut.¨

Tror du ikke egentlig du har det bedre uten ham?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Jamen så for f..n, det kan ikke kalles pause når dere er sammen. Du har gått bak ryggen på ham, rett og slett.

 

Hvorfor i alle dager er du sammen med ham når han gjør deg så usikker som du sier, og du er så lite glad i ham at du kan være utro uten å ha dårlig samvittighet?

 

Det gjør det ikke bedre i det hele tatt at han har vært utro før, det gir deg ingen rett til å "ta igjen".

 

Dere er voksne mennesker. Ingen andre enn du kan gjøre noe med hvordan du har det. Ta ansvar. Slik som det er nå ødelegger dere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det ikke ok hvis det gir deg gode opplevelser?

 

Jeg synes dette blir et veldig "lett" argument. Det er mye som ville gitt meg gode opplevelser, som jeg ikke gjør fordi dette vil gå utover andre. Man har faktisk et visst ansvar for ikke å såre andre med sine handlinger. Det er i alle fall mitt syn.

Anonymous poster hash: f2ff2...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dette blir et veldig "lett" argument. Det er mye som ville gitt meg gode opplevelser, som jeg ikke gjør fordi dette vil gå utover andre. Man har faktisk et visst ansvar for ikke å såre andre med sine handlinger. Det er i alle fall mitt syn.

Anonymous poster hash: f2ff2...c6b

Som sagt over ikke veldig kjent med begrepet "tøs", men ville du synes det var greit om samboeren din tente på å kalle deg hore under sex?

Jeg tror jeg ville rømt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som sagt over ikke veldig kjent med begrepet "tøs", men ville du synes det var greit om samboeren din tente på å kalle deg hore under sex?

Jeg tror jeg ville rømt.

 

Jeg personlig ville vært skeptisk til det i utgangspunktet ja, men det kommer an på situasjonen tror jeg. Hvorvidt jeg ville rømt avhenger også av mange andre faktorer (f.eks. hvilke andre kvaliteter han hadde hatt). I dette tilfellet virker det som hans negative handlinger i stor grad overskygger de positive handlingene.

Anonymous poster hash: f2ff2...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dette kommer litt feil ut. Det høres ut som jeg tar enkelt på utroskap. Det gjør jeg ikke. Jeg har aldri vært utro og har aldri hatt lyst til det før heller. Det er bare forholdet som er komplisert. Jeg har vel aldri stolt på ham når han drar på sine årlige sydenturer. Unnsklydte meg med det fordi jeg savnet så inderlig god sex og ikke bare ufølsom sex! Og fordi jeg er så fortvila for jeg er veldig glad i ham på den ene siden, men klarer vel ikke å ha det godt med han på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Jeg synes dette blir et veldig "lett" argument. Det er mye som ville gitt meg gode opplevelser, som jeg ikke gjør fordi dette vil gå utover andre. Man har faktisk et visst ansvar for ikke å såre andre med sine handlinger. Det er i alle fall mitt syn.

Anonymous poster hash: f2ff2...c6b

 

Mannen virker ikke særlig grei. Syns hun burde fortelle mannen om det, men ikke sikkert han bryr seg. Virker jo ganske likegyldig ovenfor henne, og han var jo selv utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skiller dere ikke lag? Har dere barn sammen?

 

Jeg ville snakket med ham om dere skal være sammen mer eller ikke. Et brudd er vondt mens man står midt oppi det, men på sikt kan det være mye bedre for hver av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du beskriver et forhold jeg hadde valgt å ta en evig "ferie" fra. Livet er så kort. Hvorfor bruke det opp i et dårlig forhold



Anonymous poster hash: 29744...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser at dette kommer litt feil ut. Det høres ut som jeg tar enkelt på utroskap. Det gjør jeg ikke. Jeg har aldri vært utro og har aldri hatt lyst til det før heller. Det er bare forholdet som er komplisert. Jeg har vel aldri stolt på ham når han drar på sine årlige sydenturer. Unnsklydte meg med det fordi jeg savnet så inderlig god sex og ikke bare ufølsom sex! Og fordi jeg er så fortvila for jeg er veldig glad i ham på den ene siden, men klarer vel ikke å ha det godt med han på den andre siden.

Hva er det du er glad i? Tausheten, ensomheten du føler i forholdet, den dårlige sexen/manglende sexen, fornedrelsen, utroskapen, den manglende interessen han utviser, angsten han gir deg? Hva er det med denne mannen du elsker dypt og inderlig? 

Anonymous poster hash: 29744...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...